Co jsme tento týden prováděli :D

08.05.2009 20:47

V úterý 5. května se Fifině narodilo šest králíčků. Bohužel jeden ve středu umřel:(, tak jich zbylo pět. Jeden je bílý, jeden celý modrý, dva jsou taky modří, ale mají bílé tlapky a bílé lysinky na čumáčku a ten poslední je nádherně stříbrný jako výmaráčci:). Na pár fotek se můžete podívat na rajčeti.

 

V týdnu se nic moc dělat ani nedalo, protože bylo hnusně a pořád pršelo :-/. Ale včera se už udělalo pěkně a šli jsme s paničkou procvičit hledačky na pole. No řeknu vám, že po tom dešti obilí pořádně vyrostlo a když mě panička hledá tak vidí jen špičku mýho ocásku :D, ve fotogalerii se o tom můžete sami přesvědčit :D

Dneska jsme se šli podívat do lesa. V půli cesty si panička uvědomila, že mě zapomněla postříkat sprejem proti klíšťatům. No zanedlouho se o tom přesvědčila, protože ze mě za celou procházku sundala asi deset klíšťat, naštěstí jen lezoucích... Doma mě pak pořádně vyčesala a nastříkala tim smradlavým sprejem :-/. Tak jen doufám, že nějaký klíště nepřehlídla... 
Jinak jsme na procházce potkali asi osum zajíců. Byli před náma asi 150 metrů. Já jsem se za nima rozběhl, ale panička vždycky zavolala ke mně a já se k ní hnedka vrátil :). Z toho měla panička největší radost, že zajochy nepronásleduju :).
V lese bylo nádhreně, všude zeleno a ten čistý vzduch. Já jsem lítal všude okolo a zkoumal neznámé pachy. Najednou panička na mě houkla ať si sednu a zůstanu na místě. Nevěděl jsem proč, ale pak jsem si všiml jak si to k nám štráduje jezevec. Teda já jsem v životě ještě žádnýho neviděl a panička taky ne. Jsem si ho chtěl očuchat, ale panička mi to zakázala a musel jsem sedět na místě :(, prej jsou jezevci velký potvory a panička nechtěla aby se mi něco stalo. Na fotky z procházky se můžete podívat jako vždy na rajčeti :)