Výstava psů bez PP - Šaratice - 28. září 2009 - Výborný 1, Vítěz skupiny (BIG1), Vítěz celé výstavy (BIS1)!!!

28.09.2009 18:11

Abych řekla pravdu tak na tuhle výstavu se mi vůbec nechtělo, jelikož výstavní třídy byly rozdělené jen podle velikosti psů a voříšci a psi bez PP byli dohromady, takže podle mě minimální šance na úspěch, protože jsem si myslela, že se bude posuzovat spíše podle sympatií než podle standardu. Nakonec mě taťka přemluvil abychom na výstavu jeli, protože to do Šaratic máme kousek - zhruba 10 km. No ještě, že mě přemluvil :-D.

Přejímka začínala o půl jedenácté, takže jsem se mohla pořádně vyspat :). Výstava se konala na dvoře obecního úřadu v Šaraticích, kde jsme se setkali i s našimi kamarádySabčou, Scoobym a Crazy :), kteří nám na výstavě dělali společnost :). 
Celkem mě zarazilo, že jsme nedostali žádné výstavní číslo, katalog, diplom a posudek :(, to se mě teda ještě nikdy nestalo, že bysme nedostali na výstavě aspoň číslo a posudek :(, je to škoda ...
Tentokrát jsme na posouzení moc dlouho nečekali. První šly do kruhu velké feny a po nich velcí psi. Do skupiny nás nastoupilo celkem sedum. Irský vlkodav, rhodéský ridgeback, dva labradoři (Chester a Scooby), a tři kříženci. Nejdřív se pejsci dali do pohybu, kde jsme si zaběhali dvě kolečka a znovu se musím opakovat jak v minulé aktualitce z výstavy z Blanska, že se Chesiho pohyb s každou výstavou zlepšuje. Zato postoj dneska ve skupině nebyl nic moc, Chess nechtěl moc stát v klidu ve volném postoji, ale pak se celkem uklidnil. Při posouzení před paní rozhodčí jsem musela ukázat Chesterovi zuby a po zkontrolování chrupu jsme se zase postavili do postoje. Paní rozhodčí si pejsky obodovala  a samostatně posoudila. Po posouzení všech psů jsme se dali zase do pohybu a pak se postavili do postoje. No a po tomhle předvedení se začali číst výsledky od posledního místa. Když jsme byli v kruhu tři, tak jsem si říkala, že budem mít aspoň to třetí místo a ejhle nakonec jsme tam zůstali úplně sami což znamenalo, že jsme vyhráli skupinu a nádherný pohár! Paní rozhodčí nám pogratulovala a řekla, že máme naprosto parádní předvedení jak v postoji, tak v pohybu, což mě fakt potěšilo! 
Jako poslední skupina na posouzení byli junioři ve kterých běhala i Crazy a získala druhé místo z deseti psů!!! Holky moc vám gratulujeme!
Po juniorech byla přestávka a po ní jsme nabíhali do kruhu o nejlepšího psa výstavy o BISe! Zaběhali jsme si čtyři kolečka u kterých jsem málem vypustila duši (no měla bych pomalu začít cvičit, protože výmar má prostornější pohyb jak labík :-D) a pak se pejsci postavili do postoje a začalo vyhlašování výsledků. Nemohla jsem uvěřit tomu, když jsme byli v kruhu jen dva, vůbec jsem nedoufala, že bychom mohli vyhrát a pak se ozvalo vítězem výstavy se stává Chester! Týjo, to bylo radosti! Dostali jsme krásný pohár a ještě jednou pochvalu od rozhodčí, že naše předvedení bylo fakt parádní :). 
Počkali jsme ještě na soutěž dítě a pes, kde Sabčina ségra Natálka předváděla Crazynku a vyhrály spolu první místo!!! Moc gratulujeme :)

Po příjezdu domů dostal Chester spoustu pamlsků a jeho nejoblíbenější uzenou vepřovou nožku :). Fotky z kruhu nejsou nic moc, jelikož fotil taťka a ten si s foťákem moc nerozumí :-D, ale pár pěkných kousků tam je :). Fotky najdete v sekci Chester - Výstavy. V týdnu dodělám další aktualizaci - mám hodně nových fotek z procházek a dost fotek naší smečky :)