Stáří devět dní

20.08.2008 22:46


6. července 2008

 

 

Protože mám slíbené jedno štěňě za krytí a nechat si ho nemůžu, (budu si totiž na jaře kupovat štěňátko výmarského ohaře, tím pádem pesanů bych měla celkem doma pět. Jako mě by to nevadilo, ale finančně bych to neutáhla.) tak jsem se rozhodla, že štěndo dám sestřence, (která si koupila papírovou fenečku labradora a potom, když fenka měla štěňátka tak mi dala pejska - no všichni ho znáte, samozřejmě že Chestera :D ) tak si u ní dluh pěkně splatím :-D.
Měli už rozhodnuto, než k nám dojeli, protože nechtěli černý štěně, takže měli na výběr mezi dvěma světlými fenečkami. Já jsem je trošku víc postrčila, aby si vzali tu tmavší, která vypadá jako Chester. Hned souhlasili, protože pořád Chestera vychvalují jak je moc pěknej a že má hezkou barvu, takže tmavší fenečka byla pro ně jasná volba. Takže jsem moc ráda, že jedno štěňátko budu mít skoro pořád na očích.
Z návštěvy štěňátek mám taky
fotky
a videjko