Co jsme dělali v týdnu?

17.04.2009 21:55

Ahoj kamarádi, tak se zase hlásíme :). Minulej týden jsme sem zapomněli dát fotky z víkendu... no a jaksi se to nakupilo, že nakonec měla panička za celej tento a minulej týden nafocených přes 380 fotek.... No je blázen, já vim, ale když ji to fotografování tak baví :D. No aby ne, když má takovej pěknej fotogenickej objekt jako jsem já :D. Samozřejmě, že sem nedala všech 380 fotek, protože ví, že by se na ně stejně nikdo nedíval i když pochybuje o tom, že bude mít někdo chuť dívat se na těch 180 zbylých...

Jinak jsme s paničkou zkoušeli vlečku a teď je to trochu složitější, protože obilí na poli je celkem vysoké a panička v něm dělá cestičky, když tahá vlečku, takže chodím hezky ve vyšlapaným chodníčku a nos moc nepoužívám :D. No bude se muset vymyslet nějakej novej způsob :D. Zato mě přibyla práce s hledáním dummy a tak aspoň tady si procvičím čichové smysly. Pořád s paničkou bojuju, protože si moc nevšímám jejich signálů při markingu a hledám si dummy tam, kde chci já a ne tam kde chce panička... Prej na mě bude muset asi trošku jinak - no to jsem zvědavej jak :D. V týdnu se nic významnýho neudálo... každej den se chodíme vyběhat na pole a když je panička ve škole, tak jsem celej den s paniččiným taťkou na zahradě a "pomáhám" mu :P

Za necelý měsíc budu mít narozky a panička mi prej už objednala dárky z netu. Prej si je někdy za to svoje chování ani nezasloužim... ale na paničku se stačí hezky podívat a moje lotroviny mi odpustí, takže se dá předpokládat, že dárků dostanu opravdu dooost :D. Ze všeho nejvíc se těšim na narozeninovej dortík - panička už teď vymýšlí jakej by mě ukuchtila. Chce mi vytvořit ještě hezčí dort než jsem měl minulej rok, tak jsem zvědavej jestli se fakt trumfne... Mě je fakt jedno jak bude vypadat, hlavně když v něm bude masíčko :D

Ještě bych málem zapomněl - máme taky spoustu videí, ale nebyl čas na zpracování, tak snad paničku přemluvim, aby si udělala čas a hodila je na net... snad zítra by tu mohly už být nahraná.