Tyler 12. týdnů, procházky + noviky (bohužel i špatné :-(... )

03.12.2010 08:48

Dnešní aktualitku začnu smutnou zprávou :-(. Minulý čtvrtek 25. listopadu umřela naše Safira, pravděpodobně na otravu :-(. Ráno byla živá jako obvykle a šla mě vyprovodit do školy, večer jsme ji našli v garáži mrtvou :-(. Z toho se dá usuzovat, že to byla na 99 % otrava, buď sežrala otrávenou myš a nebo co je pravděpodobnější ji otrávil opět jeden z našich "úžasných sousedů, už fakt nevim co si o tom mám myslet... víc se rozepisovat o tomto tématu nebudu, nemám na to sílu...

Její profil je přesunut do sekce vzpomínáme

 

Figo narozeniny

Minulý čtvrtek oslavil náš činčilák Figo své šesté narozeniny, nebo spíš to tento den to bylo 6 let co jsem si ho přivezla domů. Takže za celou smečku mu přejeme všechno nejlepší :-)

 

Nový člen smečky

Neplánovaně se včera naše smečka rozrostla o nového člena a to kočičího. Taťka sice další kočku nechtěl, ale nakonec to byl on, kdo kočičáka domů přinesl. Víc jak tři týdny jsem u nás vídala na autobusové zastávce čtyřměsíčního mourovatého kocourka, který byl moc přítulný. Jelikož tento týden byly velké mrazy a chudáček se krčil venku v závějích bylo mi ho moc líto. Řekla jsem to taťkovi, který se na to nijak netvářil. No a včera mě čekalo po příchodu ze školy doma překvapení v podobě malého tuláka. Taťka ho uviděl, když jel z práce, jak se krčí u zastávky v závějích, tak mu ho bylo líto a vzal ho k nám domů :-). Prcek prospal celej den, snědl tři misky granulí, což jsem se divila, že se to do něho vůbec vleze, byl strašně hladový. Zatím má špatné zažívání, trpí průjmem, který se mu ale k večeru zlepšil. V co nejbližší době plánujeme návštěvu veterináře a prohlídku kocourkova zdravotního stavu, taky bude naočkovaný a odčervený. Zatím pro něj nemám jméno, rozhoduju se mezi dvěma jmény, takže ho sem později doplním :-). Jeho profil zde, kde najdete i jeho fotogalerii.

 

Tyler 12. týden a seznámení s novým kámošem Rainbowem

Minulý týden v úterý měl Tyler 12 týdnů. Když jsem ho měřila, tak jsem nechtěla věřit vlastním očím, za týden vyrostl o 3 cm a 1, 5 kg přibral! Více v jeho růstové tabulce.

Minulou středu také proběhlo seznámení s novým kámošem Raiem. Zpočátku neproběhlo vůbec dobře, Tyler to odnesl s prokousnutým uchem, holt je moc akční a na všechny si dovoluje, teď mu před Raiem aspoň spadl hřebínek :-D. Potom už to bylo v pohodě, Tyler chodil okolo Raie po špičkách a nakonec spolu i usnuli :-). Se Sabčou a Raiem chodíme na pravidelné procházky, takže teď se už kluci dobře znají. Dokončila jsem také Raiův web, který najdete zde a ode dneška si ho bude Sabča aktualizovat sama, takže se můžete těšit na novinky :-). Je tam už spoustu fotek, takže se můžete pokochat :-P

Foto z 12. týdne a ze seznámení kluků opět na rajčeti

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prochajda ve Zbýšově - Chester, Tyler, jeho bráška Grey a noví kamrádi Easy a Daisy

