Další slibované fotky

30.01.2009 21:04

S paničkou přidáváme lednové fotky k Bártovi, ty naleznete tady a Betyně, ty jsou zase tady. Jináč taky máme pár fotek z minulýho týdne z naší zahrady, tak se můžete mrknout sem.

Nic novýho se u nás neděje, akorát Milča dala mojí paničce echo, že se bude konat výstava psů bez PP ve Zlíně, kde byla minulý rok moje panička, Milča a Lauris, takže tím pádem začíná panička pomalu vyplňovat přihlášku... a mě nutí dělat ten hroznej postoj :(, jakš takš chápu co mám dělat, ale další zádrhel je v pohybu, protože já si vesele skáču vedle paničky jak zajíc :D a to je prej špatně, mám totiž hezky klusat :-/ . No budeme to muset dopilovat.... Příští týden jede panička na Duo Cacib do Brna (tak ty postoje a pohyb pořádně naštuduje), chtěla mě tam vzít sebou, ale protože je to Duo Cacib, tak tam bude o hodně víc psů než na normální MVP a já bych se z toho asi zcvoknul, ale prej na MVP na konci června mě vezme sebou, tak jsem zvědavej:-P