Vánoce 2010, Tyler 4 měsíce, Procházky a spoustu dalších novinek

01.01.2011 15:00

Prochajda k Jalováku - Chester, Tyler a dlouhánka Jessy z Korunova dola 22. 12. 2010

 Na středu jsme měli domluvenou prochajdu s Kristýnou, Ríšou a dlouhánkama Jessy a Molly. Bohužel Mollynka nebyla ve své kůži, tak ji páníci nechali doma a vzali sebou jen Jessy. Šli jsme na prochajdu okolo Jalováku, obešli jsme lesem 2, 5 hodinový okruh. Všem to myslim stačilo, protože sníh už trošku rozmrzal a tak měli pesani mokrá bříška, hlavně Tylerovi se tohle počasí moc nezamlouvalo. Jinak jsme si prochajdu moc užili, Tyler se pokušel otravovat Jessy, ale ta ho hned sprdla, takže pak jí dal pokoj :-D.

Fotky najdete na rajčeti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prochajda k Jalováku - Tyler, Grey, Arnold, Easy a Bernie 23. 12. 2010

 Na tento den jsme měli naplánovanou prochajdu opět k Jalováku, ale v jiném psím složení. Takže prochajda se konala v tomto složení já a Tyler, Simča, bráška Grey a jorkšír Arnold (když už jsme u toho, udělala jsem klukům jejich vlastní web, který bude Simča co nevidět aktualizovat, takže se k nim mrkněte :-)), Katka a zlaťák Bernie a Zdeňka a boxerka Easy. Chestera jsem nebrala, protože s náma šel Bernie a jak moc dobře víte Chester nemá rád společnost ostatních dospělých kluků, takže jsem ho radši nechala doma, kdyby si kluci usmysleli svoje názory na sebe vyřizovat rvačkou o kterou nikdo z páníků nestojí. Prochajdu jsme si moc užili, hlavně Tyler s Greyem, kteří se od sebe nehnuli ani na krok, pořád vymýšleli nějaké kraviny... paničky z toho byly na mrtvici, protože si kluci oblíbili h***a všeho druhu, nejvíc jim asi chutnají kobylence, takže je s největší pravděpodobností čeká očkování proti tetanu, aby nám kluci z těchhle pochoutek neonemocněli... Jinak Tyler nepřišel z procházky bez újmy, ale s natrhnutým uchem, holt kluci jsou divoši :-D. Fotky jsou na rajčeti, ale je jich tam strašně málo. Přidávám odkaz na fotečky od tetičky Zdeničky, která jich má opravdu spoustu a v úžasné kvalitě :-)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vánoce 2010

Vánoce si u nás čtyřnožci opravdu užili. Nejvíc se jim asi líbila vánoční večeře, která se skládala z šesti druhů ryb a to pangasia,  aljašské tresky, uzené makrely, uzeného sledě, krabích tyčinek a sardinek v oleji. Filety pangasia a tresky jsem uvařila a ostatní ryby nakrájela. Jak čtyřnožcům chutnalo se můžete podívat na rajčeti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jinak dostali kluci na vánoce především hračky, těch není nikdy dost, jelikož je Tyler neustále likviduje. Potom pár pamlsků, Tyler dostal set od Red Dinga v zelené barvě, každému jsem ještě koupila známku navíc, Tyler k ní zatím ještě nemá obojek, ale ten časem dokoupím. Potom jsem nechala udělat z fotky Tylera a Chestera nálepku na auto a každému výstavní klipsu. Kocour dostal hračky a nějaké dobroty, králíci a ostatní hlodavci v naší domácnosti dostali zrní a nějaké tyčinky a ani sýkorky nepřišly zkrátka, ty dostaly slunečnicový zvonek. Na všechny dárky se podívejte na rajčátku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Michálek

 V sobotu jsme jeli ke strejdům do Násedlovic a já jako každým rokem jsem šla dát dárek jejich pejskovi Míšovi. Nabrala jsem mu mix pamlsků co jsme měli doma, což se mu moc líbilo a všechny zblajznul. Nafotila jsem pár fotek, bohužel se Míša nerad fotí, nesnáší totiž blesk foťáku, takže fotek je opravdu jen pár...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Agnes

