Co jsme dělali tento týden

15.03.2009 12:21

 Ahoj všichni! Jak se máte? Určitě líp jak já, musím vám totiž na paničku něco prásknout - úplně na mě kašle, ani ven se mnou už skoro nechodí :(, jezdí ob den s nějakým pánem v takovym modrým autě, na kterým je napsaný autoškola, jako nevim co to znamená a je mi to jedno, ale fakt mě vadí, že mi pořád vysvětluje, že na mě v týdnu nemá čas jen kvůli tomuhle :(. A představte si, že kvůli tomu zrušila i víkendovou procházku s Milčou a Laurou, prej aby se mohla učit... To už je teda vrchol!!! Ještě, že se mi věnuje paniččin taťka, kterej mě bere na procházky :).

No a teď něco k tomu co jsem tento týden dělal. Panička mě přihlásila do soutěže na líbíme se vám. cz a tam potřebovala nějakou originální fotku s jídlem... no a mou drahou paničku nenapadlo nic jiného než mě mučit plátkem salámu, kterej jsem měl na čumáku a ještě jí u toho pózovat :(... V týdnu jsem chodil s paniččiným taťkou na procházky a lítal jsem si hezky po poli :).

Včera páníci čistili morčatům králíkárnu a já jsem na to s Betynou náležitě dohlížel. Najednou jsme s paničkou uslyšeli slabé mňoukání a na zídce seděla kočka, nechala se od paničky pohladit a vůbec se jí ani mě nebála. Panička jí přinesla granulky a micina je všechny snědla :), pak se u nás zdržela až do noci a byla tak drzá, že přišla až k nám na dvůr. Taky mě panička včera vzala po dlouhé době na procházku k lesu, bylo už relativně sucho, tak jsme se šli projít, já jsem jako obvykle hledal myšky a vyhrabával je, ale paničku to teď poslední dobou štve a říká, že mě to musí odnaučit abych to pak nenaučil výmaráka, protože je to prej u zkoušek nežádoucí, že místo aby vystavoval bažanty a zajíce, tak vystavuje myši... no nevím, já bych je nevystavoval, ale rovnou je sežral :D, ale to by mě panička zabila.... Ještě jsem se trochu proběhnul za mým balonkem na šňůrce a šli jsme domů. Dneska mě chtěla vzít panička aspoň za barák na pole, ale dost tu prší, takže je venku bláta až požehnaně a já musim trčet doma.

Jo a ještě jsem zapoměl, minulý týden byla panička u strejdy a nafotila pár fotek jeho pejska Míši, tak se můžete podívat tady

 

Tady jsou fotky z tohoto týdne (stačí kliknout na název alba a fotky se vám zobrazí v plné velikosti)