Ve čtvrtek odpoledne jsme se vydali na prochajdu do Zbýšova za bráškou Greyem, kde na nás čekali další psí kamarádi a to Německý boxer Easy, kterou známe z voříškiád a Irský setr Daisy :-). Pejsani si procházku opravdu užívali, ale každý po svém :-D. Daisy byla věčně v poli a vypracovávala zvěř, Easy se snažila Daisy napodobit a prolízala křoviny, kde hledala bažantíky a zajíčky. Chester celou dobu hledal myši a hrabal díry, myslela jsem, že ho zabiju, byl jako prase celej od bláta a absolutně neposlušnej od té doby co je Tyler doma, takže mu začne tvrdej režim hošánkovi. No a naše dva výmaří poklady si byly stále v patách a neustále se pošťuchovali :-D. Prochajdu jsme si parádně užili a těšíme se na další :-). Fotečky nemám, protože bylo šero a všechny byly rozmazané, naštěstí fotila panička Easy Zdeňka, která má skvělý foťák, který zvládne i takovéhle počasí. Fotečky jsou naprosto úžasné, určitě stojí za podívání :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Procházka u Jalováku – Chester, Tyler a Rainbow 26. 11. 2010

Minulý pátek jsme šli po dlouhé době na prochajdu k Jalováku. Naši nejmladší zde byli poprvé a myslím, že si to dost užívali :-). Na procházce jsme s psiskama cvičili přivolání a potom jsme vyzkoušeli i pohyb na výstavním vodítku, který nám oproti předchozímu dni šel naprosto skvěle. Tyler bude mít s pohybem trochu problémy, protože skáče jak čertík na gumičce, s postojem to bude taky horší jelikož stojí jen na lipánka. Začala jsem cvičit i bez lipánka a bez pamlsků (u těch mě sežral skoro všechny prsty) a to vydrží v klidu maximálně 10 vteřin, takže jsem zvědavá jak to bude v lednu v Olomouci vypadat :-D. Rai je oproti Tylerovi šikula, přímo výstavní typ, nese se v pohybu jak nějaká primadona :-D a postoj umí taky moc krásně. Jsem zvědavá na jeho výstavní premieru na Duo Cacib v Brně.
Na cestě zpátky se už Tylerovi nechtělo, byla mu zima a stmívalo se, takže jsme si pospíšili, abychom byli co nejdříve u auta a mohli jsme vyrazit domů.
Na procházce s náma byla i Evča, která taky fotila, takže všechny moje i její fotky najdete ve fotoalbu na rajčeti.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

První letošní sníh 27. 11. 2010

V sobotu jsem se probudila do sněhové nadílky. Hned jsem šla s klukama ven na prochajdu k lesu. Tyler do sněhu nechtěl nejdřív šlápnout, ale pak ho chytl amok a začal v něm lítat jako magor :-D. Procházka se mu zas až tak nezamlouvala, celkem se krčil, ale zase ho nechci moc zchoulostivět, ptž byl tak 1 °C nad nulou, takže byl bez oblečku. Fotky z procházky opět na rajčeti

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prochajda k Bílému vlku – Chester, Tyler  a Rainbow 29. 11

V pondělí jsem přijela dřív ze školy, takže jsem vzala kluky a šli jsme na prochajdu na kterou jsme přizvali i Sabču a Raie. Kluci už na sebe byli celkem v pohodě a prochajda se obešla bez rvaček. Šli jsme do lesa směrem k Bílému vlku, tam jsme nakonec nedošli, protože se začalo stmívat a pořádně přituhovat, takže jsme pelášili domů. Fotky opět na rajčeti.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prochajda mezi Nížkovicemi  a Heršpicemi – Chester, Tyler a Rainbow 30. 11.

V úterý jsem měla opět málo hodin ve škole, takže jsme se domluvily se Sabčou na prochajdu. Tentokrát jsme si udělali okruh mezi Nížkovicemi a Heršpicemi, půlku cesty jsme šli polní cestou a druhou půlku lesem. Tylerovi se tolik sněhu nelíbilo, takže jsme šli rychlejším tempem, abychom byli brzo doma a Tyler nenastydl. Fotky najde jak jinak než na rajčeti