Novinky červen - CVP Senec a velký Tylerův úspěch! MVP Nitra, MVP Brno, Voříškiáda Kyjov, Procházky + fotečky z nového foťáčku :-)

30.06.2011 22:04

CVP Senec aneb první výstava v mladých, první výstava v zahraničí a velký úspěch!

Nezvykle v pátek ráno jsme se vypravili na první výstavu do zahraničí na Slovensko. Výstava se konala v Senci v krásném areálu Slnečných jazer. Na výstavu jsme vzali také Chestera, byla to také jeho první cesta do zahraničí a poprvé se ocitnul na výstavě pro papíráky :-). Na místo jsme dorazili s dostatečným předstihem a tak jsme čekali, čekali a čekali. Zanedlouho se k nám přidala Ivča, Petr a ségra Cora. Hned ve vedlejším kruhu byla Sabča s Raiem, kteří dostali známku V2 a krásný posudek, moc gratulujeme!!!

Nás posuzoval pan Navrátil. Výmarů bylo nahlášených jen 9 a ostatní plemena byla ve třídách víceméně po jednom, takže šlo posuzování rychle. Poprvé jsme nasutupovali do třídy mladých, kde jsme měli mít jednoho konkurenta, ale ten nedorazil. Pan rozhodčí byl z Tylera naprosto unešený. Moc se mu líbil, říkal že je nádherný pes a ať s ním chodím hodně na výstavy, že by ho byla škoda. Zadal nám známku Výborná 1 a první titul CAJC! Takže se Tyler stal čekatelem Junioršampiona SK! Potom se pan rozhodčí zeptal kolik už má Tyler CAJCů, že je moc pěknej. Odpověděla jsem mu, že ani jeden, protože jsme ve třídě mladých teprve 3 dny :-D. Takže pro mě velký úspěch a byla jsem ráda, že se Tyler líbí. A to jsem nevěděla, že tohle není ještě konec a Tyler bude perlit nadále. O BOBa - vítěze plemene jsme nastupovali tři: polská fenka z třídy pracovní Brenda Good Dog Poland (o: Waldwiese WILLY GOOD DOG, m: ALIS Good Dog), fenka z třídy šampionů Bentley z Pankráckého vršíčku (o: Sireva Drake, m: Becky od Vrátenské hory) a Tyler. Pan Navrátil nás nechal běhat 3 kolečka a pak jsme stavěli do postojů, pořád si všechny pejsky prohlížel a nakonec nám zadal titul BOB - Vítěz plemene!!! Nemohla jsem tomu uvěřit! V tak mladém věku získat BOBa a ještě k tomu nad dospělými hotovými fenami je fakt něco. V závěrečných soutěžích jsme nastupovali do dvou skupin. Nejdřív jsme s Tylerem běželi o nejlepšího mladého psa výstavy, kterého posuzovala Slovinská rozhodčí. Tyler se z cca 40 - 50 psů dostal do užšího výběru 5 nejlepších psů! Mezi první tři místa se bohužel nedostal, ale to mi vůbec nevadí, protože dostat se do užšího výběru je veliký úspěch. Nakonec jsme běželi o vítěze VII. FCI skupiny ohařů. Tam jsem si moc šancí nedávala, celkem tam bylo cca 7 dospělých ohařů a proti nim by podle mě neměl mít Tyler šanci, ale to jsem se teda dost pletla. Sedmičku posuzoval opět pan Navrátil a Tyler se mu natolik líbil, že mu zadal BIG 2!!!! Tzn. druhý nejlepší ohař! Na třetím místě skončil Český fousek a na prvním místě Irský setr.
Takže výstava dopadla přímo nad moje očekávání! Dostat se tak vysoko ve věku 9 měsíců a tří dnů mezi dospělé psy, je opravdu obrovský úspěch! A to jsme teprve na začátku! Takže uvidíme jak se mu bude dařit dál :-).

