Novinky říjen - Tyler dokončil dva junioršampionáty a další novinky ...

29.11.2011 20:48

2x CACIB Komárom

První říjnový víkend jsme se vydali na dvoudenní výstavu do Maďarska a to konkrétně do města Komárom. Společnost nám dělali Iveta s Petrem a ségrou Corou a naše chovatelka Lenka se ségrou Ryan. Do Maďarska cesta ubýhala celkem rychle a bez problémů. Jeli jsme brzy, takže jsme se vyhnuli asi kilometrové koloně před pevností, kde se výstava konala, ostatní takové štěstí neměli a čekali zhruba třičtvrtě hodiny než se dostali na parkoviště. Měla jsme celkem obavy jestli nás na výstavu pustí, jelikož mi nedorazil vstupák. Naštěstí jsme ho nepotřebovali a papírování jsme vyřídili bez problémů.
První den nás posuzovala maďarská rozhodčí, která nepsala žádné posudky a hned zadávala známky. Takže jsme si s Tylerem oběhli jedno kolečko a než jsem ho postavila do postoje, už nám podávala ruku s tím, že máme počkat na Junior BOBa. O toho jsme nakonec šli se ségrou Corou. Po delším rozhodování ho dala nám, že měl Tyler lepší pohyb, ale u obou psů se jí nezdál pohyb předních končetin. Můžu říct, že pohyb ten den měli všichni psi strašnej a to jen kvůli povrchu v kruhu, kterej byl neskutečně hrbatej a díry tam byly velké jak po bombovém útoku, takže si dokážete představit jak ten pohyb vypadal. Po posouzení jsme šli čekat na závěrečky, kde jsme se proběhli a pak jsme šli zapakovat věci a jeli jsme do našeho penzionu na Slovensku, který byl od výstavy vzdálený cca 30 minut. Po ubytování jsme si dali véču a potom jsme zakotvili na pokoji. Tyler si samozřejmě zabral celou postel, ale když zjistil že se tam se mnou nevleze, tak se uvelebil na křesle, kde spal až do rána.

V neděli nás posuzoval maďarský rozhodčí, který byl o dost lepší a psal psům krásně dlouhé posudky, bohužel v maďarštině, takže vím prd co tam máme napsaný. Tyler se mu líbil a zadal nám titul CAJC a později i Derby winner. O BOBa jsme si zaběhli se ségrou Ryan a s dalším psem a fenou. BOBa nakonec získala maďarská fena, která ho získala i předchozí den. Do závěreček jsme nakonec nečekali, protože je posuzoval Jakkel, který nám dal v Nitře VD, takže podle mě by to bylo zbytečné čekat, když bychom u něj neměli šanci.

Jinak jsem byla docela zaražená jak málo cen a trofejí na výstavě dávali. Za takové nehorázné poplatky co chtěli na přihlášce a na vstupu to byl fakt děs. Žádná medaile nebo kokarda za CAJCe, prostě nic. V závěrečkách dávali pohár jen prvnímu místu a ostatním nic... ale na druhou stranu zase dávají za dokončený šampionát hezký pohár.

Tylerovo skóre za víkend v Maďarsku tedy je: 2x CAJC, Junior BOB, Derby winner! Tímto Tyler dokončil svůj první JUNIORŠAMPIONÁT!!! Na konci října nám přišel i certifikát, takže to máme černé na bílém.

Více najdete v sekci výstavy z roku 2011. Jinak jsem překopala sekci výstavy, kde na úvodní stránce jsou vypsané Tylerovy úspěchy a tabulky z jednotlivých let jsou rozdělené do sekcí.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Návštěva Garpa

Na začátku října jsem jela do Lulče za Milčou pomuchlat si její nový šedivý a dlouho očekávaný přírůstek. Jmenuje se Bright Barry z Lulečských lesů a volacím jménem Garp. Jeho otec je Fenomena Team Yastuomi a matka je Enchanted By Elita Sirius Nova (ségra Tylerové matky Giny - Eternal Vision At Sirius Nova), takže Tyler s Garpem jsou vlastně bratránci :-). Štěndo je to krásný, určitě má před sebou slibnou výstavní i pracovní kariéru :-). S psiskama jsme šli na krátkou procházku a Garpa jsem pořádně nafotila, jak portréty, tak postoje, výsledek je na rajčeti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MVP České Budějovice

