Co jsme dělali v prvním týdnu prázdnin?

07.07.2009 22:00

První týden prázdnin jsme si s paničkou náležitě užívali :-). Každej den jsme chodili na dlouhé procházky, no prostě jsme si užívali toho, že panička nemusí chodit do školy a tak má na mě víc času. Hodně teď chodíme na pole cvičit chůzi u nohy, přivolání a další věci, které po nás chtějí na cvičáku. A taky se to vyplatilo, protože nás v neděli výcvikář pochválil, že všechno s paničkou krásně zvládáme. Teď nám zbývá naučit se oční kontakt, kterej nemáme vůbec žádnej :-( a taky povel vpřed a zpět přes překážku, to nám totiž v neděli nešlo, protože mě panička učila abych překážku přeskočil, ale už jsem ji nemusel skákat zpět... Po druhé v životě jsem byl na kladině (nebo co to je, nevim jak se tomu přesně říká :-D) a jako jedinej z pejsků jsem to bravurně přešel napoprvé a bez pamlsků :-). Panička z toho měla velkou radost a já taky, protože pak jsem si mohl jít lehnout do stínu a nemusel jsem už cvičit :-P, bylo totiž nehorázný horko.
Jinak skákat přes překážku tam i zpět už umím. Dneska mě to panička učila a byla se mnou celkem spokojená :-). Na očním kontaktu se už taky pracuje, ale zatím nám to moc nejde :(, tak snad časem se to prolomí a půjde nám to.
Teď se taky chodíme hodně koupat. S paničkou zajdeme na přírodní koupaliště co v Nížkovicích máme a nebo zajedem autem k Jalovému dvoru, jsou tam dva rybníky, takže se můžu pořádně vyřádit. No a když to nějaký den nevyjde, tak jednoduše panička sundá plachtu z bazénu, kterej minulý týden napustila a já se tam hezky vyrochním :-D. Jinak panička se se mnou ještě letos nekoupala, protože se jí zdá voda studená... jako nevim co by chtěla, mě se voda zdá až moc teplá :).
Na některé procházky vzala panička foťák, abyste viděli, jak si užíváme prázdnin a vytvořila takový mix fotek - najdete tu fotky z pole, z koupaliště, od Jalováku a z bazénu. Původně jich měla víc jak 300, ale nějaké umazala :-P. Tohle fotoalbum si panička moc chválí, protože jsou v něm dost povedené fotky, tak se určo podívejte!!!

V sobotu jedem na další výstavu, tak nám držte palce, ať dovezem aspoň to Véčko. Více v sekci AKCE!!!