Ségra Cora (Coreen Love de Donawitz) získala známku Výborná 1. Mezi čekáním na závěrečky jsme si zašli k vodě, kde se Chester pořádně vyrochnil :-D

Posudek a další info v sekci výstavy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MVP Nitra - 5. 6. 2011

 V neděli jsme se opět vypravili na Slovensko. Sobotní výstavu jsme vynechali, protože jsem se musela učit na zkoušky. Na výstavě jsme se opět setkali se ségrou Corou, která v sobotu získala ve třídě mladých V1, CAJC a JBOB! Gratulujeme!!!
Sabča s Raiem byli v sobotu taky na výstavě a odnesli si ocenění V3. V neděli se jim dařilo nejvíce a získali svého prvního CAJCe!!! Velká gratulace ;-).

S náma to už tak žhavé nebylo.... když jsem viděla co maďarský rozhodčí vyvádí v kruhu, tak jsem byla zhnusená. Nejvíce to pocítili maďarští ohaři. Např. ve třídě mladých byly nahlášené fenky z jednoho vrhu, jedna dostala CAJC a BOB a druhá dostala známku Dostatečný!!!! Tohle jsem opravdu na výstavě ještě neviděla :-/. Mezi oběma fenami nebyl skoro žádný rozdíl, tak nechápu jak mohl Dostatečnou zadat, která se na výstavách skoro vůbec nezadává a když už tak jedinec není vůbec podobný svému plemeni! Ostatním čtyřem jedincům v MOK zadal dvě VDčka a dvě Dobré a to i šampionům... No měla jsem dost :-D.

U nás v mladých byli ještě dva psi - Blue Bizzare Ister Slovakia a Fean Way Sachmet. Na Tylera se rozhodčí skoro ani nepodíval a hned po posouzení nám vrazil posudek s VDčkem do ruky a vypakoval nás z kruhu. CAJCe dostal Fean Way a později i BOBa. Cora na tom nebyla lépe, také dostala VDčko a mohli jsme jet dom :-D. Takže moje ponaučení z této výstavy na Tamáse Jakela nejezdit a dávat si sakra bacha na maďary :-D. Na srpnové výstavě v Bratislavě máme mít rozhodčího itala, tak jen doufám, že se naše výsledky neponesou ve stejném duchu jako v Nitře :-D.

Posudek si můžete přečíst v sekci výstavy. Jinak to VDčko dostal Tyler za měkký hřbet. Na fotkách můžete vidět Tylera s Corou jak si hrají ve výstavním domku, Cora pořád chodila za Tylerem na "návštěvu" na což Tyler reagoval tak, že vlezl Coře do domku a nechtěl se odtama hnout :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda k Jalováku s Greyem a cvíčo se zajochem - 11.6.

O víkendu jsme se vydali na procházku se Simčou a bráchou Greyem. Šli jsme klasický 3 hodinový okruh lesem a potom jsme šli na chvilku k vodě, kde si kluci zaplavali. Ke konci Simča vytáhla zajocha zkoušeli jsme aporty. Jelikož byl zajoch už trochu víc jetej a teklo to z něj spodem vrchem tak jsme toho moc nepocvičili :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nový foťáček a blbnutí kluků na zahradě - 14. 6.

Po dlouhé době čekání a vybírání jsem se konečně dočkala zrcadlovky - Nikona D90. Ještě ten den co dorazil domů jsem ho musela vyzkoušet a tak jsem nafotila každodenní blbinky našich kluků na zahradě. Fotky opravdu stojí zato!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda a koupačka u Jalováku s Raiem - 15. 6