 Před vánoci mi dorazily fotečky Chesiho dcery Agnes, která bydlí v Dolních Dunajovicích, kousek od své babičky Týny. Agnes se má u svých páníčků moc a moc dobře, chodí na pravidelné procházky a má velikánskou zahradu, kde se dosytosti vyblbne. Pavlovi děkuju ještě jednou moc za fotečky je jeden z mála pánečků, který svoje slovo dodrží a fotky mi opravdu posílá, moc si toho vážím :-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prochajda k Hodějicím - Chester, Tyler a Rainbow 27. 12. 2010

 V pondělí jsme se vydali na procházku k Hodějicím po polích se Sabčou a Raiem. Kluci se parádně vyblbli, hlavně Rai pořád otravoval Chestera a Tyler Raie :-D. Chestera pak chytl amok a začal po Raiovi skákat jako magor, takže jsme měly se Sabčou co dělat, abychom ty dva od sebe udrželi, jelikož jsme nechtěly, aby se náhodou nestal nějaký úraz. Fotky bohužel žádné nemám, foťák jsem si sice vzala, ale paměťovku jsem si nechala doma a ve foťáku mám pamět na deset fotek, takže by focení nemělo žádnou cenu....

 

Prochajda v Lulči a první kontakt se zvěří  - Chester, Tyler a Laura 28. 12. 2010

 Po dlouhé době jsme vyrazili za holkama do Lulče, Tyler tu byl poprvé. Milča sebou vzala na procházku i zvěř a to jak pernatou, tak i srstnatou. Chtěla jsem zkusit jak na ni bude Tyler reagovat. Reagoval nad moje očekávání, bažanta si okamžitě ukořistil a nechtěl mi ho dát, když jsem mu ho sebrala, tak řval jak na lesy. Dokonce se mi vytrhl a šel ho sebrat Lauře, která bažanta právě aportovala. Z jeho reakce jsem byla hodně nadšená, jde vidět, že je opravdu chuťový, tak jsem zvědavá jak nám v létě půjde výcvik. Srstnatou jsem radši nezkoušela, kůže z králíka máme doma, takže vím jak se k nim Tyler má. Zkoušeli jsme cvičit se srstnatou zrovna nedávno, zpátky ze zahrady jsem místo jedné kožky nesla dvě :-D, Tyler byl až moc chuťovej, že ji roztrhl vejpůl, i když je pravda, že tahle kůže byla už stejnak na odpis a moc pohromadě nedržela :-D. No nic vrátím se zpět k prochajdě. Chester si poprvé v životě zkusil jaké to je nést pernatou. Nejdřív si ji nedůvěřivě očuchával, ale pak ji na povel aport chytl do mordy a s radostí přinesl. Z jeho nadšení jsem měla taky moc velkou radost, holt mám doma dva šikovný kluky :-).

Jinak prochajda probíhala v pohodě, Tyler si chtěl hrát s Laurou, ale ta nemá ráda štěňata, takže na něho vrčela, chvilkama si dal říct, ale pak ji zas otravoval... Ke konci procházky mu byla už evidentně zima a tak se trochu uklidnil. V autě na zpáteční cestě se zachumlal k Chesterovi a spal celou cestu než jsme dojeli domů.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hromadná prochajda v Jedovnicích - Tyler, Grey, Easy, Adrenalin, Adina, Lara a Kira 29. 12. 2010

 Na tento den naplánovala tetička Zdenička hromadnou prochajdu a moc jí za to děkujeme, protože se nám opravdu moc líbila :-). Prochajda byla v Jedovnicích okolo rybníka. Prochajdy se zúčastnilo celkem sedm pejsanů s páníky - já a Tyler, Simča, Sabča a bráška Grey, Zdeňka a boxerka Easy, Ilča a leopard Adrenalinem, Janča se zlaťandou Adinou, maďarka Kiruška s paničkou a Katka s ridgebackou Larou. Chestera jsme opět nechali doma, jelikož by neustál společnost dalších kluků.

