Další mega aktuálka + článek z výstavy v Hustopečích - V1, BIG!, Nejlepší pes, Vítěz celé výstavy - BIS!!!!!!

02.06.2010 19:11

Po delší odmlce opět aktualizace. Letošní květen jsem strávila zavalená v knížkách a učila jsem se až mi z hlavy doslova kouřilo. Teď mám od všeho učení pokoj minimálně do září, takže jsem se rozhodla, že dodělám a vylepším některé sekce webu. O všech novinkách vás budu informovat :). Zatím je kompletní Chesterova fotogalerie z roku 2010. A teď už k aktualizaci: (stránka se správně zobrazuje v Mozille Firefox)

Psí pokoj

Na konci dubna taťka natřel okna v psím pokoji na modro, takže teď hezky ladí s trubkami od topení. Zhruba v půli května se položila v psím pokoji podlaha. Myslím, že vypadá celkem dobře :). V průběhu příštího týdne by k nám měl přijít stolař a obložit zdi dřevem. O průběhu vás budu informovat :). Zatím se můžete podívat na nové fotky na rajčeti.

 

 

 

 

 

 

 

 

Květnová válečka

Zatímco jsem se učila, tak pesani si užívali po svém :-D. Teda jen pokud mamka nebyla doma, protože kdyby zjistila, že si beru psy do pokoje, tak by mě zabila... Všichni se převážně váleli v Chesterové výstavní boudě, kterou si tak oblíbili :). Na fotky se můžete podívat na rajčeti

 

Chester oslavil 15. května 5. narozeniny!

Bohužel jsme Chesiho narozky ještě neslavili, jelikož pořád čekám na dárky, které jsem před měsícem objednala v Braccu. Zatím to vypadá, že bych je mohla mít doma nejpozději příští týden, takže očekávejte fotky z narozeninové oslavy :)

 

Květnové procházky a foto ze zahrady

Letošní květen byl především ve znamení deště, takže se ven moc jít nedalo. V mezičasech, kdy se udělalo pěkně jsem toho využila a vzala ven foťák. Myslím, že z toho vznikly opravdu moc hezké fotky :). Za naším domem je velké pole z kterého teče všechna voda k nám a sousedům na zahradu, takže tady z toho máme slušné záplavy :-(, pár fotek zde a zbytek na rajčeti

 
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 


Klubová výstava výmarských ohařů + Gina GRANDŠAMPION!!!

Přesně na Chesiho narozky 15. května se konala výstava výmarských ohařů v Průhonicích u Prahy. Jelikož jsem byla zahrabaná v knížkách, tak jsem letos na klubovku nejela a celkem mě to mrzí, protože tu byl rekordní počet přihlášených výmarů a to 189!!! Běžně na klubovkách je kolem 100 výmarů nebo i méně. Na tuto výstavu jela i budoucí mamka šediváka Eternal Vision At Sirius Nova - Gina, která byla přihlášená ve třídě šampionů a odvezla si V2, res. CAC !!! Na klubovkách je strašně velká konkurence obzvláště v této třídě, kde se sejdou jen kvalitní jedinci a proto nemusím říkat jaký je to úspěch :). Mimochodem na klubovce v minulém roce získala Gina v třídě šampionů CAC :))). Tuto klubovou výstavu zaslouženě vyhrál Ginin polobrácha Garp - Go For Glory Garp Sirius Nova, který je fakt kus psa!!! No posuďte sami podle fotky :). Chovatelskou skupinu vyhrála Sirius nova - výsledky odchovánků SN a fotky z výstavy na webu chovatelské stanice.

Vítěz klubové výstavy Průhonice - Go For Glory Garp Sirus Nova



O týden později se konala klubová výstava na Slovensku. Opět sem Lenka přihlásila Ginu do třídy šampionů, kde Gina opět potvrdila svoje kvality a odnášela si V1, CAC a tím dokončila Slovenského Grandšampiona!!! Celou výstavu vyhrála Ginina sestřička Eliška - Essence Of Life Sirius Nova :). Fotky z výstavy v nejbližší době najete na stránkách chovatelské stanice de Donawitz, ve které Gina působí :)

Multichampion, Interchampion, Grandchampion, Juniorchampion Eternal Vision At Sirius Nova  "U"

 

 

Výstava Mikulov + návštěva Chesiho mamky Týny

V sobotu 22. 5. jsme se vydali do Mikulova na výstavu psů bez PP. Bohužel kvůli neustálému dešti a místy i dost velké průtrži mračen byla výstava zrušena. Místo výstavy jsme se zastavili v Dolních Dunajovicích u mojí sestřenice, kde se Chester po delší době setkal se svojí mamkou Týnou. Z návštěvy mám pár fotek, které jsou jako obvykle na rajčeti.


