Stáří třicet jedna dní

20.08.2008 22:53

28. července 2008

Štěňátka dnes slaví mininarozeniny - jeden měsíc

 

Takže mám pro vás další informace o štěňátkách. Čtyři štěňátka už jsou definitivně zarezervovaná a to: červený kluk, modrý kluk, zelená holka a bílá holka. Na zbývající tři zájemce máme, ale někteří nejsou ještě pevně rozhodnutí, takže jsem radši u nich změnila kolonku, že jsou ještě volní. Majitel maminy mi dodal některé fotky z doby, kdy jsem byla na dovolené takže se na ně můžete mrknout zde.


Dneska k nám přijeli na návštěvu Rita a štěňátka. Byla jsem hrozně zvědavá jak se na ně bude Chester tvářit. Myslela jsem si, že si budou spolu hrát, ale opak byl pravdou. Vůbec si jich nevšímal a plně se věnoval Ritě - typickej chlap. Myslel si, že zase dojela na krytí. No pokusil se o to celkem třikrát, ale dostal od Rity pěknej kartáč takže se o to už nesnažil a ležel v povzdálí.
Když se přece jenom štěndo k Chesterovi přiblížilo, tak ho očuchal a pak zdrhl. Některý se od něho pokoušeli napít a hledali cecíky a to se mu taky nelíbilo:-D. Nejhorší bylo když jsem je chtěla vyfotit u tatínka, protože začali Chesterovi okusovat nohy a pak jsem ho nemohla přivolat zpátky. No byla to sranda je všechny pozorovat. Štěňata jsou pěkně živá, přivlastnili si hned Chesterovi hračky a taky jeho uzel na přetahování, jak to Chester uviděl hned jim ho sebral a šel si ho schovat. Až od nás jeli domů tak se ještě stavili u pana veterináře na odčevení.
Fotečky jsou
zde