Co se u nás dělo minulý týden

28.10.2008 15:33

 

Panička našla ještě jedno video, které sem zapoměla dát, najdete ho v sekci videa. Ničím tam látkovej střapec...

Minulý týden v úterý nám panička dala pivečko co nám koupila na výstavě. Nejdřív ho dávala Betyně a Fíkovi, ale ti ho nechtěli. No a pak ho teda chtěla dát mě, ale předběhl mě náš kocour Bárt - jako nevim co si o sobě myslí, vždyť to pivo neni pro kočky. Jinak mě pivo moc a moc chutnalo a doufám, že mi ho panička ještě někdy přiveze. Taky jsem dostal tu hovězí kost. Nejdřív jsem nevěděl z které strany mám kostičku nakousat, ale pak jsem na to přišel ;). Fotečky najdete ve fotoalbu zde a taky tam jsou fotky které nafotila panička v týdnu na poli. Videjko najdete v sekci videa

Pak jsme ve středu byli na procházce s Janou a mým synem Bretem. Byla to paráda, už se těším na další. Máme jen pár fotek na kterése můžete mrknout zde

V sobotu mě panička vzala na delší procházku na pole. Běhal jsem rychlostí blesku a hledal myšičky. Našel jsem asi pět nebo šest myších dír a pořádně jsem si je vyhrabal. No a nebyla by to moje panička aby mě nevyfotila jak hrabu myši jako nějakej šílenec... Na fotečky se můžete podívat zde a taky na videjko, které najdete tady

V neděli jsme šli se všema mýma páníkama do lesa na houby. Našli jsme nějaký suchohřiby, bedle, václavky, lipůvky, prašivky, žampiony atd. Některé má panička na fotkách. V lese bylo fakt krásně, tolik nádhernejch barev a těch nových a neznámých pachů... Takže si asi umíte představit, jak jsem tam všechno pročmuchával. Byly tam i spadená stromy, které vytvořily přirozené překážky, takže toho panička využila a já přes ně skákal. Na zpáteční cestě z lesa jsem zase hrabal myšičky a taky jsme na poli viděli čtyři srnky, které před náma utekli. Já jsem je teda zahlídl na poslední chvíli a rozběhl se za nima. Běžel jsem skoro přes celý pole, ale pak jsem někde v dáli uslyšel jak na mě páníci křičí ať se vrátim, tak mě to nedalo a radši jsem šel zpátky, protože jsem nechtěl dostat vynadáno... Na fotky se můžete mrknout zde