Novinky březen - výstavy polsko a česko, lovecký výcvik a procházky

05.04.2012 20:38

Prochajda s Laurou a Garpem u Jalováku 3. 3.

Na začátku března jsme si domluvili prochajdu s Lulečákama. Šli jsme nakonec na dlouhou prochajdu od nás z Nížkovic k Jalováku, kde jsme si pak dali náš klasický okruh. Psiska se hezky vylítala a Tyler si po dlouhé době hrál s jiným psem než s Chesterem. I když hrál jak se to vezme, spíš terorizoval Garpa :-D. Jejich držkopády byly neuvěřitelné, doporučuju se podívat na fotky, jsou tam opravdu pěkné kousky!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda s Greyem, Arnoldkem a Zirem u Jalováku 4. 3.

Hned druhý den jsme si domluvili prochajdu se Simčou, která vzala Arnoldka a Greye a Olčou, která vzala Zirečka. Dojeli opět k nám do Nížkovic a šli jsme stejnou trasu jako s Milčou. Cestou jsme se zastavili na čaj v hospůdce u Jalováku a potom jsme pokračovali zpět do Nížkovic. Šedivci teď poslední dobou chodí na náhubkové procházky, jelikož si začali moc dokazovat, takže to se Simčou řešíme náhubkama, kdyby se náhodou něco semlelo aby nebyli ti naši pitomci dorvaní.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda a cvičení s bažantem 6. 3.

Šla jsem vyzkoušet nový terén, kde bychom mohli cvičit. Vzala jsem sebou i psiska a bažanta, kterého jsem měla už pár dní rozmraženého. Vyzkoušeli jsme v remízku pár dohledávek, které Tyler perfektně vypracoval. I aporty byly slušné.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Březnové prochajdy s Raiem

Přidávám pár fotek z procházek se Sabčou a Raiem. Chodíme většinou na prochajdy za Heršpice, směrem k Rašovicím. Jsou tam především pole, jen je škoda, že zvěře je tam opravdu pomálu, ostatně tak jako u nás :-(

 

 

 

 

 

 

První letošní lovecký výcvik v Těšanech 10. 3.

Poprvé jsme se letos vypravili k Jaromírovi do Těšan na lovecký výcvik. Poprvé jsme zkoušeli vystavování, ze začátku byl Tyler celkem vlažný, ale až pochopil co se po něm chce, tak vystavoval jedna báseň. Měla jsem z něj velkou radost! Potom jsme zkoušeli hledání ale jelikož nebyl moc porost, tak jsme porohledali jen kousek pole které bylo zarostlé... no samozřejmě že mě mladý pán absolutně nevnímal. Takže jsme poprvé vyzkoušeli elektriku, to se mladej pán hned otáčel na poprvé.... Potom jsme zkoušeli aporty, vlečky a dohledávky pernaté. Musím říct, že Tyler pracoval naprosto excelentně! Tohle kdyby předvedl na zkouškách tak by to bylo na samé 4! Měla jsem z výcviku obrovskou radost a moc dobrý pocit :-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MVP Katowice 16. 3. - Polsko

Po dlouhém uvažování a rozmýšlení jsem se nakonec rozhodla nahlásit Polsko a dobře jsem udělala! Ke konci roku jsem Katowice plánovala, ale po té české sodě ve formě véček bez titulu jsem si říkala, že by Tyler v Polsku neměl šanci. Nakonec jsme si zvedli sebevědomí Maďarskem a šampionem šampionů na Slovensku. Takže jsem náhodou po Bratislavě zabrousila na webovky Katowic a viděla jsem, že prodloužili uzávěrku (letos je to nějakej trend s tím prodlužováním) a tak jsem si říkala, že bychom to mohli risknout. Dala jsem echo naší výstavní bandě (Ivči a Simči) a tak jsme se domluvily a jely všechny spolu :-). Hodně mě totiž lákal Belgický rozhodčí, většinou jsou na polských výstavách polští rozhodčí a zahraničních je pomálu.

