Info o šedivákovi, smršť fotek + další novinky

24.01.2010 16:13

 

Info o šedivákovi :)

Minulý týden o víkendu začala Gina (Multich. Interch. Eternal Vision At Sirius Nova) hárat, což znamená, že koncem týdne okolo 28. 1. pojede se svou paničkou Lenkou na výlet do Anglie za svým ženichem Axelem (Show Ch, Working Ch Sireva Minstergate Paganini JW) a to konkrétně do oblasti Yorkshire. Tím pádem termín porodu a narození malýho šediváka je kolem 1. dubna. Více najdete na stránkách chovatelské stanice de Donawitz. V sobotu byla Gina s paničkou na MVP v Trenčíně, kde si odnesla ocenění ze třídy šampionů r. CAC - holky gratulujeme :). A na závěr přidávám odkaz na nádhernou fotku Axela (to je kus psa co?)

 

Po čtrnácti dnech se opět hlásíme s aktualitkou. Minulý týden o víkendu jsme na žádnou delší prochajdu nešli, jelikož sníh od předchozího týdne pokrývala několika centimetrová vrstva ledu a pořádně to klouzalo. Šli jsme raději jen na zahradu, kde jsem házela Chesterovi hračky a on mě je nosil. No a protože je naše zahrada z kopce, tak mu to pořádně klouzalo. Mám i několik videí, dneska nemám, čas na jejich sestříhání, ale během týdne tu budou.

 

Během tohoto týdne napadl nový sníh, takže zakryl vrstvu ledu a tím pádem se po něm dá více méně normálně chodit. Takže jsem toho využila a vzala v pátek ven sáňky, Chesterovi nasadila postroj a šlo se ven blbnout na pole. Ledová vrstva nebyla místy moc pevná a tak se se mnou i s Chesterem propadala, takže jsem musela dávat bacha, abych nezahučela do nějaké pořádné díry :-D. Chesterovi jsem házela jeho oblíbený suk a pak jsme vyzkoušeli ve sněhu ještě hledačky, s těma to už zas tak slavný nebylo :-D. A abych ho pořádně dorazila, tak jsem ho zapřáhla za sáně, které tahal do kopce. Z kopce táhl sáně i se mnou. Místy musel pořádně zabrat, protože jsme se párkrát propadli, takže musel vytahovat sáně z ledové díry ven - takže takový malý weight pulling :-D.

 

 

Po měsíci a půl jsem zvážila kočky. Safira přibřibrala jenom kolem 100 gramů a teď momentálně váží 2900 gramů. Zato Bárt je teda pěknej macek, za měsíc a půl přibral skoro půl kila!!! Teď váží 3345 gramů. Jejich váhové přírůstky najdete v jejich profilech, stačí kliknout na jejich jméno.
 
 

Dneska jsem taky vzala ven sáně a šlo se jezdit. Tentokrát nás doprovázel i Bárt se Safirou. Nejvíc mě pobavilo to, že obě dvě kočky šly za náma až na kopec a pokaždé, když jsme s Chesterem sjeli dolů, tak za náma oba pelášili, abychom se jim náhodou neztratili :-D. Prostě oba se chovají jako pes a kočka dohromady a Chester je nepřestává učit novým kouskům :-D.

Když jsem fotila Chestera, tak Bárt za mnou došel a chtěl abych ho hladila. Já jsem si ho nevšímala a tak to nakonec dopadlo tak, že šel otravovat Chestera :-D. Foto je důkazem :-D

 
Rozhodla jsem se vzít ven i Betynu, protože je celý den zalezlá doma pod peřinama a pořád spí. Tak jsem jí vzala trochu provětrat. Dala jsem jí dva oblečky (jeden červenej pletenej a druhej taky červenej, ale s nepromokavej s kožešinou), protože venku bylo - 10°C. No jak jsem si myslela, tak Betyna začala po pěti metrech ve sněhu naříkat a zvedat nohy, takže jsem si ji musela vzít do náruče a u toho jsem fotila Safiru :-D.
 
Taky jsem překecala taťku aby natočil video, jak mě Chester tahá na saních. Bohužel nemám tolik času kolik bych potřebovala mít, takže ho sem dodám během týdne. Na ochutnávku aspoň jedna fotka.  Zbytek fotogalerie na koncti tohoto článku :)