Info o šedivákovi, Dovolená na Pálavě!

11.08.2010 14:08

Info o šedivákovi

Přidávám odkaz na fotoalbum z průběhu Gininé březosti. Najdete zde fotky z 31. dne březosti, 33. dne , 36. dne , 43. dne a několik fotek z 44 dne. Dnes je Gina ve 44. dnu a tzn. že zhruba za 20 dní se náš shedivý poklad narodí. Jakmile Lenka přidá další fotky Giny, hned vás budu informovat a hodím sem na ně odkaz :)

Dovolená na Pálavě

Tuhle dovču jsme plánovali zhruba přes rok, nebo spíš jsme pomýšleli, že by bylo hezké strávit na Pálavě pár dní. Letos jsme se konečně odhodlali a od 2. 8. do 6. 8. jsme strávili v tomto nádherném prostředí s Laurou, Milčou a její mamkou super dovolenou. Protože bylo celkem dost teplo, byli jsme převážně u vody. Jeden den jsme šli na tůru po Pálavských vších, abychom jsme si Pálavu opravdu pořádně užili.
Pokusím se shrnout v článcích, jak jsme si to na Pálavě parádně užívali :).

První den - U vody - Pondělí 2. 8. 2010

Před polednem jsme dorazili na místo a to konkrétně do Campu Pálava, který se nachází ve vesnici Nové Mlýny. Byli jsme ubytovaní v turistické ubytovně, protože chatky neměli volné. Náš pokoj, jestli se tomu tak dá říkat :-D, byl extrémně malý, že se tam nedalo skoro vůbec pohnout. Sice nám to moc nevadilo, protože jsme byli celý den venku a v pokoji jsme byli jenom večer, ale i tak to byl mazec, když jste chtěli jít ven a k tomu ještě po tmě překračovat v úzké uličce dva rozvalený psy :-D.
Potom co jsme se ubytovali, jsme se vydali na hráz k Novomlýnským nádržím. Šli jsme zhruba půl hodiny po hrázi a hledali jsme vhodné místo, kdebychom se mohli "utábořit". Celou cestu jsme měli psy na vodítkách, protože tam jezdilo strašně moc cyklistů a aut. Po nějaké době jsme našli menší pláž s hrubým pískem, kde bylo málo lidí. Byl to celkem mazec najít odlehlejší místo, kde nebyly šutry a kde byl pozvolnej vstup do vody.
Zbytek dne jsme si užívali u vody, kde se pesani i paničky pořádně vyplavali. Chester do vody chodil pořád pro balonek a když jsem si ho nevšímala, prostě mi balonek hodil do klína, abych mu ho hodila :-D. Plavat se mnou moc nechtěl zajímal ho jen balonek, takže jsem ho do vody, kde jsem nedošáhla i já, dostala jenom tehdy, když jsem měla v ruce balonek :-D. Samozřejmě jsme taky trochu pocvičili aport dummy z vody a musím říct, že to Chesterovi opravdu šlo! Hlavně předávka aportu s kterou máme ještě problémy tady zvládl přímo na jedničku! Asi ta dovolená na něho měla pozitivní vliv :-D.
U vody jsme strávili zhruba 7 hodin a já jelikož jsem si doma zapomněla opalovací krém jsem byla červená jako krocan :-/.
Večer v pokoji psi naprosto odpadli a my se vydali na večeři do místní hospůdky :).

