Co děláme v listopadu? + Prochajda v Lulči s Milčou a Lauris

17.11.2009 18:50

Po delší odmlce se opět hlásíme s nějakými novinkami. Za posledních čtrnáct dní se u nás nic moc zásadního nezměnilo a pořád pokračujeme ve starých kolejích, což znamená, že ve všední den příjdu domů ze školy a pokud nemám na další den moc učení (a to se nestává moc často) nebo není škaredý počasí, tak jdeme s Chesterem ven na pole, aby se proběhl a zaaportoval si. Přes víkend chodíme na delší prochajdy, většinou na pole a do lesa. Z těchto listopadových procházek mám pár fotek na které se můžete podívat jako obvykle na rajčeti. Není jich moc, jelikož se v tom hnusným počasí nedá moc fotit.

 

Naše koťata rostou jako z vody. Teď mají pět a půl měsíce a jsou z nich opravdu pořádní macci.
Bárt váží 2 775 g. Oběma koťatům začaly padat zuby. U Safiry proběhlo všechno v pořádku, ale u Bárta je to horší, protože mu nevypadly oba horní špičáky takže teď to vypadá tak, že má na horním patře místo dvou špičáků čtyři :-D a vypadá to fakt zajímavě :-D. Takže mu je budeme muset nechat pod narkozou vytrhnout, akorát se s tím počká až na kastraci na kterou půjde na jaře, protože je zbytečný ho dvakrát uspávat...

mojimazliccirajče.net

 

A Safira váží 2 445 gramů. Mezitím stačila naše "madame" ztratit její červenej reflexní obojek red dingo, kterej neměla ani měsíc, takže jsem jí objednala novej a tentokrát ve žluté barvě se žlutou známkou, tak jen doufám, že jí vydrží dýl jak měsíc :-P

 

Jinak se už začínám pomalu dívat po dárcích na Vánoce a něco už vybranýho mám, ale to nejdůležitější co mě chybí jsou peníze, takže nevim jak dárky letos budu realizovat, ale já něco vymyslím :-D.

 

A protože jsme měli "miniprázdniny" a pondělí a úterý jsme byli ze školy doma, tak jsme s Milčou naplánovali procházku, která se konala u nich v Lulči. Takže jsme pondělní odpoledne strávili na procházce u našich nejlepších kamarádek a jako vždy jsme si to parádně užili. Probíraly jsme naše obvyklá témata - naše výmaří štěnda, jejich výstavy a výcvik, a taky výcvik těch našich retrívřích torpéd :-D a taky jsme trochu probíraly Twilight ságu a to konkrétně druhý díl Nový měsíc, který má příští týden premiéru. Díky této úžasné knižní i filmové sérii jsem si konečně vybrala jméno pro šediváka :) a že jsem na výběr jmén docela náročná, protože já musím mít vždycky něco originálního co nikdo nemá a nebo má jen málo lidí.
Na procházce jsme se zastavili u Hartlůvky, kde se mi podařila naprosto úžasná fotka. Pesani si tu zaaportovali dummíky a trošku se proplavali.

Potom jsme šli okolo prostranství, kde je hodně vysoké trávy. No prostě úžasnej terén na vystavování pro výmaráky. Nedalo nám to a s pesanama jsme tam zkusili hledačky, protože je tam celkem dost zvěře. Chester lítal jak pominutej a Lauris taky, takže jsme se s Milčou rozhodly, že příště sebou vemem králičí kůži a natáhnem pesanům na tomhle místě vlečku. Přece jen to bude trochu jinej terén jak na poli a musí si zvykat i na jiný prostředí. Tady jsem vyfotila, taky jednu super fotku:)
 
Jinak na téhle prochajdě jsme moc daleko nedošli, protože jsme se pokoušeli nafotit nějaké postoje, ale hlavně pohybové fotky u kterých jsme strávili minimálně hodinu a ani jedna se nepoveedla :( a postoj samozřejmě taky. Takže jsme se na to vykašlaly a všechno to svedly na škaredý počasí, protože fotky byli většinou rozmazaný a nedoostřený :-D. 
Od holek jsme si odváželi domů lovecký nylonový obojek od Bracca, který nám holky koupily na vánoce a my jsme jim naoplátku dovezli obojek a známku od Red Dinga, kterou od nás Lauris dostane na narozky a na vánoce. Myslím, že fialová bude Laurince moooc slušet :).
Fotek je poměrně málo, jen kolem sedumdesáti, což je na mě dost málo a vy kteří náš web navštěvujete víte, že můj průměr je kolem dvěstě fotek na jednu procházku :-D. No asi to budu muset zase svést na škaredý počasí, protože na fotky nebylo moc dobrý světlo :(.