Březost potvrzena

20.08.2008 22:22

2. června 2008

 

 


Dneska k nám přijela na návštěvu Rita. Chester z ní byl celý pryč, furt za ní lítal a otravoval ji, měli jsme co dělat abychom ho od ní odehnali, protože na ní začal znovu naskakovat. Měli jsme strach, aby něco neudělal štěňatům, když po ní pořád lezl, tak to nakonec dopadlo tak, že Rita si žužlala pamlsek co jsem jí dala a Chester ležel opodál a oddychoval, protože jsme asi před půl hodinou došli z pole, kde mi asi hodinu nosil aporty. Až Rita žvýkací kost snědla, tak se začala zajímat o Chesterovy hračky. Její páníček jí je házel a já jsem měla co dělat abych Chestera udržela, protože byl naštvanej, že aportíky taky nemůže nosit. Byli jsme s Ritiným páníčkem hodně překvapení, když si sama donesla Chesterovýho dummíka a chtěla ho aportovat, protože dummy má víc jak kilo a ona maximálně nosí jenom balonky, labrador se prostě nezapře:).

Minulý týden byla Rita u veterináře, který jí prohmatával břicho a nahmatal čtyři štěňátka, takže březost je oficiálně potvrzená. Březost jde na ní vidět, teda na břichu ještě ne, ale začínají se jí zvětšovat cecíky. Takže kolem 27. června by se měli štěnda narodit, kdo bude mít zájem tak pište na můj mail nebo do návštěvní knihy.
Fotky najdete zde



Obrazek

 

 

Nové foto z 61. dne březosti
Zde