Klubová výstava výmarských ohařů - Vracov u Kyjova - 12. září 2009 + cvičák neděle

13.09.2009 19:07

V sobotu jsem se vydala do Vracova u Kyjova, kde se konala Klubová výstava výmarských ohařů na kterou jsem se strašně moc těšila. Milča tam samozřejmě nemohla chybět, ale protože měla odpoledne hasičské závody, tak se na výstavě zdržela jen chvilku. 
Setkaly jsme se tam s Lenkou a Ginou (po Gině budu mít já a Milča štěně) a pokecaly jsme o výmarech a o štěndách. Zatím to teda vypadá, že by štěnda měla být k odběru v červnu, což znamená, že by se měla narodit v květnu stejně jako Chester :), takže budu mít doma dva májové kluky :-D.
Na výstavě bylo celkem 15 dlouhosrstých výmarů a 74 krátkosrstých výmarů. Na klubovce opět zazářila chovatelská stanice Sirius Nova (vyhrála nejlepší chovatelskou skupinu) z které pochází nádherní pesani (Gina pochází z veleúspěšného vrhu E Sirius Nova). Byla tu prezentovaná další nádherná Ginina sestřička z éčkového vrhu, která získala ve svojí třídě CACe a podle mě si ho právem zasloužila, protože je fakt krasavice :). Potkala jsem tady i Jessy s páníky, bohužel bez Molly, ta je ještě na výcviku. Jessynka si vedla naprosto skvěle a předváděla se jako naprostá modelka a taky si právem odnášela z třídy dorostu VN1 a pak titul Nejlepší dorostenec!!! Ještě jednou moc gratulujeme, jste šikulky! Gina nastoupila do třídy vítězů spolu se svými dvěma sestřičkami z éčkového vrhu Eliz a Eliškou a dalšími čtyřmi fenkami. Gina si vedla s paničkou moc dobře a získala CACe!!! Na klubovce získat CACe je fakt úspěch, protože jsou třídy hojně obsazené a ještě větší úspěch je dostat CACe v šampionech, kde je nastavena laťka hodně vysoko, jelikož všechny konkurentky jsou kvalitního exteriéru. Takže vám holky moc gratuluju, jste fakt jedničky!!! Jinak Gina tímto CACem ve třídě vítězů započala čekatelství českého Grand championa!
Výstava se mi samozřejmě moc líbila a už teď se nemůžu šediváka dočkat! Jinak jsem si na výstavě koupila tričko s logem klubu výmarských ohařů a nálepku na auto :-). No co, už se na prcka pomalu připravuju :-D. Výsledky a fotky VOD a VOK jsou níže - jen první dvě místa, zbytek se mi nechce vypisovat...

Výmarský ohař dlouhosrstý

Dorost - psi
Heros Anisok - VN1

Třída otevřená - psi
Garp Anisok - VD1

Třída pracovní - psi
Body Silver od Gallasů - V1, CAC, Klubový vítěz, BOB, BIS!!!

Třída vítězů - psi
Interchampion Cyrus z Korunova dola - V1, CAC

 

Dorost - feny
Jessy z Korunova dola (Jessy) - VN1, Nejlepší dorost
Grace Silver od Gallasů - VN2

Třída mladých - feny
Aischa ze Sedlákova dvora - V1, CAJC

Třída otevřená - feny
Finta z Korunova dola - V1, CAC
Bára z Šafranice - V2, res. CAC

Třída vítězů - feny
Chilli z Korunova dola - V1, CAC

 

Výmarský ohař krátkosrstý

Třída mladých - psi
Luighy ze Záběhlického domu - V1, CAJC

Mezitřída
Go For Glory Garp Sirius Nova (Garp) - V1, CAC
Akim od Červenického potoka - VD2

Třída otevřená - psi
Brek Katafygi - V1, CAC
Agar z Kunětic - V2, res. CAC

Třída pracovní - psi
Aron Monvi Salvia - V1, CAC
Daystar Drake Silver Faith (Drak) - V2, res. CAC

Třída vítězů - psi 
Archie z Pankráckého vršíčku - V1, CAC, Klubový vítěz
Blue BMW de Donawitz (Bodie) - V2, res. CAC

 

Dorost - feny
D´Laila Sirius Nova Af Fala Love´a (Laila) - VN1, Nejlepší dorost

Třída mladých - feny
Amélie od Ježovské paseky - V1, CAJC

Mezitřída - feny
Gazella In Grey Sirius Nova (Gazellka) - V1, CAC, Klubová vítězka, BOB!!!
??? - V2, res. CAC

Třída otevřená - feny
Essence Of Life Sirius Nova (Eliška) - V1, CAC
Daughter Of HIM Sirius Nova - V2, res. CAC

Třída pracovní - feny
Faithful Farrah Sirius Nova (Farrah) - V1, CAC
Annie Monvi Salvia - V2, res. CAC

Třída vítězů - feny 
Multichampion Eternal Vision At Sirius Nova (Gina) - V1, CAC
Multichampion Asikkala Steel-crazy dog (Cora) - V2, res. CAC
Champion Enchanted By Elita Sirius Nova (Eliška) - V
Champion Elizabeth The Queen Sirius Nova (Eliz) - V

Cvičák - neděle

V neděli ráno jsme se vydali na cvičák. Teda mně se moc nechtělo, ale taťka mě přemluvil :-D. Když jsme dojeli na cvičák, tak jsem byla celkem v šoku kolik tam bylo psů - něco kolem deseti v základní skupince. Obvykle cvičíme tak čtyři psovodi a teď tolik pesanů... Byli to nováčci a výcvikář nám řekl ať s Chesterem chvilku předcvičujem, že jsme pro ně jako vzor - prej jak děláme povely my, tak tak by to mělo vypadat :)
Zachvilku jsme se od nich odpojili a šli cvičit přivolání ke mně a k noze. Pak jsme si vytáhli novou činku, kterou jsem v týdnu Chesimu koupila a pocvičili jsme pár aportů - první aport byl teda strašnej, ale pak mu to už šlo hezky. Vyzkoušeli jsme i skok přes překážku a ještě přejít kladinu - obojí zvládl na jedničku! Byla jsem s ním moc spokojená... Pak se výcvikiář věnoval jenom nám. Učil nás hledačky předmětů a taky povel vpřed na aport, prej je to základ a pokud bude umět tohle, tak navádění do směrů už bude hračka (což je paráda, protože se Chestera snažím navádět na aporty do směrů - vpravo a vlevo mu jde, ale vpřed neumíme a doteď jsem nevěděla jak ho to naučit, ale teď už to vím :) ). Řekl mi, že je Chester moc chytrej a že je s ním radost cvičit :), takže na nás byla samá chvála :). Myslím, že s náma má trochu větší plány než jen zkoušky poslušnosti, tak jsem zvědavá kam to s jeho pomocí dotáhnem :)