Tyler 6 měsíců + prochajdy s kamarády

01.03.2011 09:19

Tyler 6 měsíců

 Tyler má první mininarozeniny a to prvních 6 měsíců života :-). Dostal dva obojky, jeden nylonový lovecký od bracca a druhý azurově modrý od Rogz for Dogz. Oba jsou na fotkách :-). Ještě jsem koupila píšťalku a začínáme pomalu cvičit povel Ke mně na dvě písknutí oba naše kluky. Pilně trénujeme daun s obouma klukama, Tylerovi to jde samozřejmě líp jak Chesterovi, ten u toho dělá blbosti a chová se jako štěně :-D.  U aportu jsme se s Tylerem trochu víc zasekli... v sedě držel krásně, ale když jsme se rozešli na vodítku, tak ho pořád pouštěl a tak to dělal pár dní... nakonec jsme to zlomili a víceméně ho drží i za chůze, ale nesmí být moc dlouhá. Příští týden jedeme do Těšan na naši druhou hodinu loveckého výcviku, tak jsem zvědavá jak se tam předvede a co nového se tam naučíme :-). Jinak Tyler přibral za 14 dní pouze 1 kg a vyrostl jen o půl centimetru. Více v jeho růstové tabulce. Za 14 dní nás čeká krajská výstava ve Vyškově, už se moc těšíme, hlavně na spoustu známých co tam jsou přihlášení :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Při prohlížení těchto fotek jsem si říkala, že je mi Tylerův výraz a mimika nějaká povědomá, že jsem ji už u někde viděla... náhodou jsem se znovu podívala na fotky Tylerového otce Axela (CH Sireva Minstergate Paganini JW) a byla jsem doma :-D. Proto mi to nedalo udělat tuhle koláž, kterou jsem nazvala "Najdi 10 rodílů" :-D. Dřív mi Tyler připadal jako jeho mamka, ale čím je starší, tím víc v něm vidím taťku Axela... no posuďte sami :-P

Vlevo: TYLER (Caramel Love de Donawitz) - 6 měsíců
Vpravo: Tylerův otec AXEL (CH Sireva Minstergate Paganini) - 2, 5 roku

(pro zvětšení klikněte na koláž)

 

Středeční prochajda s Raiem a klukama - 23. 2. 2011

 Ve středu jsme se vydali na prochajdu do Heršpic za Sabčou a Raiem. Sice to byla jen hodinová procházka, ale i tak si to kluci užili :-))). Potom co jsme dorazili domů z prochajdy, šla jsem ještě s klukama nachvilku za barák na pole, abych Chestera "dorazila". Potřebuje totiž nabrat kondici na dubnovou výstavu, takže se snažím aby hodně běhal a pěkně se po zimně nasvalil a dostal se do kondice :-). Chester je magor do balónku na šňůrce, takže si opravdu zaběhá. Výhodou je, že Tyler to bere jako super hru, zatímco Chester hledá balonek v poli, tak se mu snaží Tyler ukousnout zadek a uši :-D... chudák Chester :-( :-D, ale zase na druhou stranu jsem ráda, že se do kondičky dostanou oba dva :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Čtvrteční prochajda s Raiem a klukama - 24. 2. 2011

 Ve čtvrtek jsme jeli opět do Heršpic za Sabčou a Raiem. Tentokrát jsme fotily spíše portrétovky a postoje. Nejlíp z toho vyšel jako vždy Chester, holt je to náš model a ví jak si stoupnout a nebo se tvářit :-D, naši mlaďoši se od něho mají co učit, jelikož ty ksichty co tam předváděli jsou strašný :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bruslení na rybníku s psiskama - 25. 2. 2011

 V pátek jsme se se Sabčou odvážily na brusle... Já jsem na nich stála naposledy snad před 10 lety a tak jsem si chvilkama připadala jak postižená :-D. Nakonec jsem se do toho dostala a pak už to bylo dobrý :-). Chester zezačátku chodil hodně pomalu, nevěděl co si o ledu má myslet, to samý Tyler :-D. Potom už kluci na ledu lítali jako pominutí, přetahovali se o klacky, lezli do rákosí a dělali kraviny, zatímco my se Sabčou jsme si užívaly bruslení. Led byl naprosto parádní, jako sklo, krásně rovný bez nějakých nerovností. Opravdu jsme si to moc užili a doufám, že si to ještě někdy zopáknem :-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda u Jalováku s Jackem a Larou - 26. 2. 2011

 Na sobotu jsme domluvili prochajdu k Jalováku s Ilčou a Jackem a Káťou a Larou. Sebou jsem vzala jen Tylera, Chestera jsem nechala doma, bála jsem se aby si s Jackem nevyměňoval názory. Prochajdu jsme si moc užili, akorát Tyler byl naprdnutý, protože neměl koho otravovat a tak si za oběť vybral Jacka, který si ho absolutně nevšímal, ikdyž mu Tyler okusoval uši :-D. Jack je úplný zlatíčko, tak hodnýho psa jsem snad ještě neviděla :-). Na prochajdu, na kterou jsme šli další týden jsem už Chestera vzala a kluci byli v pohodě, ale o tom napíšu až v další aktualitce :-). Foteček mám jen pár, zbytek jsem si stáhla od Káti na FB a přidala odkaz na její webík :-)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nedělní prochajda s Raiem a klukama - 27. 2. 2011

V neděli jsme opět vyrazili za Sabčou a Raiem do Heršpic. Kluci si opět zařádlili a pořádně se vyblbli. Ke konci procházky jsme ještě s klukama procvičili poslušnost a držení aportu. Jak nám to šlo se můžete podívat na rajčeti.