Fotky se sněhem

24.12.2009 01:43

O víkendu jsme byli na delší procházce po poli. Chtěla jsem, aby se Chester pořádně vyřádil, ale to se mě jaksi za ty dvě hodiny nepodařilo, ba naopak měl v sobě víc energie než když jsme šli na prochajdu. Sníh s ním dělá naprosté divy, vůbec není unavený a ještě k tomu když sněží nebo prší, tak ho unavit je hoodně těžký protože, voda a sníh mu dodávají energii. 
Takže naše procházka vypadala tak, že po dvou hodinách neustálého házení míčku Chesterovi jsem si namohla ruku a při sledování jeho aportování a jeho systematického hledání v kruzích okolo mě, jsem z té zimy byla nakonec unavená já a ne on :-D.

Pořídila jsem i pár fotek, nedalo se moc fotit, jelikož sníh místy padal docela dost a viditelnost nebyla moc velká, takže hodně fotek jsem musela vymazat, protože byly nepoužitelné.

 

 

V pondělí jsem byla nakupovat zbytek dárků pro smečku, tak doufám, že už mám všechno nakoupeno a minimálně rok nechcu už takové velké nákupy zažít, protože jsem z toho byla fakt vyřízená... Myslím, že pesani s kočkama něco tuší, že bude nějaký významný den, tak jsem zvědavá, jak se jim budou líbit dárečky :)
Během zítřka nebo pozítří sem dám info a fotečky z průběhu Štědrého dne v naší smečce :)

A ještě bych chtěla všem moc poděkovat za nádherná přáníčka, která jste nám poslali. Podívat se na ně můžete v tomto fotoalbu.