Další úprava webu

06.12.2009 15:57

V sekci "plánované akce" jsem doplnila sekci Narozeniny na příští rok, tak se tam můžete podívat :)


Upravila jsem Chesterovu sekci a to konkrétně sekci výstavy. Udělala jsem tam tabulku a do ní doplnila informace o výstavách na kterých jsme byli + nahrála jsem všechny diplomy a posudky na rajče, což znamená, že jsou ve větším rozlišení a jsou lépe čitelné, takže pokud si je chcete přečíst, zamiřte do sekce Chester - Výstavy a pak v tabulce z výstav klikněte na diplom nebo posudek...

Do sekce Odkazy jsem přidala odkazy na výstavy v ČR a v zahraničí, např. na výstavy na Slovensku, v Chorvatsku, Rakousku...

Snad příští týden tu udělám Vánoční výzdobu, pokud bude čas a pokud mě napadne nějaký Vánoční design. Pokud ne, tak sem dám ten co tu byl minulý rok...

Jinak se u nás nic moc neděje... Akorát jsem zjistila, že má Chester zánět v uších, takže každý den kapeme antibiotika :(