Všechny štěňátka v nových domovech

28.09.2008 00:35

Od minulé neděle jsou už komplet všechny štěnda u nových páníků. Jako první nás opustila zelená fenka ENDY, která teď bydlí v Manerově. Její páníci se k ní chovají jako k malé princezně, hlavně panička, takže jsem moc ráda, že má Endy tak supr páníky.

Jako druhá odešla bílá fenka AGNES ke svojí babičce Týně (mamce Chestera) do Dolních Dunajovic. Agnes je pěkná čipera, která pořád provokuje svoji babičku k divokým hrátkám.

Jako třetí nás opustil červený pejsek LUX, který odcestoval do Zlína. Po cestě svoji novou paničku počůral, tak z něho musela mít určitě radost. Jinak má Lux ještě druhou kamarádku o něco mladší fenku zlatého retrívra.

Jako čtvrtý nás opustil modrý pejsek BRET, ten bydlí u nás v Nížkovicích. Už jsme se s jeho paničkou dvakrát viděli a musím uznat, že lepší páníky si vybrat nemohl. Chester z něho nebyl moc nadšený a jeho přítomnost se mu moc nelíbila, tak na něho při prvním setkání hučel, ale pak bylo všechno v pohodě. Při druhé návštěvě si s Bretem chtěl Chester hrát, ale Bret se ho bál takže si Chesi bude muset počkat na Betty a Lauru. Pokud to vyjde tak půjdem zítra s Bretem na prochajdu. Pokusíme se co nejdřív dodat fotky a info.

Jako pátá a poslední odešla k novým páníkům žlutá fenečka ENY, která bydlí v Nosislavi. U nových páníků se má moc dobře a celkem si u nich rychle zvykla. Zatím mám o ní jen málo informací, protože její páníci mají problémy s netem, takže až je vyřeší, tak jsem o ní dám podrobnější info.

No a poslední zbývá růžová fenečka ASTA, která zůstává ve Slavkově u Brna. Bude u svých dosavadních páníků a u maminy Rity. V co nejbližší době plánujeme společnou prochajdu, tak se můžete těšit na fotečky. Jinak Asta se nejvíc potatila, je sice světlejší jak Chester, ale jinak má nádherně modelovanou hlavičku, tak jsem zvědavá, jak bude vypadat až vyroste.

 

Ve fotogalerii štěňat mám zatím jen fotky od Endy, Breta a Agnes. U Agnes čekám, až mě je její páníci pošlou nové. No a taky pořád čekám, kdy mi nějaké fotečky pošle panička Luxe. Páníci Eny mi fotky dodají až pojede net a Astu pořádně zdokumentuju až půjdem na prochajdu.