Narození malých králíčků

Minulý týden se našim šesti králicím narodili malí králíčci. Bohužel jedna se o svůj vrh odmítla starat a tak jsme o všech pět prcků přišli. Druhé se narodil jen jeden králíček a druhý den vlivem tohoto hnusného a studeného počasí umřel, protože se nedokázal v hnízdě sám zahřát. Dneska jsme přišli o další dva králíky z vrhu další králice, které se narodili čtyři králíci - opět vlivem počasí :-(. Naštěstí u ostatních králic vrhy vypadají zatím dobře. Zajdě se narodilo zhruba pět králíčků, Daisy zhruba šest králíčků a Fifině zhruba sedum králíčků. Přesné počty bohužel nevím, nechci jim do hnízda moc sahat. Až budou větší tak počty upřesním a taky dodám fotky. Můžu jenom prozradit, že ve vrhu Fifiny se objevili velmi zvláštně zbarvení králíčci v kombinaci se stříbrnou a bílou barvou...
 

 

Výstava psů bez PP a voříšků Hustopeče u Brna

 V neděli 30. května jsme se vydali na první ročník výstavy pro psy bez PP a voříšky do Hustopečí u Brna. Výstava se konala v hezkém prostředí místního cvičáku. Na tuto výstavu jela taky poprvé i Chesiho mamka Týna (Cleopatra Via Brunesis), sice Týna papíry má, ale Romča si jen chtěl vyzkoušet, jak to na takové výstavě psů chodí :). 
Po příjezdu jsme prošli přejímkou psů a potom si šli hledat místo u kruhu. Složila jsem dohromady Chesiho výstavní domeček, kde s Týnou přečkal celou výstavu. Bohužel počasí nám tentokrát nepřálo a výstava se musela dvakrát přerušit, kvůli silným lijákům. Chester s Týnou tyhle průtrže přečkali ve výstavním domečku, který je nepromokavý. Celkem jsem se divila, že uvnitř domečku není skoro mokro, protože pršelo opravdu vydatně a na domečku byla opravdu velká kaluž vody.
Mile mě překvapily poháry, protože zde měli největší poháry ze všech výstav na kterých jsme byli. To jsem ještě netušila, že vyhrajeme i ten největší :-P. Celkem byli čtyři skupiny posuzovaných psů a to: malí psi bez PP a voříšci, velcí psi bez PP a voříšci (v této skupině jsme byli my), malé feny bez PP a voříšci, velké feny bez PP a voříšci. 
Do kruhu jsme nastupovali jako poslední z pěti psů v naší skupině s výstavním číslem 13 (málem mě trefil šlak, když jsem viděla jaké číslo nám přidělili :-D, ale naštěstí nám číslo 13 žádnou smůlu nepřineslo, právě naopak). V naší skupině byl jeden rotvajler, dva labradoři, jeden kříženec německého ovčáka a labradora a jeden kříženec zlatého retrívra a labradora. Nejdříve jsme si všichni v kruhu oběhli dvě kolečka a pak přišlo individuální posouzení u rozhodčích. V mezičase jsem měla Chestera jako obvykle postaveného do postoje a musím ho moc pochválit, protože se moc snažil a sám si hezky rovnal zadní nohy, což moc často nedělá. Připadá mi, že výstavu od výstavy je lepší a lepší. A taky, že si předvedení v kruhu užívá a hlavně pozornost obecenstva :). Po posouzení všech pejsků v naší skupině jsme přišli na řadu my. Chestera jsem opět postavila do postoje, rozhodčí chtěli vědět co s Chesterem ve volném čase dělám. Řekla jsem jim, že cvičíme částečně loveččinu s dummíky a kůží z králíka, že chodíme občas na cvičák atd. Potom chtěli předvést něco z poslušnosti, předvedli jsme povel sedni, lehni, vstaň u nohy. Potom Chestera jedna z rozhodčích prohmatala a zkontrolovala mu zuby, celkem se divila, že má Chester tak pěkný zuby na to, že mu už je pět let :). Po tomhle chtěli vidět pohyb, tak jsme si zaběhli jedno kolečko a vrátili jsme se zpět na místo. Potom jsme si všichni oběhli ještě dvě kolečka a začalo vyhlašování vítězů. Tušila jsem, že bychom mohli být první, protože se Chester rozhodčím opravdu líbil :). Moje předtucha se vyplnila a my si odnášeli první místo ve skupině velkých psů - BIG 1!!! K mému překvapení jsme byli požádáni, abychom zůstali a soutěžili s vítězem malých psů o Nejlepšího psa výstavy. Po dvou kolečkách bylo rozhodnuto a my si šli pro pohár za Nejlepšího psa výstavy!!!