Druhý den - Tůra po Pálavských vrších - Úterý 3. 8. 2010

V úterý ráno to moc nevypadalo, že by se dalo jít k vodě, bylo kolem 20 °C a k tomu ještě poprchávalo. Rozhodly jsme se tedy, že je to supr počasí na nějakou delší tůru. Vyrazili jsme kolem třičtvrtě na deset, náš cíl byl jasný a to dorazit na zříceninu Dívčí hrady, která byla od našeho kempu vzdálená 8 km. Vydali jsme se po hrázi do vesnice Pavlov (cesta byla dlouhá zrhuba 5,5 km). Pesani cestou lítali ve vodě a prozkoumávali okolí. V Pavlově nás čekala 3 km cesta do kopce na zříceninu. V půli cesty začalo pršet, takže jsme přečkávali déšť v lese pod stromy. Potom pršet přestalo a my se vydali dál. Na zřícenině byl nádherný výhled na Novomlýnské nádrže. Pořádně jsme všechno nafotily a mezitím si daly sváču. Chester opět nehorázně slintal a tak mi to nedalo a vyfotila jsem ho, abyste viděli jakýho mám doma nenažrance :-D.
Potom jsme se vydali na Sirotčí hrádek, který byl vzdálený něco přes 5 km od zříceniny. Cesta vedla lesy, místy byla bahnitá, místy kamenitá + déšť = naprosto vražedná kombinace. Po bahnu i kamenech to nehorázněk klouzalo, takže jsme měly co dělat, abychom se udržely na nohách.
Cestou jsme se zastavili u několika vyhlídek a skalních převisů, myslím, že z toho vyšly moc krásné fotky, ikdyž to světlo by mohlo být daleko lepší.
Ze Sirotčího hrádku byl opět nádherný výhled. Chvíli jsme tam zůstali a kochali se krásami přírody.
Kolem páté nebo šesté hodiny jsme se vydali zpět do kempu, protože jsme toho měly my i psi plný kecky. Tentokrát jsme zvolili jednodušší cestu a vydaly se z Klentnice do Pavlova a z Pavlova okolo hráze k nám do kempu, kam jsme dorazili o čtvrt na osum večer. Venku jsme strávili zhruba devět hodin a ušli jsme kolem 25 km, takže si umíte představit, jak jsme se asi cítili, když jsme přišli na pokoj a natáhli se hezky na postel k odpočinku :)

Třetí den - Opět u vody + procházka po blízkém okolí - Středa 4. 8. 2010

Dopoledne jsme se vydali okolo řeky Dyje na procházku. Pesani si v řece zablbli a vyzkoušeli plavat proti proudu, v řece totiž ani jeden z nich ještě nebyl, jsou zvyklí jen na rybníky. Potom jsme se vydali zpět ke kempu, ale oklikou. Narazili jsme na krásnou louku plnou květin, kde jsme pesany pořádně nafotily. Potom jsme se vydali dál a došli jsme k hezkému rybníku, který byl plný kačen. Strávili jsme u něho asi hodinu a půl, mezitím jsme nafotili postoje a pohybové fotky. Potom jsme se vydali zpátky do kempu, kde jsme si odpočinuli a pak se vydali opět k Novomlýnským nádržím na koupačku. Opět jsme si zaplavali a pocvičili, já se opět spálila :-D a navečer jsme zde nafotily nádherné západy slunce a západové fotky.

Čtvrtý a pátý den - Znovu u vody + výlet do Lednice - Čtvrtek a Pátek 5. 8.  a 6. 8. 2010

Dopoledne jsme opět vyrazili k vodě. Byli jsme tam zhruba do čtyř odpoledne a potom jsme šli na pokoj, jelikož se zatáhlo a foukal i studený vítr. Využili jsme toho abychom si sbalili věci, protože hned druhý den v pátek dopoledne jsme měli jet domů.

V pátek dopoledne pro nás přijel taťka. Vzali jsme sebou i Milču s Laurou a vydali jsme se do 10 km vzdálené Lednice, kde je nádherná zámecká zahrada. Bohužel počasí nevydrželo a začalo hodně pršet. V Lednici jsme byli zhruba jen 15 minut a pak jeli zpátky, protože se hodně rozpršelo. Vydali jsme se tedy na cestu k nám domů, kde jsme natáhli všechny fotky do počítače a pak jsme odvezli Milču domů do Lulče.

Na Pálavě se nám moc líbilo. Parádně jsme si to tam užili, myslím, že i pesani tam byli ve svém živlu! Takže příští rok se tam určitě znovu vrátíme a tentokrát snad i s našimi novými šedivými přírůstky :)