Aktualizace

26.04.2009 18:02

Tento víkend panička nezahálela a pořídila fotky s pampeliškama. Zjistila totiž, že začínají odkvétat a příští týden jich už asi moc rozkvetlých nebude. Upletla mi z nich takový hezký žlutý "obojek", prej se tomu říká věneček z pampelišek, ale podle mě je to pampeliškový obojek :D. 

Zkoušeli jsme vyfotit pár postojových fotek, ale panička říká, že se moc nepovedly a že musíme postoj ještě hodně pilovat. Tak uvidíme, jak nám to půjde :).

Tento víkend zemědělci postříkali pole na které chodíme s paničkou cvičit takovým hnusným a smradlavým postřikem. Panička mě tam nechtěla pouštět, aby se mi z toho neudělala nějaká vyrážka, ale já jsem jí samozřejmě neposlechl a lítal jsem v poli jak postřelenej zajíc. No panička z toho nebyla vůbec nadšená, protože jsem byl od postřiku celej mokrej a mastnej. A ještě k tomu ten postři na holé kůži začal pálit. Teda mě ne, já jsem ho měl jen na srsti, ale panička zkoušela sama na sobě jak postřik reaguje... Z toho usoudila, že mě musí vykoupat, ale do vany v prádelce mě dát nemohla, protože tam byli namočené věci na praní a tak se rozhodla, že zajedeme autem k Jalováku. No byl jsem trošku naštvanej, že nejdem pěšky, ale jelikož bylo kolem šesté hodiny, tak to nepřipadalo v úvahu, protože bysme přišli domů až tak kolem deváté večer.
Teď stačilo vyřešit jen jeden menší problém - co dát do auta, aby nebylo celé od chlupů (teď totiž extrémně línám) a aby v něm nebyla potopa, když vylezu z rybníka. Nakonec to dopadlo tak, že mi panička ukázala jeden z mých dárků, který dostanu na narozeniny. Pořídila mi totiž potah do auta, který nepropouští vodu, takže mám na narozeniny o jedno překvapení míň :D.
Koupání jsem si náramně užil, aportoval jsem z rybníka dummy a pořádně jsem si zaplaval. Byl jsem vcelku překvapený, když k rybníku dojel jeden dvounožec na kole, sundal si oblečení a v plavkách skočil do vody - panička se jen modlila, abych ho nešel zachraňovat :D, ale já jsem si ho nevšímal, protože jsem měl oči jen pro dummýka :D...

Fotečky jako vždy najdete na rajčeti