Novinky květen - Voříškiáda Zbýšov, Šlapanice a Lanškroun, Lovecký výcvik, Tyler 9 měsíců + Procházky

21.06.2011 21:32

Předem se omlouvám za delší prodlevu v aktualizaci webu. Za poslední měsíc jsme psali zápočty a ke konci jsem měla zkouškové, takže to opravdu nešlo. Teď mám až do září se školou pokoj, tak snad budou aktualizace častější.
Jen tak mimochodem, doplnila jsem rubriku Akce až do konce roku 2011. Samozřejmě tam budou ještě další přibývat ;-). Také jsem udělala letní hlavičku webu a web hodila do letního designu :-).

Během tohoto a příštího týdne budu pracovat na aktualizaci webu našeho bráchy Greye. Pověřila mě tím Simča, takže určitě zamiřte i ke Greydovi na web :-).
Hanča (panička našeho bráchy Castora) mě poprosila s tvorbou webu, takže jí pomáhám zprovoznit stránky. Zatím tam toho moc není, ale postupně doplňuju informace a vymýšlím celkový design. Snad budou během jednoho až dvou týdnů plně funkční :-). Odkaz na webky zde.

 

Foto z klubovky

Ivča (panička naší ségry Cory) byla tak hodná a poslala mi fotečky z klubovky, které jsem nahrála do alba na rajčeti. Všech 12 fotek tu máte ve zmenšené podobě, stačí na ně kliknout a zvětší se vám ;-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotky z Přerova

Také jsem našla ještě dodatečné foto od organizátorů voříškiády v Přerově, kde Chester vyhrál BISe :-). Všechny jsou opět níže.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotky a videa z výcviku

Jak jsem slíbila v minulé aktualitě, tak jsem do alba nahrála další fotky z výcviku. Malá ochutnávka níže a pro další fotky musíte opět zamířit do fotoalba. Taky sem dávám videa našich kluků. U Tylera jsou to víceméně začátky, takže se nedivte, že chodí tak pomaličku a s rozmyslem. Chester ten je do práce větší ďas :-D. Však uvidíte na videu. Jinak se pokusím v brzké době natočit zase Tylera, má teď z aportu radost a běhá pro něj s velkým nadšením, takže je to podstatný rozdíl oproti jeho začátkům :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voříškiáda Zbýšov s prezentací psů s PP - 21. 5. 2011

 V sobotu jsme se vydali na dlouho očekávanou voříškiádu ve Zbýšově. Pořadatelkami byly moje kamarádky Zdenka, Simča a Katka. Musím je moc pochválit, protože akce to byla opravdu vydařená a tolik krásných cen jsem pohromadě ještě neviděla!
Měla jsem zde přihlášené oba kluky, pro psy s PP tu byla otevřena speciální kategorie. Přihlášená byla i Sabča s Raiem, kteří nám dělali společnost po celou dobu výstavy :-).
S Chesterem jsme nastoupili do skupiny Velkých psů bez PP, kde bylo přihlášených celkem 13 psů, což je fakt mazec. Doufala jsem, že se aspoň dostaneme do užšího výběru, protože v tolikati psech by byl opravdu mazec se umístit na prvních třech místech. Do užšího výběru šesti psů jsme se doopravdy dostali a jaké bylo moje překvapení, když vyhlásili Chestera na 1. místě a opět získal BIGa - vítěze skupiny! Chester opět zabodoval jako minulý rok v Polné, kde také vyhrál v konkurenci dalších 12 psů svoji skupinu! Musím ho strašně moc pochválit, protože i v takovém hnusném vedru krásně stál i běhal a celou dobu mě hezky sledoval.