A protože mám volno a už po zkouškách tak se snažíme procházkovat co nejvíce. Ve středu jsme se vydali na prochajdu s Reiem, opět okruh a pak plavčo. Tyler mě strašně překvapil, sám od sebe do vody nikdy nešel, nechtěl jít ani na šutr, šel jen na dummyho nebo na balonek. Ale tento den se to konečně zlomilo! Jakmile Tyler uviděl, že Chester s Raiem jdou sami do vody, tak se nenechal zahanbit a šel za nima. Sabča jim házela šutry a Tyler s Raiem krásně hledali! Poprvé Tyler plaval do půlky rybníku a hledal, mohlo to být tak 6 - 8 minut!!! Což je čas na zkouškách, tam je to tuším 10 minut, takže jsem ráda, že to plavání zvládá takhle dlouho a není unavený narozdíl od Chestera, který si neumí při delším plavání vyšetřit síly a je hned unavený.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda s bráchou Greyem - 16. 6

Ve čtvrtek jsme se vydali se Simčou na prochajdu do lesa. Kluci byli víceméně pořád v poli a hledali, až jsme se divily jak jsou daleko. V lese už takové vedro jako na poli nebylo, takže tam byl příjemný chládek a psiska trochu ožila :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kluci obírají třešně

Tohle byl samozřejmě nápad Tylera. Je nehorázně nenažraný, takže bylo jen otázkou času, kdy přijde na to, že se dají třešně ze stromu trhat a nemusí tak čekat na paničku :-D. Samozřejmě, že to naučil i Chestera.... na výsledek se můžete podívat na rajčeti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kluci na zahradě - 17. 6

V pátek jsem vzala na babiččinu zahradu foťák a vyšly z toho moc krásné fotky, důkazem je nová hlavička webu, takže zamiřte opět na rajče

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda k Jalováku s Greyem - 18. 6

V sobotu jsme se opět vypravili s klukama a se Simčou na prochajdu k Jalováku. Kluci se krásně proběhli a zaplavali si :-). Uprostřed lesa si Greyda našel naprosto úžasnej kobylenec ve kterém se vyválel, takže jsme měli o zábavu opravdu postaráno :-D. Naštěstí ten hnus ze sebe smyl ve vodě, ale na zpáteční cestě si svůj poklad našel a znovu se v něm vyválel :-D, Tyler to trochu chytl taky, protože se o Greye otřel, takže oba smrděli jako dvě žumpy :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výstava psů bez PP Kyjov - 19. 6. 2011 aneb další Chesterův úspěch :-)

V neděli ráno jsme vyrazili na voříškiádu do Kyjova, kde jsme byli i minulý rok. Na místo jsme dorazili mezi prvními, takže jsme si mohli vybrat nejlepší místečko u kruhu a čekat než začne posuzování. Po shlédnutí výstavního katalogu jsem si byla téměř jistá, že na první místo se opravdu nedostanem a tak jsem počítala, že  bychom mohli být aspoň třetí.

V kruhu nás bylo celkem 8, mezi psy byl ridgeback Alf, který byl podle mě žhavým kandidátem na první místo. A potom opět agresivní kavkazák, kterej opět nezklamal a prudil ostatní psy. Naštěstí jsme od něj s Chesterem stáli dost daleko, takže jeho vrčení nemělo na Chesterovo předvedení naprosto žádný účinek. Rozhodčí vybral tři nejlepší mezi nimi byl Chester, Alf a kavkazák. Tak jsem byla ráda, že budem aspoň na tom druhém nebo třetím místě a budeme mít další pohárek do už tak početné sbírky. Jaké bylo moje překvapení když šel rozhodčí s největším pohárem a s jedničkou k nám! Myslela jsem že mě klepne jakou jsem měla radost, opravdu jsem to nečekala!!!

Tímto posledním úspěchem pravděpodobně zakončil Chester svou výstavní sezonu tohoto roku. Další výstavy naplánované nemám, protože jsou většinou v termínu Tylerových výstav. Pokud se ještě nějaké vyloupnou, tak se přihlásíme, o tom žádná ;-). Jinak tohle byla Chesterova nejúspěšnější výstavní sezona vůbec! Z 6 výstav vyhrál svou skupinu 5x!!! Z toho 1x nezasáhl vůbec do pořadí. Z pěti vítězství tři proměnil v závěrečkách - 1x vyhrál celou výstavu BIS, 1x BIS 4 a 1x BIS 3! Jsem na něj moc pyšná a jde vidět, že i s přibývajícím věkem je neustále v kondici!

