Novinky červen - výstavy Česko a Slovensko, voříškiáda, výcvik, procházky

25.07.2012 23:00

Krajská výstava Zlín

Na začátku června jsme se s Tylerem vydali na krajskou do Zlína. Výstava se konala ve sportovní hale. Na řadu jsme přišli cca před polednem a posuzoval nás pan Václavík. Tyler se mu moc líbil, říkal, že je to pěkně stavěný pes s prostorným pohybem :-). Zadal nám V1, Vítěz třídy a následně i Krajského vítěze. Čekali jsme ještě na závěrečky, které probíhaly podle FCI skupiny. Čekání se vyplatilo a Tyler si odnesl ještě BIG 1!!! Posudek a ostatní info v sekci výstavy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajdy s kámošem Raiem - květen a červen

Přidávám fotky z procházek se Sabčou a Raiem :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NVP Senec (SK)

Pátek nám začíná mírně hekticky, jelikož ráno před odjezdem do Sence jsem měla opravnou zkoušku, takže nervy totálně v pr... jestli zkoušku dám a jestli vůbec stihnem výstavu. No děs prostě!!! Naštěstí jsem zkoušku udělala a rychle pádila z Vyškova k nám, kde už na nás čekala Zdenka s Crazy, takže jsme k ní naházeli věci do auta a mohlo se vyrazit do Sence.
Nahlášeno zde bylo kolem 22 výmarů, takže asi 3x tolik co minulý rok. Posuzoval opět pan Navrátil. Tylera jsem měla v mezitřídě, pan rozhodčí nám napsal posudek a zadal Tylerovi CAC. A my se šli schovat do stínu, abychom se v tom pařáku neupekli a psychicky i fyzicky jsme se připravovali na rozběh o BOBa :-P. Posuzování šlo celkem rychle, takže jsme ani dlouho nečekali. Spolu s náma nastoupil mladý pes a mladá fena a všichni ostatní vítězové tříd, takže nás tam bylo kolem 6 - 8 v kruhu. Tylerovi se nechtělo absolutně běhat, v tom vedru se na mě totálně vykašlal, takže jsem ani neočekávala, že bychom mohli mít šanci. Nakonec ale pan rozhodčí došel k nám a BOBa zadal Tylerovi, přesně jako minulý rok, kdy tu měl Tyler premiéru v mladých :-). Holt Senec nám přeje! V závěrečkách jsme takové štěstí jako minulý rok už neměli, takže jsme se na bedně neumístili, ale za to náš brácha Abbé tu měl svoji výstavní premiéru a vedl si přímo úžasně, v závěrečných soutěžích se stal druhým nejhezčím štěnětem výstavy!!! Takže opět úspěšný den! Po závěrečkách jsme se šli s naší výstavní partou najíst do místní pizzerie a potom jsme se vydali na naše ubytko. Více info v sekci výstavy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MVP Nitra (SK) sobota

V sobotu ráno jsme se vydali na výstaviště v Nitře, konala se tu mezinárodní výstava se zadáváním titulu Grand Prix Slovakia Winner. Náš cíl byl jasný, získat za víkend aspoň jednoho CACIBa, abychom rozjeli intra. Posuzoval nás maďarský rozhodčí. Tyler byl nahlášen do mezitřídy, kde byl sám, získal od rozhodčího hezký posudek a titul CAC.  O CACIBa jsme běželi pouze s Verčou a Artíkem (Arthur Elwood Agamysh) jelikož ve třídě otevřené ani pracovní nebyl zadán titul. Oběhli jsme si pár koleček a nakonec rozhodčí zadal CACIBa nám! Měla jsem obr radost, takže naše "mise" byla splněna!!! Tím pádem Tyler zahájil Mezinárodního výstavního šampiona C.I.E. a Mezinárodního šampiona krásy C.I.B. a ještě k tomu získal titul Grand Prix Slovakia Winner, takže naše výprava splněna na 100 %!!! O BOBa jsme si zaběhli s Miňonkou (Winkle Mignon Imperium Star) a s Princess (Blue Eyes Princess Pontanus), BOBíka si nakonec odnesla Miňonka :-). Po výstavě jsme se vydali opět na ubytko, kde jsme museli přečkat zbytek dne, jelikož se po výstavě dost rozpršelo, takže jsme ani na prochajdu jít nemohli :-(.
Více v sekci výstavy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MVP Nitra (SK) neděle

