Duo CACIB Brno 7. 2.

08.02.2009 18:30

Včera jsem se vypravila na Duo Cacib Brno (výstavu) s kámoškou Evou a Milčou. Jela jsem se tam podívat jako vždy na výmary. Včera teda obzvlášť, protože jsem měla dilema mezi nějakými fenkami (našla jsem je jako obvykle na netu, ale protože fotky zkreslují, tak jsem je ještě potřebovala vidět na živo), které by mohli být matky mýho budoucího štěnda. U kruhu výmarů jsem byla od začátku posuzování do konce a porovnávala jsem si jednotlivé fenky a pejsky (sice na porovnávání nejsem odborník, ale snažím si udělat určitý obrázek, jak by mělo moje budoucí štěndo vypadat). A jednoznačně mě z tohoto mýho "analyzování" vyšla jako vždy krásná Gina - Eternal Vision At Sirius Nova (která teď působí v chovatelské stanici de Donawitz), takže moje rozhodnutí o budoucí matce se nemění, protože se mi líbí její stavba těla, která je hodně elegantní a hlava nádherně utvářená :).

Zato u maďarů fenek jsem byla hodně zklamaná a Milča taky, protože většina fenek co tam byla se nám ani trošku nelíbila... Byli hodně malé a hubené, ale o všech fenkách to samozřejmě říct nemůžu, protože některé tam byli opravdu pěkné.

Labíky jsem skoro ani neviděla, protože jsem pořád byla u výmarů a teď mě to trošku mrzí, ale byli mezi nimi pěkné kousky :).  Jinak Gina (Eternal Vision At Sirius Nova) získala na výstavě titul V1,CAC,res. CACIB a její ségra Eliška (Enchanted By Elita Sirius Nova), V1, CAC, CACIB a titul vítěz plemene - BOB získal Lenčin odchovánek Blue BMW de Donawitz. Takže všem zde zmíněným moc gratuluju!!!! Jsou opravdu moc šikovní! A ještě abych nezapomněla, všichni dotyční pejskové dokončili Šampiona ČR!!!!!

Po udělení titulu BOB u výmarů jsme se přesunuly do pavilonu A, kde byli chovatelské potřeby. Omrkla jsem si pelíšky Pasadena a teď jsem na 100 procent rozhodnutá, že jeden musím koupit. Chesterovi jsem z výstavy přivezla reflexní obojek a žvýkací kost. Taky jsem ukořistila jeden katalog vystavovatelů a opsala si výsledky z tabule u kruhu výmarů, takže některé popisky (spíš jsem se dívala po výstavních číslech, protože na obličeje nemám paměť:D) u fotek jsou i se jmény dotyčných pejsků.