Štěňátka 6 týdnů + spoustu nových fotek a další novinky

13.10.2010 10:54

Zakončení výstavní sezony 2010

Jak jsem slibovala tak plním :-). Nafotila jsem Chestera s jeho sbírkou trofejí z roku 2010 a 2009. Jsem na něho moc pyšná, minulý rok absolvoval 6 výstav a tento rok přesně o polovinu víc a to 12 výstav, takže celkem se zúčastnil 18 výstav. V kruhu se chová jako výstavní profík a jen tak ho nic nerozhází. Myslím, že mu tyhle akce pomohly v tom, že už netrpí tak velkou averzí vůči svému pohlaví.

Chester za ty dva roky zvládl vyhrát 2x BISe - tzn. celou výstavu! 1x BIS 3 - třetí nejlepší pes výstavy, 8x BIG - vítěz skupiny (nebo spíš 7x BIG a 1x BOBa - vítěze plemene, protože vyhrál skupinu samých labradorů), 4x získal známku Výborná 2, tzn. 2. místo ve skupině, 3x Výborný 3, 1x Výborný 4, 1x Výborný (bez pořadí) a 1x známku Velmi dobrá a to jen kvůli tomu, že línal. Tzn. 17x známka výborná z 18 výstav. Holt je to můj krasavec ♥! Podrobné výsledky najdete v sekci Výstavy

 

 

Foto září

Přidávám fotky z procházek na které jsme chodili v září, samozřejmě, že jsem nefotila každou procházku, ale jen tehdy, když se mi sebou chtěl tahat foťák :-P. Mám i nějaká videa z hledaček dummy, jedno trvá zhruba deset minut, takže až budu mít čas tak ho sestříhám, ptž se asi nebudete chtít dívat deset minut na psa, jak lítá po poli a hledá dummy :-P

 

 

 

Štěňátka mají 6 týdnů

Trošku jsem zanedbala aktualitku, kdy měli prcci 5 týdnů, tak vám aspoň přináším tabulku vah. Nejvíc vážil v 5 týdnech žlutý chlapeček, který měl 4 100 gramů. Přidávám taky odkaz na fotečky ze stáří 5 týdnů. Štěňátka už jsou pěkní raubíři, to z fotek poznáte ostatně sami! Fotky z šestého týdne nadjdete zde.  Všechna štěňátka jsou také poprvé naočkovaná :-). Včera mi taky došel mailík s postojovkama všech kluků a můžu vám říct, že rozhodování mám opravdu těžký, protože kluci jsou krásní všichni :-). Odkaz na postojové fotky. Zítra si jedu klučinu vybrat, takže až budu vědět, který bude "ten můj", tak sem nahodím jeho postojovou fotku a krátké info napíšu do novinek na úvodní straně :-), článek z návštěvy bude později...