Novinky listopad - výcvik a procházky

20.12.2011 10:46

Prochajda s Raiem 1. 11

První listopadový den jsme vyrazili za kámošema do Heršpic na prochajdu :-). Se Sabčou jsme fotily postojovky, které se moc povedly, hlavně ty Tylerovy, takže ještě jednou moc děkuju Sabi za foto ;-). Kluci se vyběhali a večer padli do pelechů, ani jsem o nich celej večer nevěděla :-D.

Prochajda v Lulči s Laurou, Garpem, Bonnie a Babette 4. 11.

Začátkem listopadu jsme vyrazili za Milčou, Laurou a bratránkem Garpem (Bright Barry z Lulečských lesů), tentokrát se k nám přidala i Milčina chovatelka Iva s Bonnie (Bonnie z Hradní smečky) a sestřenkou Babette (Bead Babette z Lulečských lesů). "Šedivou" procházku jsme si moc užili, byl to fajn strávený den s přáteli v lulečských lesích :-)

 

Lovecký výcvik - 6. 11.

Také jsme absolvovali poslední letošní lovecký výcvik. Přes zimu dám Tylerovi pokoj a začneme zas až na jaře. Z posledního výcviku jsem neměla dobré pocity, Tyler všechno dělal špatně, ale fakt všechno. Aporty děs a hrůza, překusování, z vlečky mi od bažanta zvedl hlavu, naštěstí aspoň to přinesení přesně přede mě dělal správně. O práci v poli nemluvě, lítal a hledal jak střelenej, že na něj pískám píšťalkou aby změnil směr mu bylo absolutně u prdele. Pískám na něho, řvu a on nic, takže jsem se nasrala a zadaunovala jsem ho, což byla celkem chyba, jelikož u Tylera daun znamená, že dělá něco blbě. Tím pádem po dalším vypuštění na hledačky se držel u mě a byl staženej, sice poslouchal na směry, ale nehledal nebo to co dělal hledání opravdu nebylo, takže jsem fakt zvědavá jak uděláme příští rok podzimky... na vlohy s takovou v žádným případě nepůjdu neb nevím co by tam teda jako dělal... a  stejně je v tom termínu klubovka, takže pojedu radši tam.
Jediný pozitivum z výcviku bylo, že jsme šli s Jaromírem do pole, kde střelil bažanta a Tyler si udělal dohledávku a aport ještě na živém a jen postřeleném bažantovi. Měla jsem dost z jeho výrazu když přišel k bažantovi a ten před ním začal skákat :-D. Tyler neváhal, chytil ještě živého bažanta a přinesl mi ho. Z jeho reakce jsem měla radost, byl moc šikovnej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výcvik s bažantem - listopad

Z výcviku jsme od Jaromíra dostali bažanta a já měla za úkol dát Tylerovi pořádně za vyučenou a vysvětlit mu, že takový kraviny s aportem prostě dělat nebude. Takže jsem vzala bažanta a na zkoušku ho pohodila, vyslala Tylera a čekala jsem až udělá chybu. No a samozřejmě, že při zhruba té hodině výcviku nezaváhal ani jednou, vždy bažanta hezky uchopil a hned mi ho přinesl. I na vlečce vzal bažanta krásně a hned mi ho donesl. Když se mi to trochu nezdálo, tak jsem ho opravila a nic mu neodpustila. Z toho vyplývá, že naprostýho debila ze mě dělá jen a jen u Jaromíra, takže doma chyby opravovat nebudu a budu mu muset dát zavyučenou v Těšanech, jinak fakt nevím.

Cvičila jsem i s Chesterem, u toho to moc neřeším jelikož když na něj použiju jen trochu nátlak tak se sekne a nechce dělat nic. Kdybych na něho šla jak na Tylera, tak by se z toho sesypal, takže chyby opravuju jen hlasitým upozorněním a nebo vůbec, protože stejně na zkoušky nepůjdeme. Chesterova specialita je narvat si co nejvíc bažanta do huby, aby mu trčely jen nohy :-D, no uvidíte na fotkách. Jinak bych řekla, že ze zvěře má daleko větší radost než Tyler, ostatně je to retrívr a ti jsou při práci veselejší než ohaři :-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajdy s Greydou a Arnoldkem - listopad

Přidávám fotky z listopadových procházek s bráchou Greyem a Arnoldkem.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prochajda v Lulči s Laurou, Garpem a Greyem - 18. 11

Jelikož bylo v pátek volno, tak jsme se vypravili se Simčou a Greyem za Milčou, Laurou a Garpem do Lulče. Opět jsme si užili bezvadnou 3 hodinovou procházku lulečskými lesy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hon Slavkov 26. 11

V sobotu nás (mě a Simču) pozvala Olča na hon do Slavkova. Šly jsme tam pouze jako honci bez psů. Byla to opravdu dobrá zkušenost, jelikož jsem na honu byla poprvé. Den jsem si opravdu užila, bylo to moc fajn :-). Olča nám dala z honu výslužku jednoho zajíce a jednoho bažanta, za což jí moc děkuju! Aspoň budeme mít příští rok s čím cvičit :-). Jinak se střelilo 71 zajíců a 35 bažantů.

 

 

 

 

 

Výcvik se zajícem - listopad

Hned jsem toho využila a než jsem dala zajíce co jsme dostali na honu do mrazáku, tak jsme samozřejmě pocvičili. Klukům to celkem šlo, akorát Chester měl trochu problém jelikož zajíc byl na něj celkem velkej, takže když ho nesl, tak zajícovi šlapal na nohy :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyler 15 měsíců

Začátkem prosince se nám konečně otevřela možnost hlásit Tylera na výstavách do dospěláckých tříd. Sice v prosinci na výstavu nikam nepojedeme, ale od ledna nám začnou výstavy v mezitřídě ;-). Doplnila jsem aktuální Tylerovu postojovou fotku do jeho růstové tabulky.