News

19.09.2008 09:35

Všechny štěňátka jsou už zadaná a našla si nové páníky. Červený pejsek v sobotu odcestoval do Zlína a po cestě "pokřtil" svoji novou majitelku. Jmenuje se Lux. Ještě v ten samý den mu domů přivezli malou goldenní kamarádku. Jeho panička mi slíbila, že mi pošle v tomto týdnu fotky, takže až je budu mít tak je sem co nejdřív nakopíruju. V úterý si měl pro modrýho pejska přijít nový páníček ze Slavkova, ale už čtrnáct dní pořád sliboval, že si ho vezme a pořád se k tomu neměl. Naštěstí se přihlásila jedna paní, že by chtěla pejska a nevěřila jsem vlastním očím, když mi napsala, že je z Nížkovic jako my. Takže od včerejška je modrý v Nížkovicích u svých nových páníků. Jeho panička mu dala jméno Bretík a napsala mi, že je strašně hodnej a že je velkej mazel. Už plánujem na víkend prochajdu, tak se můžete těšit na fotečky. Poslední černá fenečka by měla jít někam k Vyškovu, ale nevím kdy, pravděpodobně ještě tento týden, tak pak taky dodám nové info.