Celou výstavu nám dělala společnost Míša se Sindy, moc děkujeme ;-). Diplom najdete v sekci výstavy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procvičování aportu, ztracené a vleček s kachnou - 22. 6.

V týdnu jsme se domluvily se Simčou na výcviku. Nešli jsme na žádnou prochajdu, protože bylo nehorázné vedro a psiska umírala už tak. Nejdříve jsme procvičovali ztracenou... no že by z toho psiska byla nadšená se říct nedá, vedro bylo opravdu úmorné, ale kachnu dohledali a přinesli. Potom jsme šli cvičit vlečky, tam už to bylo daleko lepší, psiska s chutí valila po stopě a kachnu bez problémů našla. Ke konci výcviku jsme řešili rvačku mezi Greyem a Tylerem. Grey si hlídal kachnu jako svou kořist a vyjel po Tylerovi. Naštěstí byli oba na vodítku, takže se nic nestalo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plavčo u Jalováku - 24. 6

V pátek jsme se s klukama vydali k Jalováku na koupačku. Nechtělo se mi Tylera doma před výstavou šamponovat a koupat, takže jsem to vyřešila takhle, že se vymočil v rybníku a překvapivě to stačilo. Jinak se z Tylera stává balonkový maniak jako Chester, takže se do vody neustále vrhá za míčkem a hezky plave :-). Samozřejmě jsme také procvičovali aport dummyho z vody se kterým nemá Tyler zatím žádné problémy. Více na fotkách

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Intercanis Brno - 25. 6

Tahle výstava byla pro nás první v ČR ve třídě mladých. Původně nás měl posuzovat pan Šimek, ale po uzávěrce přihlášek nám změnili rozhodčího, takže nás posuzoval Andrej Brabletz, polský rozhodčí. Moc jsem tomu nedávala, polákům se líbí tmavší a větší psi, což Tyler není ani jedno. Ve třídě mladých nás bylo opravdu hodně než na co jsme byli do teď zvyklí, z toho ještě 3 naši sourozenci a 5 starších psů, takže s náma nás bylo celkem 9 ve třídě. Tzn. velká konkurence. V kruhu byl nehorázně kluzký koberec, psům ujížděly tlapky jak v postoji tak v pohybu, no hrůza a děs. Tyler mě celkem štval, moc se mu stát nechtělo, nebo spíš teda stál, ale ne tak, jak bych si já představovala. Posouzení u rozhodčího proběhlo v pohodě, než jsem Tylera stačila postavit, tak nás rozhodčí poslal zpátky k ostatním psům. Potom se určovalo pořadí, rozhodčí začal vyhazovat psy z kruhu, okolo nás jen prošel, což bylo dobré znamení. Jako pátého poslal pryč z kruhu našeho bráchu Caspera, takže jsme zůstali čtyři. Na čtvrté místo poslal Simču s Greyem (Cartier) a zůstala jsem já s Tylerem, Hanka s bráchou Castorem (Calvin) a Darax Sachmet. Po jednom kolečku nás rozhodčí poslal na třetí místo, Hanku s Castorem na druhé a Daraxe na první s Cajcem. Z výsledků jsem byla naprosto nadšená! Vůbec jsem nečekala, že v takové mladém věku, konkurenci starších psů a našich krásných sourozenců se dostane Tyler takhle vysoko. Je pro mě velký úspěch, že jsme zasáhli do pořadí. Takže tímto jsem se rozhodla nahlásit všechny výstavy v ČR do konce roku a zkusit se dostat na místo první a získat nějaké Cajce. Brněnská výstava mi to potvrdila a teď můžu jen doufat, že se nám podaří získat minimálně 2. Bude to sice boj, ale za toho junioršampiona nám to stojí :-). Spoléhám také na to, že se Tyler zpevní, hlavně jeho hřbet a ke konci roku bude vypadat více jako pes. No a když se nezadaří letos, tak to zkusíme příští rok na Cacibovi v Brně :-).

