Prochajda s holkama do Olšan

29.12.2008 15:54

 

V sobotu ráno se pro nás stavila Dáša a jelo se pro Betty do Rousínova. Tam jsme si chvilku s Bett na dvoře pohráli a jelo se k Lauře a Milči do Lulče.

V Lulči se paničky rozhodly, že se půjdeme podívat do Olšan na farmu Bolka Polívky. Vzali jsme to oklikou, takže jsme ušli kolem 12 km. A paničky na cestě zpátky z Olšan do Lulče už jen pletly nohama:D. No nemaj žádnou výdrž:D. A to si představte, že se mnou chtěla panička zkusit dogtrekking:D - no myslím, že po této procházce od toho velice rychle upustí

V Lulči se k nám přidal ještě ridgeback (pes) se svým pánečkem. Panička mi dala náhubek, protože ví, že psy moc nemusím. Jen jsem ho očuchal a dál si ho nevšímal – to měla panička radost, že jsem po něm nevyjel. Jenomže ridgeback se mě furt lepil na záda, očuchával mě no však vy víte kde… no a to se mi nelíbí, tak jsem na něho trochu zavrčel a šel pryč. On si, ale říct nedal a vrčel a pořád po mě lezl a byl celkem agresivní. Nakonec jsem to nevydržel a ohnal se po něm. Ridgeback po mě vystartoval a natrhl mě koutek oka, že mi tekla krev a doteď mi oko ještě pořád slzí. Ridgebackovi se nic nestalo, protože jsem měl náhubek, takže z toho vyšel bez zranění. Nakonec mu dal jeho páník náhubek, ale ten debil si furt nedal říct a vyjel po mě znovu i s náhubkem. To už se panička naštvala, dala mě na vodítko a držela si mě u nohy, protože nechtěla, aby mě ten vůl zmrzačil. Ridgeback, šel taky na vodítku, ale pořád se ke mně snažil dostat. Nakonec jeho páníčka napadlo, že by se od nás mohl odpojit, protože jeho pes byl pořád dost agresivní.

No řeknu vám, že kdybych neměl náhubek, tak bych hošánkovi pořádně natrhl prdel.

Panička je celkem dost naštvaná, protože teď se ještě zvětšila moje nedůvěra ke psům a vůbec se mě nediví, že na ně vrčim, protože do teď jsem se setkal jen se třemi psy a ti na mě vždycky zaútočili… Panička je pevně rozhodnutá, že i kdyby jí někdo sebevíc přemlouval, tak že na procházku s žádným psem nepůjdeme. Jedině až po tom, co absolvujeme několik lekcí na cvičáku. Nechce totiž riskovat, že se ještě zesílí moje nedůvěra ke psům.

Jinak zbytek procházky proběhl poklidně. S holkama jsem ani moc nelítal, protože jsem byl namíchnutej a radši jsem si hleděl svýho. Pak mě holky přemluvily a já se s nima chvíli přetahoval o uzel.

V Olšanech jsme měli namířeno na Farmu Bolka Polívky. Bolek tam má plno zvířectva: koníčky, kozy, lamy a dokonce i pštrosa. Já jsem si je očuchal, ale jinak jsem si jich nevšímal. Laura si šla očuchat lamu, ale to se jí vymstilo. Lama totiž na chudáka Laurinku vyfrkla z tlamy seno a sliny. A na Milču taky. Holky měli štěstí, že lama v puse skoro nic neměla :D.

Z farmy jsme se vydali zpátky přes pole do Lulče, kde na nás čekal paniččin taťka s autem.

Holky mě ještě dali dárečky co pro mě u nich naložil Ježíšek. Od Betty jsem dostal šišatej míček na čištění zubů a od Laurinky plnou krabici pamlsků. Holky ještě jednou vám moooc za dárečky děkuju.

Na další fotečky se můžete podívat u Laury na webu www.golenka-laura.webnode.cz

Prochajda se mě a paničce líbila, teda kromě toho začátku…