Gina 59. den březosti - štěňátka se blíží :-) + další novinky

27.08.2010 23:01

Gina 59. den březosti

Dnes 27. 8. je Gina v 59. dnu březosti a tzn. že zhruba za 4 - 5 dní (31.8. - 1. 9.), můžeme očekávat narození malých shedivých pokladů :-). Teď nezbývá nic jiného než Gině držet všechny palce a tlapky, aby porod zvládla na jedničku a hlavně, aby se obešel bez komplikací! Přikládám odkaz na nové fotky Giny a to z 50. - 54. dne březosti, které najdete v tomto fotoalbu. Více informací najdete na webu chovatelské stanice de Donawitz.

Přidány nové fotky (29.8.) ze 60. a 61. dne březosti - odkaz zde

Gina 53. den březosti

 

"Narozeniny" webu

Přesně před dvěma lety a jedním dnem jsme se oficiálně přesunuli z našich rok starých stránek na estranky.cz sem na webnode. Stránky jsem přesunula sem, protože mě na estránkách zlobily články a fotky, které se sami přehazovaly, a taky proto, že webnode mělo lepší designy a hlavně podstránky. Za dva roky působení na webnode jsem s naším webem celkem spokojená, akorát co mi tu chybí jsou smajlíci :-/.
Moc děkujeme všem našim návštěvníkům za přízeň :-). Z návštěvnosti za 2 roky, kdy naši stránku navštívilo přes 14 450 návštěvníků (což je podle mě úctyhodný počet),  jde vidět, že sem chodíte rádi a proto se budeme snažit web co nejvíc aktualizovat a stále doplňovat nové informace. Moc vám děkujeme za vaši přízeň :-) a doufáme, že se k nám budete opět rádi vracet.

 

Slíbené fotky :-)

Konečně jsem probrala všechny fotky a nahrála je na rajče. Celkem na rajčeti najdete pět nových fotoalb :). Našla jsem fotky od pořadatelů výstavy v Brně, kde jsme se s Chesterem umístili na 3. místě ze 7 psů. Fotky najdete na rajčeti, zbytek na stránkách cvičáku, kde se výstava konala.

 

Další fotky jsou naší psí babičky Betyny, jak pózuje na sluníčku :-). Pokoušela jsem se jí vyfotit i v postoji, myslím, že se postojovky moc nepovedly, ale ona si prostě líp nestoupne :-D. Jsem ráda za to, že vůbec vydržela chvilku stát, protože tohle byl vlastně její první postoj v životě a na to že má 13 let, si myslím, že vypadá celkem dobře, až na to, že má pár zubů a je úplně slepá. Slepota jí moc nevadí, pořád se chová stejně střeštěně jako když slepá nebyla. Chester by mi to mohl potvrdit, protože ho teď otravuje ještě víc než kdy dřív :-D. Fotky najdete ve fotoalbu z roku 2010, nebo stačí když kliknete na jakoukoli fotku níže a dostanete se do fotoalba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Potom jsem přidala pár fotek naší Safiry. Pokusím se nafotit ještě nějaké jiné, kde je víc přírody, hlavně v trávě, kde se barva Safiřiných krásných zelených očí  ještě více zvýrazní :-). V září půjde Safira opět na operaci, má totiž kýlu, udělala se jí po kastraci... fotky opět na rajčeti :-)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tento týden jsme konečně přidělali dveře do psího pokoje. Zatím ještě nefungují tak, jak by měly, ale už se pracuje na tom, aby jejich zavírání a otevírání bylo jednoduší. Zatím pár fotek na rajčeti...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Další a zásadní novinkou u nás je pořízení mrazáku čistě jen pro psy. No spíš jsme koupili nový mrazák pro nás a starý jsme nechali pro psy. Pořizovala jsem ho hlavně kvůli výmarákovi, abych měla kam dát zvěř na výcvik + taky maso pro psy. Mrazák nám přivezli minulý čtvrtek a hned v pátek jsem posílala objednávku na 90 kg masa + 35 kg příloh a několik sušených pamlsků do Vetamixu. Tento týden v úterý mi objednávku dovezli a já mohla začít maso balíčkovat do sáčků po menších kusech, teda až potom co rozmrzlo. Měla jsem trochu strach jestli se mi do mrazáku takové množství vleze, protože z 6 šuplíků jsem měla už jeden a půl zaplněný králičím masem. Naštěstí se tam všechno maso vlezlo, sice pár kousků jsem musela dát do mrazáku pro nás, ale to se nepočítá, protože je ho opravdu minimum :-D.
Vytvořila jsem si systém jak poznám v jakém sáčku je konkrétní druh masa a to tak, že jsem si nakoupila barevné sáčky a stužky na balení dárků. Pak stačilo jen napsat seznam druhů masa, doplnit ke každému barvu sáčku a jinou barvu stužky, aby se ani jedna kombinace neopakovala a bylo to :-). Podobné je to s počtem kusů masa, abych věděla kolik kusů určitého druhu masa mám v mrazničce.
Myslela jsem, že mi to všechno zabere maximálně 5 - 6 hodin, než maso navážím a nabalíčkuju, ale to jsem se teda dost spletla. Začínala jsem dopoledne v 11 hodin a skončila jsem v 1 hodinu ráno, tzn. zhruba 14 hodin moření s masem. Vlastně musím odpočítat zhruba jednu hodinu na oběd a večeři, takže 13 hodin a to jsem v mrazáku neměla všechno, protože víc jak polovina masa z 20kg balíku vemena a drůbežího masa byla zmrzlá pořád ještě na kost, takže jsem to musela nechat na ráno a dodělat druhý den...
Pesani už pár druhů masa vyzkoušeli, předevčírem měli na večeři drůbeží mleté maso, hovězí vemeno, vejce, zeleninu a rýžové burizony. Včera měli vepřové maso s droby, sýr, lososa, rýži a zeleninu. Určitě si umíte představit rychlost s jakou všichni vyluxovali misky :-D.
Plánuju, že založím sekci BARF na webu + přidám fotky jak vypadá taková strava v psích miskách. Sice nekrmím "pravým BARFem", protože psi dostávají i granule a taky do syrové stravy nepřidávám skoro žádné doplňky stravy, nebo spíš v takovém množství jako u BARFu. Chester dostává běžně sirup hyalchondro na klouby a roboran na zvýraznění barvy srsti a někdy mořskou řasu. Betyna pravidelně dostává prášky Giom na klouby. Podrobnější info bude snad brzy v sekci Co jíme, kde přidám položku BARF a doplňky stravy. Sekce granule je v pozměněné verzi opět dostupná.
Nákup z vetamixu jsem celý nafotila, takže se na něj můžete podívat na rajčeti, kde jsou i popisky k jednotlivým druhům masa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přidávám taky fotky z průběhu srpna. Když si vzpomenu, tak vezmu sebou na procházku foťák a někdy z toho vzniknou opravdu pěkné fotky. Dneska jsem ho vzala, když jsme cvičili aporty u babičky na zahradě. To co jsem chtěla vyfotit jsem nakonec nevyfotila, takže snad příště, ale zato jsem vyfotila na poli moc hezké profilovky hlavy. Bohužel jsem si vzala malou paměťovku a tak jsem toho moc za dnešek nafotit nestihla... Ve fotoalbu najdete fotky z hledaček na poli, z výcviku a taky z lesa, kde jsme byli na houbách, myslím, že z fotek je jasně vidět, že jsme z lesa neodešli s prázdnou :-P.
(Nezapomeňte se taky podívat na celý článek na úvodní straně v sekci novinky, jsou tam napsané všechny změny na webu)