Ve třídě mladých fen se sešel také větší počet fenek - celkem 7. Na čtvrtém místě skončila Arwen Evenstar Arteniké, na třetím místě naše kamarádka Princess (Blue Eyes Princess Pontanus), na druhém místě ségra Cora a na prvním místě s CAJCem ségra Ryan (Carrie), která získala i Junior BOBa! Ve třídě šampionů v konkurenci dalších 3 fen získala naše mamka Gina (Eternal Vision At Sirius Nova) V2, res. CAC a k tomu i res. CACIB. Vítěze plemene získala vítězka třídy šampionů - D´Laila Sirius Nova Af Fala Love´a. Abych nezapomněla, tak krásný výsledek získal náš flatí kamarád Rai - ve třídě mladých získal V2 z 9 psů!!! Z toho 5 dostalo známku VD. Všem moc gratulujeme!!! Jde vidět, že brněnská výstava byla pro naše kamarády velice úspěšná!

Posudek a diplom opět v sekci výstavy. Mám i video, ale není sestříhané, takže ho dodám později :-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sraz sourozenců z vrhu C de Donawitz - 25 - 26. 6

V sobotu a v neděli proběhl na Vranovské přehradě v kempu Obora sraz sourozenců - zúčastnili se ho skoro všichni, kromě Caspera. Tzn. na srazu jsem byla já s Tylerem (Caramel), Simča s Greyem (Cartier), Hanka s Verčou a Castorem (Calvin), Ivča s Corou (Coreen), Lenka s Ryan (Carrie) a Míša se Zdeňkem a Berrym (Cashmere).

Večer jsme si udělali táborák u kterého jsme se zasekli až do půl druhé do rána :-). Mezitím se stihl Tyler s Greyem porvat u stromu u kterého byli oba přivázaní. Oba blbouni ze rvačky odešli se šrámy pod okem. Na procházku jsme taky radši nešli, jelikož všichni kluci machrovali a procházka by určitě nedopadla bez rvačky. Druhý den nám Lenka ukázala jak psiska stavět do postojů a také základy aportu, které máme s Tylerem a s Greyem zdárně za sebou.

Srázek byl moc fajn a už teď se těšíme na další :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda u Jalováku s Jackem a Raiem - 28. 6.

V úterý jsme se vydali na super prochajdu s Ilčou a leopardem Jackem a Sabčou a Raiem. Prochajda byla super, psiska se chovala vzorně až na Tylera, kterej mě neustále sral tím, že vrčel a otravoval Jacka. Ten je naštěstí zlatíčko a toho mýho kreténa si nevšímal. No puberta s ním mlátí o sto šest, nejradši bych ho chvilkama uškrtila!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kluci u vody - 28. 6.

Po odpolední prochajdě jsem se vydala s klukama znovu k Jalováku, tentokrát aby si jen zaplavali. Bylo opravdu úmorné vedro a osvěžení se v ten den opravdu hodilo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda a cvičení s kachnou ve Zbýšově - 29. 6.

Ve středu jsme se vydali k Simči do Zbýšova na prochajdu. Šli jsme polňačkou hezky mezi poli, kde se střídala slunečnice, kukuřice, pšenice, ječmen a další obilí. Kluci byli ze začátku prochajdy skoro mrtví vedrem, naštěstí se zatáhlo a vzduch se ochladil, takže bylo celkem příjemně. Tím pádem jsem vytáhla kachnu a mohlo se začít cvičit. Procvičvali jsme jen aporty, ale na velké vzdálenosti cca 50 - 70 metrů, takže kluci zapojili i nos. Šlo jim to opravdu skvěle, se Simčou jsme byli moc spokojené.