Kompletně předělané MENU a další vychytávky :)

29.11.2009 17:37

Ták konečně asi po půl roce jsem se dokopala k tomu, abych předělala sekce na webu jelikož se mi to tu zdálo dost nepřehledné... Ale nejdřív vám napíšu ve zkratce pár novinek v naší smečce...

Zapoměla jsem se zmínit, že 4. listopadu  oslavil svoje čtvrté narozeniny náš Chloupek :)



Tuto středu 25. listopadu oslavil Figo své páté narozeniny. Slavíme jeho narozeniny v tento den, protože 25. listopadu 2004 jsem si ho dovezla domů.



A zítra 30. listopadu oslaví Chico třetí narozeniny. Všem naše smečka přeje všechno nejlepší!
 

 

 

 

 

 

Další dobrá zpráva je, že Bártovi vypadly oba přebytečné špičáky, takže na trhání zubů nemusíme :)



Tak a teď ke změnám na webu:
 


Pozměněná úvodní stránka - na úvodní stranu jsem přidala odkaz na e-shop z kterého objednávám granule, jelikož mají super ceny a ke každé objednávce mi doposud dali nějaký dárek (např. konzervu a nebo přírodní šampon pro psy)
- přidala jsem taky rubriku nejnovější fotky, ať je nemusíte pořád hledat v aktualizaci

Změna v sekci CHESTER - do této sekce jsem z hlavního menu přestěhovala sekci ŠTĚŇATA

Změna v profilech psů a koček - psi - přidala jsem do sekce Chester a Betyna značku granulí, kterou jedí
- kočky - přidala jsem do sekce Bárt a Safira značku granulí, kterou jedí + doplnila jsem jejich růstovou tabulku

Nová sekce GALERIE - do této sekce jsem přesunula fotogalerii a videogalerii, aby hlavní menu nebylo moc přeplácané

Změna v Chesterové galerii - konečně jsem se po půl roce dokopala k tomu, abych doplnila Chesterovu fotogalerii z roku 2009

Nová sekce Zajímavosti o naší smečce - tuhle sekci jsem vytvořila, abych do ní mohla dát další informace o naší smečce a to jsou například tyhle: z hlavního menu jsem sem přesunula rubriky Co jíme, Literatura, Naše výbava a rubriku Různé. Postupem času sem budu přidávat další nové rubriky, pár nápadů už mám, ale nevím, kdy se k tomu dostanu, protože není moc času...

Tohle je prozatím všechno, co jsem dneska zvládla. Myslím, že výsledek mluví za vše a MENU je přehlednější a není zaplněno velkou přemírou informací :). Další změny budou co nevidět - například doplnění prázdných sekcí a doplnění sekce Videa.
Jinak se u nás nic nového neděje, takže v sekci Co se u nás děje, pro tentokrát žádná aktualitka není :)