Autem u Jalováku

29.11.2008 15:43

 

Ve středu si byli páníci na úřadě pro značky na auto. Hned toho využili a ještě ten den sjeli do Dolních Dunajovic pro moje granulky Arden Grange. Panička je odebírá od Lenky z chovatelské stanice výmarských ohařů de Donawitz, protože jsou těžko k dostání.

Když už byli v Dunajovicích tak se stavili k paniččiné sestřence podívat se na moji mamku Týnu a moji dceru Agnes. Z Agnes je už véliká slečna, zachvíli bude větší jak její babička Týna. Bohužel moje panička má hlavu děravou a zapoměla si foťák, takže nové fotky Agnesky nemá a její páníček se nemá pořád k tomu aby nám nějaký aktuální fotky poslat :D.

Dneska se panička a její taťka odhodlali vzít mě na krátkou cestu autem, aby věděli jak budu reagovat. Pánička mi dala do kufru moji ">DryBed deku, kterou mám dostat na Vánoce, ale prej se bude používat už teď:D a na ni mi dala ručník, protože bylo všude hnusný bláto, tak abych deku nezamazal. Dala mi postroj a připla mě v kufru k nějaké skobě abych se nemohl dostat přes sedačky za páníkama.

No abych vám řekl pravdu moc se mi to nelíbilo, protože panička seděla vepředu a já jsem chtěl jít za ní, ale ten blbej postroj mě bránil v tom abych se za ní mohl dostat :(. Jinak cestu jsem zvládl uplně v pohodě. Měl jsem radost, že jsme zastavili u Jalováku. Myslel jsem, že se půjdu koupat do rybníka a málem jsem tam skočil, ale panička mě pevně držela takže jsem tam nemohl... Ještě mě seřvala, že nejsem normální, protože na hladině byla tenká vrstva ledu a že nechápe jak se v takové ledové vodě můžu koupat... No jsem hold otužilec

U Jalováku jsme byli jen chvilku, protože pak začalo pršet a tak jsme zase jeli domů. Panička měla obrovskou radost z toho, že jízdu autem zvládám celkem v pohodě a hlavně že nebliju, jako moje kamarádka Laura, která jízdu autem přímo nesnáší, protože je jí v něm špatně...

 

V úterý 25. listopadu oslavil Figo svoje čtvrté narozeniny. Přesně v ten den si ho panička dovezla domů, tak slavíme narozeniny v tento den. Dárek dostane až příští týden, protože panička tento týden neměla čas aby dáreček koupila.