Do Katowic jsme dorazili před devátou, chvíli nám trvalo než jsme v tom bludišti našli náš kruh... no a teda ve snu by mě nenapadlo, že nás hodí na stadion, kde se hraje lední hokej, takže tam byla kosa největší. Vevnitř skoro nikdo nebyl, jen pár lidí. Posuzování bylo totiž rozděleno přesně na čas, takže výmaři přišli na řadu až o půl dvanácté i když v podstatě od jedenácti hodin neměl rozhodčí co dělat, protože všechny psy měl posouzené, ale holt dodržovali časový harmonogram.
Ve třídě jsme byli s polským psem Deep Black Just Weimaraner. Kruhy byly celkem prostorné a hlavně měly přes celou svojí plochu koberec, takže se i dobře běhalo. Ze začátku byl Tyler trochu rozhozenej, jelikož majitelka druhého psa postavila tak, že Tylerovi čuchal do zadku, na což je on alegický aby se ho nějakej cizí pes dotýkal, takže byl napruženej a hlavně naježenej, myslela jsem že ho zabiju, když běhal s tím čírem. V postoji se taky vrtěl a nechtěl se moc nechat natáhnout, protože mu byla zima a mě taky, takže zadní nohy měl absolutně příšerně až jsem se za to styděla, když jsem viděla fotky, takže použitelných bylo jen pár. Nakonec se rozhodčímu líbil víc Tyler a zadal nám titul CAC! Tákže oborovská radost!!! Tímto Tyler zahájil Šampionát Polska a celkově jeho třetí dospělácký šampionát!!! Potom jsme se ještě chystali na rozběh o CACIBa s polským psem z šampionů Weimaranus Moon Over Broadway a naším bráchou Greyem - Cartier Love de Donawitz, který taky porazil svého polského soupeře a získal CAC! Tady jsem věděla, že nemáme absolutně žádnou šanci jak na CACIBa tak na res. a jaké bylo mé překvapení, když rozhodčí potom co zadal CACIBa polskému psovi, podával ruku mě a stavěl nás na druhé místo, takže Tyler získal svůj první vyšší dospělácký titul a to res. CACIB! Radost jsem měla obrovskou! Takže podle mě nejtěžší mise, zdolání CACe z mezinárodky v Polsku je za náma! Tím pádem si zajedeme ještě na pár národek a snad na podzim bude šampion Polska doma :-). Kromě titulů jsem si přivezla ještě pořádné nachlazení a chřipku, jelikož zima byla v hale fakt úděsná! Posudek a fotky + videjko od Justyny Czerny (majitelka polské chs. Just Weimaraner) najdete opět v sekci výstavy 2012!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Krajská výstava Vyškov 17. 3.

Hned druhý den po Katowicích jsme se vypravili na oddechovku do Vyškova, je to kousek ani ne 30 km, takže bylo jasné že by byla škoda to nejet. Před náma bylo kolem 50 psů, takže zase obvyklá čekačka. Pan rozhodčí Jančík byl z Tylera úplně mimo, vychválil ho do nebes, moc se mu líbil! Nakonec nám řekl, že kdyby v závěrečkách posuzoval psy o BISe, tak že bychom se určo umístili, byl z Tylera naprosto unešenej. Měli jsme holt smůlu, že posuzoval feny tak snad příště. Jinak Tyler si odnesl tyto tituly - Výborný 1, Vítěz třídy a nakonec porazil psa z pracovky a získal svého prvního Krajského vítěze :-). Posudek opět v sekci výstavy 2012.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lovecký výcvik v Těšanech 21. 3.

