Duo Cacib Brno neděle + další novinky

07.02.2010 16:20

 

Aktualitu vezmu v rychlosti, nemám moc čas se rozepisovat, učení spousta, času málo....

Safira půjde na opreraci

První novinkou je, že jsem objednala Safiru na tuhle středu 10. 2. na kastraci, naštěstí jsme to stihli ještě před mrouskáním... Tak nám držte palce, ať se operace povede a nejsou žádné komplikace...

 

Sobotní procházka 6. 2.

V sobotu jsem sebou vzala ven foťák a nafotila jsem pár fotek. Byli jsme s Chesterem asi po měsíci v lese a tak se cestou aspoň proběhl hezky po polích... Tento týden nám totiž cestu k lesu hezky prohrnuli, tak jsme toho využili, že tam nejsou závěje a chvilku jsme pocvičili s dummykama a tak zkusili postoj, i když ten je nic moc, jelikož je Chester postavenej trochu z kopce a rozjetej jak houpací koník :-D... Fotky jsou povětšinou pohybové.. no uvidíte sami... prvních pár fotek je z domácí válečky  v posteli :-D

 

 

DUO CACIB BRNO - neděle 7. 2.

Měla jsem původně v plánu jet i v sobotu, ale protože Lenka s Ginou na Caciba nejely a užívají si příprav na mateřství, tak jsem se rozhodla, že pojedu až v neděli. Mým hlavním důvodem návštěvy výstavy byla hala A2, kde jsem koupila malýmu šedivákovi šedý výstavní vodítko, vybrala jsem mu výstavní domeček, pelíšek od pasadeny a Chesimu i šedivákovi krásnej koženej obojek s kamínkama... ale tohle všechno budu kupovat až později... Pak jsem pesanům dovezla plno sušených mlsků (např. srdce, ledvinky, střívka, hrtany, lopatky atd...). Pak jsme se šli po nákupech s Milčou a Romčou podívat ke kruhu výmarů. Jelikož tam nebyla Gina, tak jsme neměli komu fandit, ale drželi jsme palečky Pankymu (Hanky Panky With Sirius Nova - otec Axel - Sireva Minstergate Paganini, taťka mýho šediváka), který dostal CAJC a nakonec porazil svoji soupeřku ve třídě mladých fen, Lailu (D´Laila Sirius Nova Af Fala Love´a) a získal i Junior BOB! Takže gratulace!!! Caciba ve psech získal Archie z Pankráckého vršíčku a Caciba ve fenách získala Essence Of Life Sirius Nova -Eliška (ségra Giny), která si nakonec zaslouženě odnesla i BOBa!!! Do závěreček jsme nečekali, takže možná ještě ukořistili nějakou trofej Panky s Eliškou v závěrečkách... oba šediváci působí v chovatelské stanici Sirius Nova