V sobotu jsme se vypravili na poslední výstavu v tomto roce a to do Českých Budějovic. Počasí nám moc nevyšlo, po cestě pršelo a na místě to nebylo o nic lepší. Výmaráci měli kruh venku, takže jsme v té zimě a dešti mrzli u kruhu.
Tyler byl naposledy ve třídě mladých ze které si odnesl od české rozhodčí Lenky Fialové V1, CAJC a tím dokončil ČESKÉHO JUNIORŠAMPIONA!!! Měla jsem z něj obrovskou radost, krásně se prezentoval, moc hezky běhal, dával do toho opravdu všechno. Myslím, že to bylo tím, že mu byla zima, tak běhal rychle aby se zahřál :-D. O Junior BOBa jsme běželi se ségrou Corou, kterého nakonec získal Tyler za plynulejší pohyb. Potom jsme si ještě zaběhli o BOBa s polobráchou Pankym (Hanky Panky With Sirius Nova) a s Lailou (D´Laila Sirius Nova Af Fala Love´a), která nakonec BOBa získala :-). Tyler neměl v takového konkurenci dospělých psů šanci, ale i tak jsem moc ráda, jak se mezi ostřílenými výstavními profíky hezky předvedl.
Jsem na něj moc pyšná, že dokázal dokončit dva junioršampionáty v tak krátkém čase. Teď nám ještě chybí poslední titul ze Slovenska na Slovenského jch., toho se pokusíme dokončit v lednu v Trenčíně. V půli října mi přišel certifikát, takže i tento junioršampionát máme ofiko potvrzený. Na krásný posudek co nám paní rozhodčí napsala se můžete podívat v sekci výstavy z roku 2011

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NVP Zabrze

Hned druhý den po výstavě v Budějkách jsem jela podpořit Simču a Greye na polskou národní výstavu ve městě Zabrze. Grey získal V1, CAJC a započal tak Juniorchampiona Polska! Více u něm na webu. Fotky na Greydovém rajčeti.

 

Nový člen naší smečky

Od 11. října přibyl do naší smečky další člen. Je to zhruba 3 - 4 měsíční kocourek, který se potuloval na naší vesnici u obchodu. Vídala jsem ho tam zhruba týden a bylo mi ho líto, tak jsme se s taťkou rozhodli, že si ho vezmeme domů, aby měl Bárt kamaráda. Ze začátku se celkem bál psů a i trochu Bárta, ale zhruba za 3 dny bylo všechno v pohodě a s naší smečkou se krásně sžil. Jinak k jeho povaze - musím říct že je to fakt magor, je záludnej, nenažranej a na všechny si dovoluje. Je to taky velký mazel a taky celkem prase :-D, všude leze, většinou za kotel, takže je špinavej od hlavy až k patě a tím pádem si u nás vysloužil přezdívku "špinavec" :-D. Jinak jeho volací jméno je Felix :-). S Bártem tvoří nerozlučnou dvojku a hodně často si spolu hrají. Tyler ze začátku Felixova pobytu byl celkem mimo a pořád ho vystavoval, postupoval za ním a dost často ho i honil, no prostě ohař, co byste chtěli že? :-D

Vytvořila jsem mu samostatnou složku tak jako ostatním členům naší smečky, takže se můžete mrknout tady, kde najdete i jeho fotoalbum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Když už jsme u toho tak jsem zaaktualizovala Bártovu složku a přidala nové fotoalbum z podzimu.

 

 

 

 

 

 

A u Betyny změněná pouze fotka a přidáno fotoalbum :-)

 

 

 

 

 

 

Prochajda Jalovák s bráchou Greyem - 15. 10.

