Vánoce

25.12.2009 18:32

Konečně nadešel dlouho očekávaný Štědrý den, bohužel u nás na Jižní Moravě to byly Vánoce bez sněhu s teplotami okolo 10 °C nad nulou. Odpoledne jsem ještě balila do celofánu pesanům sušené pamlsky a nosila jejich dárky pod stromeček. Kolem půl páté jsme měli večeři a po páté hodině k nám přišla babička. No a pak se rozbalovaly dárky a já jsem jen čekala na jeden okamžik - až mamka půjde do kostela. Čekala jsem na to z toho důvodu, abych mohla vzít Chestera, Betynu, Bárta a Safiru nahoru k jejich stromečku, protože u nás doma do baráku zvířata nesmí. Taťkovi to nevadí, ale mamka by mě zabila. Kolem půl osmé mamka odešla z domu a já jsem si nažhavila foťák a vzala jsem smečku ke stromečku. Bárt se Safirou se šli podívat na dárky a nejvíc je zaujal jejich nový plyšový potkán. Betyna samozřejmě jak jinak hned běžela k místu, kde byli položené balíčky se sušenými pamlsky a jediný Chester si prozkoumal opravdu všechno :-D.

Dárků měli všichni opravdu požehnaně. Nebudu to tady vypisovat, jelikož jsem popsala všechny fotky na rajčeti, tak zamiřte tam :). Během zítřka či pozítří sem dodám fotoalbum s názvem Rozbalování vánočních dárků - kde můžete vidět například jak si pesani a kočky pochutnávali na vánoční večeři :).