Cvičení na zahradě

07.03.2009 21:43

Včera a dneska mě vzala panička navečer na zahradu (celej den totiž pršelo). Nechtěla se mnou jít na pole, protože tam bylo dost hnusný bahýnko a já bych byl jak prase, takže jsme byli jen u nás na zahradě.

A představte si co si na mě zas panička vymyslela. Prej už konečně přišla na to jak mě odnaučit překusovat aporty, tak jsem byl zvědavej s čím na mě zas přijde :-P. Na zahradu si sebou přinesla dvě skleněný flašky od piva a chtěla abych jí je nosil místo dummy!!!! Skleněný proto abych nepřekusoval a musím říct, že se jí to fakt povedlo ani jednou jsem nepřekousl a taky, kdo by překusoval sklo že? Tak jsem si myslel, že mě bude vychvalovat až do nebes, ale to by nebyla moje panička, aby nenašla nějakou chybičku. Prej tu flašku nesmím nosit za hrdlo, ale vprostřed, no jako by jí nestačilo, že jsem nepřekusoval :-/. Ale jinak, byla se mnou vcelku spokojená a jak jsme došli domů, tak mi dala sušené smradlavé dobrůtky - vepřové ouško, sušené plíce atd. :)

A málem bych zapomněl. Panička mě ještě vyfotila v postoji. Musela spolupracovat se svým taťkou, kterej přede mno držel balonek a já jsem hezky stál. Panička byla nadšená, že jsem se ani nepohnul, teda kromě ocasu :D, s tím jsem totiž mával pořád ostatně jako každej retrívr. Zatim postoj není dokonalý, ale pokoušíme se ho zlepšovat, panička mě totiž chce přihlásit na výstavu psů bez PP do Zlína, tak jsme pomaličku začali postoj cvičit častěji :-P