V neděli jsme se opět vypravili na výstaviště. Dnes nás měla posuzovat slovinská rozhodčí, ale na poslední chvíli nám přiřadili maďarského rozhodčího. Tyler byl opět v mezitřídě a získal titul CAC. Tentorkát jsme si dali rozběh o CACIBa ve 4,  Tyler, Iron ze Skřivolánů, Silvester Romulus a Arthur Elwood Agamysh. Rozhodčí zadal CACIBa Artíkovi a po druhém kolečku res. CACIBa nám. Jelikož Artík už má přiznaného intra, tak jeho CACIB přechází na nás, což je fajn :-). BOBa získal nakonec Artík. Jinak jsem se z posudku dozvěděla, že má Tyler málo výrazné předhrudí, tak to mě celkem pobavilo :-D. Rozhodčí preferoval psy s plnější spodní linií, nebo jak on říkal pro plemeno typičtější, což nám bylo vytknuto, že měl Tyler více vtažené břicho, i když ono to bude podle mě taky tím, že skoro 2 dny mi nežral, takže v neděli byl celkem chcíplej. Holt jak s náma není Chester tak naše dámička žrát sama granule nebude :-D. Z výsledku jsme spokojení a zaplať pánbůh, že tohle byla poslední výstava v tom našem maratonu, jelikož Tylerovy výsledky nabíraly sestupnou tendenci :-D. Chudák, už toho měl plný kecky po těch 3 dnech a to neví, že takovýchhle akcí plánuju ještě dost :-P
Ostatní info opět v sekci výstavy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda v Lulči s Laurou a Kennym

V půli června jsme jeli na prochajdu k Milči, má nový výmaří přírůstek, více o něm si přečtěte na jejích webovkách. Tyler si Kennyho ani moc nevšímal a zajímal se spíš o les a jeho pachy. Za to Kenny si Chestera a Tylera všímal až moc :-D. Fotky jsou toho důkazem. Ke konci procházky se teda Tyler nechal přemluvit a chvilku si s Kennym hrál nebo ho spíš válcoval :-D.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voříškiáda Kyjov

Po delší době nás čekala druhá voříškiáda tento rok. Výstava se konala v Kyjově, který máme jen 30 km, takže by byla škoda toho nevyužít. Chester nastupoval ve skupině velkých psů bez PP, byli zde psi a feny dohromady. Směsice plemen ve třídě byla různorodá, např. zlatý retrívr, pitbul, bobtail, knírač atp. Celkem bylo ve třídě 10 jedinců. Cheste se předváděl naprosto luxusně, krásně spolupracoval, stál celou dobu v postoji, vrtěl ocasem, hezky se předváděl v pohybu a prostě si to užíval. Celkem mě dost mrzí, že Tyler nepobral aspoň trochu Chesterova elánu a nadšení, když je ve výstavním kruhu, úplně jinak by to vypadalo. No ale to už odbočuju, prostě Chester mě překvapil a po dlouhé době si užíval pozornosti, kterou jako vždy v kruhu budí. Nakonec do užšího výběru tří psů vybrali i nás, pak jsme si zaběhli pár koleček o určení pořadí a ani mě moc nepřekvapilo, když Chester získal první místo. Holt má to předvádění v krvi. Mám z něho velikou radost, že opět potvrdil svoje kvality v tak pokročilém věku, za rok už budeme startovat ve veteránech. Dostali jsme pěkné ceny a krásný velký pohár :-). O BISe běželi pouze voříšci, takže jsme po vyhlášení výsledků naší skupiny nečekali a jeli jsme domů. Více info v sekci výstavy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výcvik v Těšanech - les a voda - červen