Sobota byla jedna z posledních, kdy bylo opravdu moc hezky, tak jsme toho se Simčou využily a vyrazily na prochajdu k Jalováku. Šli jsme opět od nás z Nížkovic směrem k lesu, kde jsme pocvičili trochu aporty pernaté a potom jsme se lesem vydali k Jalováku. Tentokrát jsme se vydali jinačí cestou, která se nám moc líbila a psiskům taky, jelikož Greyda dotáhl z lesa kůži z divočáka a Tyler zanedlouho poté lebku nějakého zvířete, takže o nošení zdechlin nebyla opět nouze :-D.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lovecký výcvik v Těšanech 16. 10.

Po dlouhé době jsme se vydali na výcvik do Těšan. Trénovali jsme aport pernaté, který celkem ušel. Potom jsme cvičili daun s kterým moc problémů nemáme. Zkoušeli jsme taky vlečku, která byla v pohodě, Tyler hezky sledoval stopu a bažanta přinesl. Jako další věc jsme cvičili dohledávku z rákosí, kterou Tyler miluje. Disciplínu zvládl moc hezky, řekla bych že nejlíp z celé výcvikové lekce. No a nakonec jsme zkoušeli směry v poli. Překvapilo mě jak byl chuťový a hledal, s těmi směry to bylo horší, jen samý pískání a řvaní aby se na mě mladej pán vůbec podíval, ale na to, že tohle dělal cca po třetí v životě, tak celkem dobrý... Máme ještě co trénovat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Portréty na zahradě - říjen

Využila jsem toho, že bylo krásné počasí stvořené na portrétové fotky, jak to dopadlo se můžete podívat ve fotogalerii, fotky stojí opravdu zato!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyler - trofeje za výstavní sezonu 2011

Jelikož pro nás už skončila výstavní sezona 2011, tak jsem vytáhla všechny Tylerovy trofeje ven a vyfotila ho s nimi. Myslím si, že na tak mladého psa je to pěkná sbírka. Jsem na něj moc pyšná a věřím, že v příštím roce bude ve své úspěšné výstavní šňůře nadále pokračovat. Pro mě největší úspěch tohoto roku je získání v pouhých 9 měsících a 3 dnech titul BOB a BIG 2!!! To je pro mě opravdu velký úspěch, že tak mladý pes dokázal získat takové vysoké výstavní ocenění, které většinou získávají dospělí psi, kteří jsou ostřílení výstavní profíci. Další úspěch je podle mě to, jak si hezky vede na klubových výstavách, na obou získal druhé místo, poprvé v dorostu v konkurenci 3 psů, ale nejvíc si cením V2 ze třídy mladých a konkurenci dalších 12 psů, to je podle mě obrovský úspěch se v takové velké konkurenci prosadit :-). Samozřejmě si cením ostatních ocenění na výstavách a hlavně toho, že Tyler zvládl letos zahájit 3 Junioršampiony a 2 z nich dokončit. S tímhle jsem vůbec nepočítala, že bude tak šikovný a že nám to půjde tak lehce :-). Jak už jsem zde psala upravila jsem Tylerovu stránku výstav, takže se můžete podívat.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chester - trofeje za sezonu 2009 - 2011

Samozřejmě  jsem nesměla zapomenout i na Chestera a taky ho vyfotila s jeho trofejemi. Tam už to bylo horší :-D, jelikož toho má fakt hodně a než jsem to všechno nanosila na zahradu a poskládala, tak z toho byl chudák tak znuděný, že na některých fotkách se tváří jak při mučení :-D. Letos měl Chester nejúspěšnější sezonu za svou kariéru, z 6 výstav 5x vyhrál svoji skupinu BIG, získal 1x titul BIS - vítěz celé výstavy a 1x BIS 3 a 1x BIS 4. Vůbec jsem nečekala, že se mu bude letos tak dařit a jsem zato moc ráda, že se pořád líbí :-). Když jsem si ho pořizovala tak by mě vůbec nenapadlo, že s ním na nějakou voříškiádu půjdu a že bude tak úspěšný! Jsem na něho moc pyšná a věřím, že v dalších letech ještě několikrát potvrdí své kvality :-). U Chestera jsem taky upravila jeho sekci výstavy, myslím, že teď je daleko přehlednější. Taky jsou upraveny sekce z jednotlivých výstavních sezon od roku 2009 - 2011.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procházky s Greyem - říjen