Áda se na první pohled zamiloval do Easynky, takže jí nedal celou procházku pokoj. Tyler si povětšinu procházky hrál s bráškou Greyem a někdy i s ostatními pejsky. Opět jsme nevyvázli bez šrámů, jak je zvykem na každé prochajdě, tentokrát měl Tyler škrábanec u oka a na čumáku. No a Greyda si zapomněl zub v Tylerovém kožichu :-D. V průběhu procházky jsme zkoušeli se Simčou pohyb s klukama na výstavním vodítku, už jim to jde pěkně, tak doufám, že se tak krásně předvedou i v pátek v Olomouci. Ke konci procházky se Tyler rozhodl, že si půjde asi zaplavat a skočil do rybníka, (hloubka to byla pěkná cca 1, 5 metru), naštěstí se mu nic nestalo a vylezl zpět po schodech. Nevím co ho to napadá, ale podle mě ho to naučil skákat Chester, máme totiž u nás na zahradě dost vysoké zídky, takže si skoky trénuje asi tam...

Když jsme přišli zpět na parkoviště naložili jsme kluky do auta a jeli do nedaleké restaurace na obídek. Pesany jsme vzali sebou, takže měli naši kluci pořádnou socializaci :-). Pár foteček najdete u mě na rajčeti. Zbytek je u tetičky Zdeničky ;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bárt

 Jak jsem slíbila tak přidávám Bártovy fotky. Už se u nás hezky zabydlel a spí s psiskama v jejich pokoji, má tam vlastní kočičí strom který jsme mu vyrobili. Jsou na něm tři patra, na tom nejvyšším má pelíšek, na druhém má misky s jídlem a na třetím má kočičí záchod. Je moc přítulný a nechá si od Tylera všechno líbit až se mu opravdu divím, protože šedivák ho nijak nešetří.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Hromadná prochajda v Lednici - Tyler, Grey, Easy, Darlen, Aimee, Kelly a Black 31. 12. 2010

 Na Silvestra opět naplánovala Zdeňka super prochajdu a místo tentokrát vybrala Simča a to Lednický park. Na prochajdu jsme se vydali v tomto složení - já a Tyler, Simča a bráška Grey, Zdeňka a boxerka Easy, Janča a maďarka Darlen, Janča a maďarka Aimee, kokřice Kelly s paničkou a kříženec labradora a NO Black s páníkem.

Lednický park je opravdu nádherný, takže to byla do slova a do písmene pohádková procházka.  Tyler si hrál většinou s Greyem a s maďaříma holkama, kterým se snažil celou dobu ukrást klacky co si nosily :-). I tuhle prochajdu jsme nevyvázli bez šrámů, ale s prokousnutým kožichem na zádech :-D, pomalu si začínám říkat, že mám divnýho psa :-D.

Fotečky u mě na rajčeti a nebo u tetičky Zdeničky :-).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyler mininarozeniny - 4 měsíce (31. 12. 2010)

Tyler a jeho sourozenci měli na Silvestra mininarozeniny a to přesně 4 měsíce. Všem přejeme všechno nejlepší. Tyler ve 4 měsících měří 53 cm a váží 22 kg, více v jeho růstové tabulce. Taky se začal přezubovat, tak teď jen trnu hrůzou, aby mu narostly všechny zuby. V pátek jedeme do Olomouce na první výstavu, tak nám držte palce. Moc se těšíme, protože tu potkáme další tři sourozence a to ségru Ryan (Carrie Love de Donawitz) a mamku Ginu (Eternal Vision At Sirius Nova), bráchu Greye (Cartier Love de Donawitz) a brášku Berryho (Cashmere Love de Donawitz), takže to bude taková menší rodinná sešlost :-). Doufám, že na Duo cacibovi v Brně se nás sejde ještě víc :-).