Velká aktualizace

25.08.2008 15:22

 

Ahojky, tak se vám po delší době zase hlásíme. Určitě jste si všimli, že jsme se přestěhovali. Doufáme, že se vám tu bude líbit.

No a teď vám řeknu co se u nás za poslední měsíc událo. Panička se jela na začátku srpna mrknout na pár dní k sestřence do Dolních Dunajovic. U sestřenky bydlí i moje mamka Týna. Týna je s PP, ale panička nevěděla z jaké CHS a tak ji to strašně zajímalo, mrkla se k Týně do rodokmenu a nestačila se divit. Její taťka a můj děda je Interchampion Royal Standard Tankaram, jeden z nejúspěšnějších labradorů v ČR. Tak už panička konečně ví po kom mám vlohy. JInak mamina je z CHS Via Brunensis.

Taky se panička šla mrknout na mýho taťuldu, ten bydlí taky v Dolních Dunajovicích. Prej si v první chvíli myslela, že jsem za tím plotem já akorát o pár kilo těžší. Jinak jsem prej po tatínkovi podědil výšku a barvu, hlavu mám prej po mamině. Jinak se mrkněte do rubriky Rodiče Chestera, tam se o nich dozvíte víc, akorát panička čeká na email od majitele mýho taťky, slíbil jí totiž, že jí napíše o mým taťkovi víc informací a pošle fotečky, takže až je bude mít tak je sem panička hned hodí.

V Dolních Dunajovicích bydlí i Lenka, která má CHS výmarských ohařů de Donawitz, tak u ní se panička taky stavila probrat nějaké věci o výmarech atd. Návštěva se jí moc a moc líbila a těší se na další.

Druhý týden v srpnu u nás strávil na prázdninách syn od sestřenky z Dunajovic. To vám byla, ale švanda. Pořád se mnou dělal kraviny a ráno, když ještě panička spala, tak se mnou chodil do obchodu. Jinak jsem dostal od paničky vélikánskej dárek sice nevim za co, ale to je jedno ne? Konečně došel ten bazén co mi tak slibovala. Museli jsme ho hned otestovat. Panička si ho moc a moc chválí a já taky. Nejlepší bylo když mě Romča házel do bazénu aporty a já jsem je lovil a nebo když jsem ho kousal a škrabal do noh a lezl mu po zádech:D. Na paničku bych si to nedovolil, ta by mě dala co proto. Fotky a videa máme taky, nezapomeňte se na ně mrknout.

Taky jsme si udělali vélikánskou prochajdu k rybníku Horáčku. Vzali jsme to od nás přes les a pak jsme šli zpátky přes Kobeřice. Celá prochajda nám zabrala tak čtyři a půl hodiny a ušli jsme tak kolem osumnácti kilometrů. Z Kobeřic jsme jeli ty tři kiláky do Nížkovic, protože bylo třicet stupňů a po rozpáleným asfaltě se nikomu jít nechtělo. Akorát byla škoda, že mě panička do rybníků nechtěla pustit, byly tam totiž dva. Starej  a novej, ale v obouch plavalo nechutný svinstvo... Fotky máme samozřejmě taky...

No a další novinka je, že si před týdnem a půl přijela sestřenka pro Romču a dovezla za mnou mojí maminu Týnu. No musím vám říct, že to byla úplná paráda. Oba jsme se vyblbli a pěkně jsme si spolu hráli. Na fotky jak si hrajem se můžete taky mrknout ve fotogalerce. A prej si máte prohlídnout pořádně první fotky jak s maminou pózujem a máte si prej všimnout těch našich výrazů. Máme prej oba stejně nechápavej pohled a hlavy máme uplně stejný akorát, že já ji mám prej tmavší a větší, tak to říká aspoň panička. No nevim co na tom bude pravdy. Paniččina sestřenka i s manželem u nás přespali a moje mamka samozřejmě taky  a to z toho důvodu, že mě a budoucímu výmaráčkovi stavěl manžel od sestřenky boudu, takže na hrubou stavbu boudy se můžete mrknout taky ve fotogalerii. Druhý den jsme šli s maminou a páníkama na prochajdu na pole, v ten den strašně hnusně lilo, ale nám to nevadilo. Taky jsme se vydali k nám  na koupák a já jsem si tam rozřízl o střep polštářek na tlapce. Nějací idioti ožralí, jak je označila panička tam někde hodili na zem sklinku od piva a samozřejmě střepy neuklidili a pak to tak dopadá... Takže týden jsem nesměl chodit ven a musel jsem být v klidu...

Nesmím zapomenout na Fíka, který 18. srpna oslavil úctyhodných šestnáct let. Dostal velikej dort (ale já jsem měl větší) a taky sušený plíce. Fotky z narozek jsou v jeho fotogalerii a máme taky video, které najdete v sekci videa.

Už se strašně těšim na čtvrtek, přijede za mnou moje kamarádka Laura s novou kamarádkou Betty - labradorkou, tak sledujte webík, budou tu nějaké novinky.

No a toto už je poslední věc o které se vám chci zmínit. U každého zvířátka z naší smečky jsme doplnili fotogalerii, tak se mrkněte na fotky a projděte si můj nový webík, máme tu spoustu novinek. A nesmím zapomenout, že mám doplněnou videogalerii. Dalo by se říct, že všechna videa jsou tam nová tak se taky mrkněte. Jo a ještě jedna věc, doplnili jsme komplet videa ke štěňatům a taky jedno fotoalbum. Zítra se jede panička na štěnda podívat, tak sledujte web budou tu další novinky.....