V červnu jsme několikrát vyrazili na výcvik do Těšan. Podzimky úspěšně za náma a tak se musíme opět vrhnout do výcviku. Zbytek května jsem nechala Tylerovi volno i z toho důvodu, že jsem měla zkouškové, ale aspoň si mohl odpočnout a načerpat síly do dalšího tréninku. V červenci nás čeká voda a v srpnu les. U Jaromíra jsme cvičili vodu, ochotu na hluboké vodě, aport kachny z hluboké vody, klidy na stanovišti a dohledávku kachny z rákosí. Většinou měl Tyler výkony stoprocentní a dostal by na ně samé čtyřky, měla jsem z něj radost, jak hezky maká. Někdy to bylo s ochotou horší a dělal, že je hluchej, takže neposlouchal, ale holt jsme v tréninku, takže to se do zkoušek snad odstraní.
Také jsme začali cvičit les, ten potřebujeme jako poslední zkoušku k Tylerové chovnosti. Cvičili jsme ohrádku s liškou, tam neměl Tyler problém, potom dohledávku, ta byla taky bez problému, šoulačku, kde bylo pár chybiček, nemáme ještě zvládnuté posunky na stoprocent a nakonec barvu která byla naprosto katastrofální. Myslela jsem, že mě z toho trefí co ten blbec zas předváděl. Barvu jsme šli stylem vlečky, valil jako magor, nedíval se nalevo napravo, milionkrát seběhl ze stopy, pak se vracel, mezitím se zamotal na barvářské šňůře snad do deseti stromů, čuměl na mě jak na idiota proč ho zastavuju a nenechám ho makat na volno, jako při vlečce. Nakonec jsme "srnku" našli, jelikož má Tyler fakt výbornej nos, ale přišli jsme z boku a mírně z druhé strany, prostě barva totálně mimo. Takže jsem začala vyšilovat, že s takovou opravdu zkoušky neuděláme, když tohle předvede na leskách. Hned druhej den jsem jela do řeznictví a objednala si 4 litry krve, připadala jsem si jak nějakej upír bo co, skladovat si krev v mrazáku :-D. Zatím jsem to nechala být a v červnu cvičila spíš vodu, jelikož ta je blíž, termínově. Na les se vrhnem pořádně později až budeme mít vodu nacvičenou :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda v lese

Ke konci června jsme se vydali na prochajdu do lesa s cílem vyzkoušet šoulačku v lese a i dohledávku bažanta a vlečku. Šoulačka byla celkem v pohodě, ale pár chybek to mělo. Dohledávka bez problémů, akorát se Tyler musí trošku orientovat v lese, jelikož na poli na mě celou dobu vidí, v lese je to obtížnější. Vlečku jsme natáhli s bažantem, jelikož se mě nechtěl tahat zajíc, ale účel to mělo stejný, taťka mu vlečku natáhl 400 krokovou možná i delší s celkem dosti lomy (na zkouškách je 300 kroků a se dvěma lomy), čím těžší to bude mít na cvičišti tím lehčí to pro něho bude na bojišti jak říkám já :-)... běžel po stopě asi první polovinu co jsem viděla, pak se ztratil a mazal uplně na jinou stranu, chvíli hledal a pak se správně nasadil a vlečku dokončil. Takže tady taky bez větších problémů :-). Jinak jsem samozřejmě fotila, takže fotky na rajčeti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NVP Klatovy

Klatovy jsem hlásila ještě před klubovkou, neměli jsme pořád českého CACe a měl posuzovat pan rozhodčí Šimek, takže jsem si řekla, že bychom zde měli reálnou šanci na CACe. Toho jsme ale dostali na klubovce, takže jsem si říkala, že bychom se mohli zkusit posunout trošku dál, mířit výš a pokusit se o Národního vítěze a tím zahájit šampiona ČMKU. No moje plány se hezky rozpadly, když jsem zjistila, že změnili rozhodčího a zrovna na takového, kterému se nelíbíme. Tyler od něj ve štěňatech dostal Nadějnou, takže jsem předpokládala, že tam jedem zbytečně, což jsem měla pravdu, ale tak nevadí aspoň jsme si udělali výlet. Tyler byl v mezitřídě s Atreyem (Atrey Forever Hero of Diam Weim). Rozhodčí nás individuálně nás posoudil a to už jsem z posudku věděla, že z toho bude prd, nakonec nám zadal výbornou, takže aspoň né vdéčko. Při rozběhu o pořadí v nesnesitelném 33 stupňovém vedru se Tyler táhl jak žvejkačka na chodníku, takže pohyb katastrofa ani bych se nedivila, kdyby u toho kroutil zadkem jak to dělá, když se mu nic nechce, tim pádem se mu rozhodí celý záda. Takže zaslouženě dostal V2, res. CAC a Mirek s Atreyem CACe. Velký úspěch tu měli naši sourozenci, Abbé (D´Amber Star de Donawitz) VN1 a pěkná slovní pochvala od pana rozhodčího. Cora (Coreen Love de Donawitz) získala V1/5 CAC a i Národního vítěze, Greyda (Cartier Love de Donawitz) získal V1, CAC, NV a BOB, tím pádem oba zahájili šampiona ČMKU, takže aspoň někdo z Céček bodoval a i Déček vlastně ;-). Více info ve výstavách

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kluci v červnu - prochajdy, koupačky a další mix fotek

Přidávám fotky z června, je to takový mix procházek, fotek z blbnutí na zahradě a taky jak jsme klukům napouštěli bazén. Tyler to pobral jako velikou zábavu a snažil se ve vodě chytat bubliny, která dělala napouštějící se voda :-D a taky se snažil zachraňovat plovák s chlorem :-D