Novinky prosinec

26.03.2013 09:03

Kluci na zahradě - začátek prosince

Podařilo se mi vyfotit několik Tylerových přirozených postojů, vydržel stát snad 10 minut a pozoroval kočku na protější zahradě, tak jsem toho využila a vyblejskla ho ze všech stran :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prosincové procházky

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vánoce

Kluci na vánoce dostali nové pelíšky. Tyler si zabral hned oba dva jak je jeho zvykem a když si šel teda lehnout Chester do jednoho z nich, tak se za ním Tyler hned nasomroval, takže to ze začátku vypadalo tak, že jsem ten druhej fakt kupovat nemusela :D. Naštěstí to už pochopil a každej většinou spí ve svým. Potom dostali plyšáky jak jinak než z Ikei, Tyler si zabral toho největšího a pořád mě s ním otravuje a nosí mě ho :D, typickej výmar aportér prostě. Pak dostali pamlsky a nějaké tyčinky a kosti na čištění zubů a samozřejmě každej má novej obojek :D (né že by jich každej měl málo :D). Na večeři jsem jim udělala spešl chod z několika druhů masa - mletá hovězí svalovina, kuřecí maso, hovězí přední kusové maso, uzenou makrelu, tvaroh, jogurt, vajíčko, hrušky, rajčata, banány, mandarinky a okurky. Misky byly samozřejmě do dvou minut dokonale prázdné :D. Na rajčeti jsou fotky z vánočních příprav a ze samotných vánoc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povánoční blbnutí

Převážně fotky kluků s novýma obojkama