Opět jsme vyrazili na výcvik do Těšan. Moje nadšení z minulého výcviku velice rychle opadlo potom co Tyler předváděl, myslela jsem že ho roztrhnu jako hada. Cvičili jsme převážně hledání v poli, kde musíme dopilovat hlavně reakci na píšťalku, aby se mladej pán vůbec otočil a vnímal mě, když na něho pískám, aby změnil směr. Potom jsme udělali vlečku, kterou taky zprasil, aport a pár dohledávek... no jak vidím, tak to fakt nebude tak růžový jak to vypadalo na prvním letošním výcviku, takže si budeme muset ještě hodně máknout...

 

 

 

 

 

 

Prochajda s Laurou a Garpem v Lulči 24. 3.

Po delší době jsme se vypravili do Lulče na prochajdu za Milčou, Laurou a bratránkem Garpem. Tentokrát jsme se vydali do Pístovic k rybníku, kde jsme chtěli nechat psiska zaplavčit, jaké bylo naše zklamání když jsme zjistili, že je rybník vypuštěný, tak jsme vymysleli náhradní plán a šli jsme k Chobotu (rybník), tam to bylo zase obsazené rybáři ale nakonec jsme si našli místečko kde jsme psiska vypustili. Garp jako zkušený plavec se hned nahrnul do vody, Tyler opět okolo kraje a pomaličku do vodičky, holt naše dámička :-D. Chester je magor, takže ten když viděl že jsem tam hodila šutr hned tam skočil placáka. S Tylerem jsem pocvičila ochotu, formou skrytých aportů, na to že jsme to zkoušeli poprvé od září, tak ho musím pochválit, do vody šel vždycky a hezky hledal i když by mohl chodit víc dopředu a líp prohledávat strany ale máme čas, na vodu budem trénovat až v létě. Byla jsem s ním velice spokojená, jelikož jsme s ochotou v létě dost bojovali, bez ničeho jsem ho do vody nedostala... a teď už se to snad zlomilo. Pak jsem ho už moc nenutila, vyzkoušel si ještě aporty, které vypracoval naprosto bezchybně a pak jsem ho nechala být, jelikož se naše dámička třásl jak osika zimou.  Chester si taky zaplavčil a vyzkoušel aporty a Garpík jakbysmet :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kluci v březnu na zahradě

Přidávám fotky z několika slunečných dnů, kdy jsem vytáhla foťák a nafotila nějaké fotky na babiččiné zahradě, některé taky na naší :-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MVP České Budějovice 31. 3.

Poslední březnový den jsme se vydali do Budějek. Den před výstavou jsem zjistila že jsme zase venku! No úžasný, v šesti stupních a mělo pršet! Nakonec jsem ani nevytahovala výstavní boudu a abychom se zahřáli tak jsme brouzdali mezi stánkama a nebo jsme byli v autě.

Do třídy jsme nastupovali s o 4 měsíce starším psem ze SN - Imprint of Dragon Sirius Nova. Rozhodčí byl p. Buba, nechal nás proběhnout. Opět se mu nelíbily záda, to jsem věděla už když psal posudek, že první nebudem a taky že jsme nebyli, ale aspoň dostal Tyler titul, poprvé ze čtyř výstav máme titul konečně! I když res. CAC - se toho CACe asi fakt nedočkáme a toho českýho šampiona snad nikdy nezahájíme nebo co :-D. Podle mě se předvedl moc hezky, postoj na výstavní podmínky ušel a s pohybem jsem byla spokojená :-). Tož snad to na další výstavě prolomíme, i když to je klubovka, tak tam asi ne :-D.
Takže Tylerovo skóre od začátku roku je 10 výstav, 9x Výborný 1, 1x Výborný 2, z toho 1x res. CACIB, 6x CAC a 1x res. CAC + tituly Vítěz třídy, Krajský vítěz, Victory Junior Winner, Best of King Junior :-). A zahájil šampiona třech zemí - Slovensko, Maďarsko a Polsko, tož snad to bude pokračovat ve stejném duchu i nadále, myslím, že na tak mladého psa celkem slušné výsledky :-)
Posudek opět v sekci výstavy 2012