Oslava Betyniných narozenin a spousta dalších novinek

18.07.2009 21:59

Oslava narozenin

Ve středu jsem udělala Betyně malou oslavu jejích dvanáctých narozenin, které měla 12. července. Žádné dárky jsem jí nekupovala, protože s hračkama si nehraje a pamlsky a tyčinky na kousání má každý den, takže jsem jí udělala aspoň dort z kterého měla pořádnou radost. Na takovýho prcka jako je Betyna byl dort dost velký, ale Chester s Fíkem jí s tím pak pomohli :-P.
Ve středu 15. července oslavila svoje třetí narozeniny Jeryna, dostala jako každé naše morče ovocnou tyčinku na hlodání :)

 

 

V bazénu

Tento týden bylo dost teplo, takže jsme skoro každej den trávili v bazénu. Chesterovi se tam moc líbilo a hlavně to chytání tenisáků. Přidávám fotky z tohoto týdne a taky video, které jsem natočila 7. července

 

 

Návštěva mamky Týny v Dolních Dunajovicích

V pátek jsme vezli Romču domů (byl u nás na prázdninách) a vzali jsme i Chestera, aby se zase po dlouhé době vrátil do svého rodiště a viděl se svojí mamkou Týnou. Myslela jsem, že si spolu budou hrát, ale jen polehávali v chládku a ani se jim nedivím, když bylo přes 30°C. Z fotek můžete vidět, že Chester i Týna hážou stejný ksichtíky :-P. Geny se prostě nezapřou :-D. Jinak se nelekněte, Týna by potřebovala pár kilo shodit, vypadá totiž jak koule a ne labrador :-P

 

Nové přírůstky v naší smečce

S návštěvou Dunajovic je spojená i další novinka. Moje sestřenka je totiž strašně akční co se zvířat týče :-P. Sehnala nám totiž Betynu a je majitelka Týny (Chesiho matky). A shodou okolností budu mít z Dunajovic i výmaráka :-D. A to by nebyla Renča, aby mi nesehnala dvě kočky i když jsem žádné nechtěla. Donesla mě ukázat od sousedky dvě koťata. Prej je zpátky už neponese, tak si je musim vzít... jako mě to vůbec nevadilo, protože jsou naprosto úžasný :-D. Měly to být dvě kočky, ale po bližším prozkoumání jsem zjistila, že rezavá kočička je vlastně kocourek. Teď zbývalo jen vymyslet jména, ale jelikož mám dva obojky se jmenovkami po předchozích dvou kočkách, tak jména budou mít jak předchozí kočky. Takže rezavý kocourek je Bárt a černá želvovinová kočička je Safira. Zatím se obě bojí psů, tak doufám, že časem se s nima skamarádí.

 

Videa

Přidávám sem videa, která se mi nahromadila od dubna. Dám je sem na tuto stránku a později je roztřídím tam kam patří

 

Chester a ježek

 

 

Nácvik s holkama z Lulče na výstavy

 

 

 

Aportování a hledání myšiček

U tohoto videa si všimněte Chesiho zadních nohou, jak s nima hezky hrabe, když si myslí, že v trávě něco našel :-P