První jarní prochajda a ostatní novinky z tohoto týdne

22.03.2009 17:28

V pátek se moje panička a Milča vydaly do Brna do Olympie na film Marley a Já. Je to film o labíkovi, který svým pánečkům ztrpčuje život :P. Film se holkám fakt líbil a obě vám doporučují, abyste se na něj zašli do kina podívat :).

V sobotu se u nás v Nížkovicích konala prochajda ve složení: Já  a panička, Milča a Laura a Dáša s Betty a rodinkou. Šli jsme se po dlouhé době zase podívat k Jalovému dvoru. Já jsem se tam moc těšil, protože tam jsou dva rybníky a já jsem si od listopadu nezaplaval :). Cesta přes pole probíhala vcelku klidně. Holky se pořád provokovaly a já si jich jako vždy nevšímal a prozkoumával jsem okolí, když najednou paničky holek začaly křičet "ke mně!" a moje panička radši taky i když nevěděla kvůli čemu. Pak se ukázalo, že po poli běží vélikej srnec, teda já jakš takš svoje pudy zvládám, když mě panička zavolá, ale holky jsou dračice, které mají svoji hlavu a od pořádného prohnání zvěře jim ani paničky nezabrání :D. Na začátku lesa byly kaluže hnusného bláta a to by nebyla Laura, kdyby se v nich pořádně nevyválela :D, naučila to i Betty, takže byly špinavé obě dvě :D. Já si naštěstí kaluží nevšímám a z toho má moje panička obrovskou radost :). Když jsme došli k prvnímu rybníku, tak naši páníci usoudili, že nás můžou pustit, abysme se mohli vykoupat ve vodě. Panečku to byla, ale paráda se po tak dlouhé době vykoupat a pořádně si zaplavat :)). Panička mně házela klacky do vody a já jsem jí je s ochotou nosil. Až jsme se s holkama trochu porochnili ve vodě, tak jsme se šli podívat k druhému rybníku, který se celej minulej rok opravoval a nebyla v něm voda, ale teď v únoru, se rybník slavnostně otevíral a my jsme samozřejmě museli zkontrolovat jestli je v něm voda. Naštěstí v něm voda byla a ještě čistší jak v tom prvním, takže nás páníci zase pustili a my se mohli zase znova koupat :). Fakt to byla paráda, připadali jsme si s holkama jako na pláži :). Zhruba za půl hodiny nás začali páníci vyhánět ven z vody, protože už chtěli jít domů. No mě z vody dostávala panička horko těžko, ale nakonec se jí to podařilo :(. Nazpátek jsme šli zase do šílenýho prudkýho kopce co je za rybníkem, panička zase  hudrovala, že mně zapomněla vzít postroj, protože já ji vždycky tahám nahoru, ale teď kopec musela vyjít sama :D, dobře jí tak :D. Nazpátek jsme šli po poli, kde mi panička házela můj oblíbenej balonek na šňůrce a já jsem ho aportoval :). Když jsme došli domů, tak holky s páníkama nasedly do auta a jeli domů. Prochajda se nám moc líbila a těšíme na další :). Fotky od Milči a Laury najdete u nich na webu :)

 

 

Zhruba za dvě hodinky jsme šli s paničkou ven na pole procvičit aport s 1,5 kilovým dummym. Šlo mě to celkem pěkně a panička mě chválila :). Pak jsme šli k paniččiné babičce na návštěvu, kde mě nechala panička na dvoře s jezevčicí Astou. Když jsme šli domů, tak byly na obloze nádherné červánky, toho panička využila a vyfotila nějaké fotky :).

Dneska jsme šli zase cvičit s dummym na pole, ale dneska mě moc panička nechválila, protože jsem si ke konci výcviku s dummym pohazoval... No chtěl bych vidět paničku, jak ona by nosila půl hodiny bez přestávky 1,5 kilovýho dummyho v puse :D. Fakt nechápu na co si stěžuje... A teď ještě začíná přemýšlet o tom, že by mě koupila tříkilovýho dummyho...

 

 

Jinak panička mluví pořád o nějakým pokojíčku pro psy a kočky. Chce nám ho udělat někdy na začátku léta z naší bývalé kotelny. Sice tam už pelíšky máme, ale je tam ještě plno harampádí, které se musí vyklidit. Místo lina se na zem položí normální dlažba a vymalují se a obloží stěny. Taky paničku napadlo, že by mohla udělat kočkám veliký škrabadlo. Tak někde shání strom, z kterýho by jim škrabadlo vyrobila :), nechce se jí totiž vyhazovat deset tisíc za škrabadlo, které prodávají ve zverimexech... Pokojíček dělá taky hlavně kvůli výmarovi, aby v zimě nestrádal, když má takovej krátkej kožíšek :D. Taky mě mají pánici ještě dodělávat boudu, kterou minulej rok v létě rozestavěli, tak doufám, že hejbnou kostrou a do léta bude hotová.