Tyler nastupoval spolu s Raiem ve skupině Juniorů, kde byli jak psi s PP, bez PP a voříšci. Nemyslela jsem si, že bychom se mohli umístit, celkem bylo nahlášeno 18 psů, ale dostavilo se cca kolem dvanácti. Nakonec Tyler získal 2. místo a 1. místo obsadil Rai :-). Tyler hezky běhal, postoj byl celkem obstojný, ale vím, že to umí daleko líp, ale moc v tom vedru spolupracovat nechtěl, takže pro nás z toho vyplývá cvičit cvičit a zase cvičit.
Potom jsme se s Chesterem proběhli v závěrečkách o nej psa bez PP, kterého nakonec vyhrál italský chrtík. Pro nás to byla opravdu úspěšná výstava, tolik cen kolik jsme si dovezli vypadalo jak ze tří voříškiád a né z jedné :-D. No uvidíte sami z fotek! Máme i video, které je poněkud delší, ale stojí za podívání :-). Posudky najdete v Chesterovém profilu v sekci výstavy a totéž i u Tylera v sekci výstavy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výstava psů bez PP Šlapanice - 22. 5. 2011

Hned další den jsme se vydali na voříškiádu do Šlapanic, Tylera jsme vzali opět sebou jelikož by to doma sám bez Chestera nevydržel a jak má ve zvyku, tak by zdrhl.
Na voříškiádě byla i Simča, Sabča a Arnoldek. Sabča vystavovala Arnoldka v malých psech bez PP, jejich fotky z kruhu najdete ve fotogalerii. Když jsem viděla jakým stylem rozhodčí posuzovala, tak jsem si říkala že asi nemáme šanci.
Ve třídě nás bylo 6. Chester byl z toho vedra úplně mrtvej a celkem se na mě vyprdl, sice stál ale ocasem vůbec nevrtěl. V pohybu jsem ho musela přímo táhnout, hlavu měl dole, no prostě děs a hrůza. Korunu tomu nasadila rozhodčí, když za nás postavila agresivního kavkazáka, kterej nebyl ke zvládnutí a vrčel Chesterovi za zadkem. Tím pádem se Chester nechtěl už vůbec  postavit a byl úplně mimo, cítil to i ze mě jelikož jsem byla nasraná, proč takového psa z kruhu nevyloučí a měla jsem strach z toho aby mi Chestera neporval. Nakonec jsme odešli pryč z kruhu bez pořadí s nic neříkajícím posudkem. Ceny zde byly opravdu mizerné, teda spíš vůbec žádné, ani blbej vzorek granulí jsme nedostali :-D. Posudek najdete opět v sekci výstavy. Máme i video, které najdete pod tímto článkem.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Voříškiáda Lanškroun s prezentací psů s PP - 28. 5. 2011

O týden později jsme se s obouma klukama vydali na voříškiádu do Lanškrouna, byla zde i prezentace psů s PP, takže jsem samozřejmě přihlásila i Tylera. Společnost nám celou dobu dělala Ilča s Lukáškem a Jackem, za kterou jim moc děkujeme, byla to moc príma akce ;-).
S Tylerem jsme nastoupili do skupiny Juniorů s PP, kde byli nahlášení celkem 4 psi. Tyler s přehledem třídu vyhrál, krásně stál a běhal, takovou spolupráci bych si v kruhu představovala :-). Ilča s Jackem vyhráli také třídu velkých psů s PP a tím pádem se Tyler s Jackem setkali v závěrečném kruhu o BISe, nejlepšího psa s PP, spolu s dalšími vítězi kategorií (celkem 6). Běhali jsme kolečka a stavěli do postojů, postupně rozhodčí vyřazovala psy až jsme nakonec v kruhu zůstali my s Tylerem a šeltie. Nakonec rozhodčí zadala první místo šeltii a nám řekla, že Tyler si vítězství na normálních výstavách užije víc než dost, protože je moc hezký pes (jakoby předvídala náš úspěch v Senci :-D). Takže neoficiálně byl Tyler druhý nejhezčí pes s PP - BIS 2 (zadávalo se pouze první místo).

