Dopňujeme resty z nedělní výstavy :) a taky pár novinek :)

23.06.2009 21:35

Konečně mám trochu času napsat článek o tom jak probíhala Zlínská výstava :). V neděli ráno to byl pro mě celkem šok, když mě v 5 hodin zazvonil budík, málem jsem nevstala :-D. O šesti hodinách jsme měli v Rousínově sraz s Milčou, jejími rodiči, Dášou (pro tento den byla náš fotograf) a Laurou. Z cesty jsem měla trochu strach, protože jsem poprvé řídila svoje auto po dálnici, ale cesta proběhla poklidně a bez nehod, takže maximální spokojenost :). Na cestu nám hezky svítilo sluníčko, takže to vypadalo, že bude i hezké počasí. Bohužel, když jsme dojeli do Zlína, tak bylo zamračeno a pořádná kosa s vlezlým vlhkem. Na cvičák ve Zlíně, kde se výstava konala jsme dojeli kolem půl osmé a tak jsme šli pesany vyvenčit, než bude přejímka. Neuvědomila jsem si, že je v trávě pořádná rosa, takže jsem měla pořádně morký kalhoty a mokro v botách, v kterých jsem musela vydržet až do tří hodin odpoledne, takže si umíte představit, jak mi dneska je (rýma a pořádná chřipka...).
Na přejímce si Chester trochu zahučel na německého ovčáka, ale to jen z toho důvodu, že mu jeden voříšek, který stál za Chesim čuchal do zadku (což Chester opravdu nesnáší).... Ale jinak se choval celkem slušně, na to, že ještě před měsícem viděl v životě dohromady maximálně dva psy pohromadě a tady jich měl osumdesát osum a v Bohdalicích čtyřicet tři, takže maximální spokojenost s jeho chováním.
Po přejímce jsme si s holkama roztáhly u kruhu náš krámek a čekaly jsme na začátek posuzování. Mezitím jsme si krátili s Chesterem čas hraním s balonkem na šňůrce a aportováním. Poprvé jsme taky vyzkoušeli kladinu, sice se Chesterovi po ní jít moc nechtělo, ale pak jak uviděl pamlsek, tak jí přešel v pohodě. S holkama jsme si taky koupily na jídlo úžasné grilované klobásky. No asi si dovedete představit jak pesani slintali, obzvlášť Chester :-D, fotky jsou toho důkazem :-D.
Jak to probíhalo v kruhu si můžete přečíst v sekci výstavy, nechce se mi to sem znova psát :). Akorát podle mě se umístili labradoři, které bych na umístění fakt netypovala (celkem dobře znám standard, tak mě tenhle výběr fakt překvapil). Mě se osobně líbila fenka Jenny, která měla podle mě moc hezké úhlení zadních končetin a prostorný hluboký hrudník. Jinak zaslouženě vyhrála naše kamarádka Laura, která se nádherně předváděla v pohybu tak v postoji, holky moc gratulujeme a je škoda, že jste se ve finále neumístili :(. Taky musíme moc pochválit Flexíka od Gabči, líbil se mi už minulej rok a na to, že je mu sedum let, je pořád ve skvělé kondici :). Samozřejmě musím pochválit Chestera, vůbec jsem nečekala, že se bude tak hezky prezentovat a že tak dlouho vydržel stát v postoji, jsem z něho naprosto nadšená, fakt mě mile překvapil.
Výstava končila kolem třetí hodiny, po vyhlášení vítězů soutěží a vítězů výstavy. Tahle akce se nám moc líbila, teda až na to počasí.... Na zpáteční cestě jsem zjistila celkem zajímavou věc. Když sedí Chester v autě na zadních sedadlech, tak ho automaticky dávám za sedadlo řidiče, no a doteď když jsme někam s Chesim jeli, tak jsem řídila já... Ale zpátky ze Zlína řídil taťka, protože jsem byla naprosto vyšťavená a Chestera jsem jako obvykle dávala za sedadlo řidiče. No a to by nebyl můj závisláček, kdyby se nevyvlíkl z pásu a nelehl si za sedadlo spolujezdce, aby byl za svojí paničkou :-D.  Jinak na cestě zpátky Chester po pěti minutách jízdy uplně odpadl :-D což se ještě nikdy nestalo, skoro celou cestu prospal, jak byl unavenej :).

Na rajče jsem nahrála fotky ze Zlína a do fotoalba k výstavě z Bohdalic jsem nahrála nové fotky od Milči, v obou jsou naprosto luxusní fotky Chestera a Laury v postojích, tak se určitě podívejte - více v sekci Chester - Výstavy a taky na webu holek - www.goldenka-laura.webnode.cz

 

Včera měl třetí narozeniny náš Ferda, takže mu přeju ještě jednou všechno nejlepší :-). K narozeninám dostal ovocnou a zeleninovou tyčinku.

Taky už od včerejška Chester přebývá ve své nové boudě, ale že by tam spal, tak to se říct nedá... Asi mu ještě nedošlo, že je to jeho bouda, tak snad časem si zvykne :) . Taky jsem zaktualizovala sekci akce, tak se můžete podívat kam se chystáme. Mimochodem za 14 dní jedem na další výstavu psů bez PP, tak nám držte palce!