To jsem si myslela, že jsme na této výstavě dosáhli maxima, protože ve velkých fenách byla krásná Cane Corso Rajah, která minulý rok vyhrála celou výstavu v Bohdalicích a podle mě se Chester s jejím ladným pohybem nemůže rovnat. Vůbec mě nepřekvapilo, že vyhrála třídu velkých fen :). V této třídě byla přihlášená i Týna, která se bohužel neumístila. Myslím, že kdyby s Romčou dýl trénovali postoj, poslušnost, ale hlavně kdyby zlepšili Týninu kondičku, tak by měla určitě šanci. Týnino největší mínus je, že není vůbec osvalená a že má vytahanou kůži na břichu od štěňat (holt Chester a jeho sourozenci si dali záležet :-D), v tomhle mají bohužel fenky oproti psům nevýhodu.
Nejlepší fenu překvapivě nevyhrála Rajah, ale její konkurentka v malých fenkách s kterou jsme nastoupili o nejlepšího psa výstavy tzv. o BISe. Tentokrát jsme neběhali, ale psi byli posuzováni pouze v pohybu. Rozhodčí to neprotahovali a po chvilce si nás volali k sobě, abychom si převzali pohár za BISe! Pořád jsem tomu nemohla uvěřit, že jsme opravdu vyhráli celou výstavu a že Chester získal již svůj druhý BIS v životě! Rozhodčí nám poblahopřáli a řekli mi, že mám Chestera parádně zvládnutýho co se poslušnosti týče a že jsem měla naprosto perfektní předvední v kruhu a pěkně nacvičenej postoj i pohyb, což mě opravdu moc těší :). Snad tyhle zkušenosti zúročím v kruhu i s malým šedivákem :)
Ještě mám nakonec jednu perličku :). Na této výstavě jsem se neplánovaně poprvé setkala s naší internetovou kamarádkou Ilonou od leopardích kluků, která na výstavě pomáhala pořadatelům :). Bylo to pro mě hezké zpestření akce, že jsem zde potkala někoho známého a doufám, že se příští rok uvidíme zase, nebo možná i dříve na nějaké mezinárodní či národní výstavě :)
Z výstavy mám opravdu dobrý pocit, moc se mi tam líbilo. Byla hezky zorganizovaná a v pěkném prostředí, akorát to počasí ji trochu pokazilo :(. Ale stejně největší radost a nejvíc pyšná jsem na Chestera, kterému se podařilo z osmi výstav v jeho životě 2x vyhrát titul nejvyšší a to Vítěze celé výstavy - BISe, 1x vyhrát třetího nejlepšího psa výstavy BIS 3, 1x vyhrát Nejlepšího psa výstavy, 6x vyhrát skupinu BIG, 1x vyhrát 3. místo ve skupině a jen na jedné jediné výstavě se ve skupině vůbec neumístil, což ve mně vyvolává pocit, že mám doma asi opravdu psího krasavce :-P, i když pro mě by byl nejkrásnější i bez těch všech titulů a pohárů :)

Fotoalba mám zase opět dvě. První fotoalbum fotil taťka a částečně já. Druhé fotoalbum je od organizátorů výstavy, jsou tam převážně fotky mě a Chestera v kruhu. V průběhu týdne bych měla dostat i fotky od sestřenice, tak je sem pak ještě přidám.

 

Safira narozeniny

Dnes slaví Safira první narozeniny. Měla je oslavit i se svým bratrem Bártem, který bohužel před měsícem zemřel, protože ho jeden náš "hodný" soused z naší ulice s největší pravděpodobností otrávil :(. Safiřiny narozeniny jsme ještě neslavili. Oslavíme je společně s Chesterovými, takže můžete očekávat narozeninové fotečky ve dvou várkách :)

Tak a to je pro dnešek vše. O dalších novinkách vás budeme s naší smečkou informovat v co nejbližší době :)