Ve třídě velkých psů bez PP bylo nahlášeno celkem 9 psů, takže konkurence opravdu veliká. Podle čísel jsme stáli jako třetí. Po dvou kolečkách nás rozhodčí šoupla hned na první místo, takže jsem už věděla, že na "bedně" budem určitě. Běhali jsme další a další kolečka a stavěli do postojů - po cca 2 kolečkách rozhodčí vyřadila jednoho psa, takže si umíte představit jak jsem byla mrtvá :-D, naštěstí bylo chladno, takže se to ještě dalo. Nakonec nás rozhodčí nechala celou dobu na stejném místě a tím pádem Chester opět svoji skupinu vyhrál! Nevím jak to dělá, ale je to prostě borec! Po posouzení všech kategorií jsme šli opět o BISe psů bez PP. Zase se běhala kolečka a stavělo se do postojů a postupně vyřazovalo. Nakonec jsme v kruhu zůstali tři, po dalších dvou kolech nás rozhodčí vyřadila a rozhodovala se mezi dalšími dvěma psy. BISe nakonec vyhrál pudl. Takže jak říkám Chester opět zabodoval získal BIGa a neoficiálně BIS 3, což je podle mě super úspěch, jde vidět, že se ani v závěrečkách neztratí ;-).

Tentokrá jsme nedostali poháry, ale skleněné plakety a hezké ceny :-). Chesterův diplom a další info najdete v sekci výstavy, Tylerův diplom najdete taky v sekci výstavy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lovecký výcvik v Těšanech 6. lekce - 29. 5. 2011

V neděli jsme se vydali na další výcvik u Jaromíra v Těšanech opět ve stejném složení - já a Tyler, Simča a brácha Grey, Janča a Princess. Tento den jsme cvičili s holuby, bažantem a poprvé se zajícem. Na aport si Tyler vyzkoušel bažanta a potom zajíce, s tím to bylo horší, sice ho přinesl, ale než ho vzal pořádně do huby tak si s ním hrál. Poprvé jsme s Jaromírem zkoušeli vlečky (stopu), vlečku Jaromír natáhl s holubem a i s bažantem. Nejdřív byl Tyler na stopě vlažný, musela jsem mu ze začátku pomoct, nevěděl co po něm chci. Po třetí vlečce se natolik zlepšil, že už pro bažanta vybíhal s radostí a začalo ho to náramně bavit. Pátou vlečku Jaromír natáhl cca 130 metrů (na zkouškách by měla být cca 150 metrů) a Tyler ji bez problémů vypracoval. Měla jsem z něho velikou radost. Potom jsme zkoušeli poprvé ztracenou (pohozenou zvěř v krytině, křoví atp), kterou Tyler vypracoval bez problémů. Takže jsem z něho byla opravdu nadšená :-). Už teď se těšíme na další výcvik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kluci na procházkách v květnu

Na rajče jsem nahrála fotky z květnových procházek a blbnutí kluků na zahradě :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyler 9 měsíců

Ze štěňátkovského a dorosteneckého věku se Tyler ke konci měsíce přesunul do třídy mladých, kde už konečně na výstavách o něco půjde. Takže se budeme snažit získat nějakého toho CAJCe a pokusit se o Junioršampiona. Mým cílem je udělat aspoň toho na Slovensku, v Česku to bude horší, je tu moc velká konkurence, ale budeme se snažit i o toho českého :-). Opět jsem doplnila Tylerovu růstovou tabulku, teď v podstatě doplňuji jen fotky, jelikož se v růstu Tyler asi už zasekl. U váhy je to proměnlivé. Za posledních 14 dní Tyler přibral a začal mohutnět, takže už začíná vypadat jako pes a ne děcko. S výcvikem jsme moc nepohli, ptž jsem měla ve škole zápočty a následně zkouškové. A hlavně jsem neměla zvěř, takže ona se ta vlečka ani moc cvičit nedala, sice mám vycpanou králičí kůži, ale to není ono...