Rodokmeny

02.01.2010 22:00

Protože jsem neměla co dělat, tak jsem udělala výmarovi rodokmen. Sice není ještě úplný, protože ještě než štěnda budou, tak pojede Gina na nějaké výstavy a určitě si odtama doveze i nějaké tituly :) a taky proto, že nejede už víc jak dva měsíce web Sirius Novy, kde jsou další potřebné informace, které mě v rodokmenu chybí, tak je pak do rodokmenu doplním jakmile k nim budu mít přístup. A taky si nejsem jistá Axelovými tituly :-D. Holt v Anglii to maj trochu jinak a nevím co se všechno do "papírů" píše :-D. Takže pokud se chcete podívat na rodokmen tak zamiřte do sekce Výmaráček a nebo pro jeho zobrazení klikněte sem

A aby to nebylo Chesterovi líto, tak jsem udělala rodokmen i jemu. Sice nemá průkaz původu, ale jeho mamka ano a tak jsem čerpala informace z jejího rodokmenu. A jak to dopadlo můžete vidět v sekci Chester -> "rodokmen" a nebo stačí kliknout sem

A když už jsem byla v tom, tak jsem vytvořila i rodokmen Chesiho mamce Týně. Najdete ho v sekci Chester -> Rodiče -> Matka a nebo klikněte sem.