Přidávám fotky z říjnových procházek se Simčou a bráchou Greyem, na některých procházkách nás doprovázel i Arnoldek :-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procházky s Raiem - říjen

Taky přidávám fotky z říjnových procházek se Sabčou a flatíkem Raiem. Doporučuju se mrknout k němu na webky, je taky výstavně moc šikovný :-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cvičení s králíkem

Taťka zabíjel králíky, tak jsem ho poprosila, aby mi dva nechal na výcvik, takže jsme s Tylerem vyzkoušeli aport teplé srstnaté. No zas musel dostat, jelikož dělal s králíkem zas kraviny, sice to trochu pomohlo, ale jak jsem později zjistila dostal málo, takže budu muset příště přitlačit :-D. V této spojitosti se s váma musím podělit o jednu příhodu. Po cvičení, jsem nechala králíky na zahradě a Tylera jsem šla zavřít na dvůr, zaryglovala jsem bránku, aby si ji neotevřel a šla jsem domů. Taťka šel mezitím pryč, takže Tyler byl na dvoře sám. Potom za nějakou dobu se taťka vrací domů a proti němu jde ze zahrady Tyler s králíkem v hubě. No taťka absolutně nechápal jak se tam dostal, králík v zuboženým stavu, celej oslintanej, pomačkanej, takže kdo ví co s nim ten osel zas dělal. Já jsem taky nechápala jak se dostal skrz zavřenou bránku ven a pak jsme na to došli. Tyler moc dobře věděl, že jsem nechala králíky na zahradě a asi mu ten výcvik nestačil, tak vlezl do uhelny a hezky po hromadě dřeva vylezl nahoru k oknu, kterým prolezl a šel si cvičit se srstnatou sám do zahrady :-D. Taťka potom něco dělal v zahradě a okno od uhelny zavřel a zanedlouho slyšel nějaký bouchání, tak se šel podívat co to je. No a Tyler byl za oknem do uhelny a snažil se ho otevřít a jít ven, takže naše domněnka byla správná :-D. Jak říkám já, on není fakt blbej :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda s Laurou a bratránkem Garpem

Po delší době k nám přijela na návštěvu Milča s Laurou a poprvé sebou přivezla Tylerového bratránka Garpa. Tyler si Garpa ze začátku moc nevšímal, ale jakmile Garp začal nosit klacky, tak se Tylerův zájem probudil a začal malému klacky brát :-D. Potom ho začal Tyler lovit, takže jsem ho musela krotit, aby malého nezašlápnul :-D. Šli jsme na prochajdu k nám do lesa, kde bylo krásně vybarvené listí a tak jsme toho museli využít a vyfotit psiska v podzimních barvách. Prochajdu jsme si moc užili a už teď se těšíme na další ;-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyler 1 rok u nás - 28. 10.

Přesně na státní svátek to bylo jeden rok co jsem si Tylera přivezla domů. Je to až neuvěřitelné jak to rychle uteklo, připadá mi to jako včera co jsem si ho jako malé 8 kilové štěňátko dovezla domů. Na druhou stranu mi přijde, že je to víc jak rok co ho mám, je to jako kdybych ho měla odjakživa a život bez něj si nedokážu představit. Ani ve snu by mě nenapadlo co všechno za ten rok našeho soužití stihneme podniknout, jak na poli výstavním, tak v loveckém výcviku. Tylerovi jsem koupila na tohle výročí něco na zub. Pár fotek na rajčeti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V podzimním lese - 30. 10.

Ke konci října jsme se vydali na prochajdu do lesa, který hrál všemi barvami podzimu. Opět jsem toho musela využít a kluky pořádně nafotila... výsledek můžete vidět na rajčeti a v hlavičce našeho webu :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyler - 14 měsíců

Tyler je zase o měsíc starší, takže doplňuji jeho růstovou tabulku a přidávám fotky ze 14. měsíce