Klubová výstava retrívrů Oslavany, Nové fotky šedivých miminek :-), Safira oprerace

24.09.2010 12:51

Klubová výstava retrívrů Oslavany 18. 9. 2010

V sobotu jsem se s Chesterem vypravila podívat na klubovou výstavu retrívrů v Oslavanech. Na klubovce retrívrů jsem byla poprvé a tak jsem byla zvědavá na organizaci, rozhodčí atp. Taky jsem byla zvědavá jak to bude snášet Chester, protože na této akci bylo kolem 300 - 400 psů a to na voříškiádách jich bývá tak maximálně 120, což je dost rozdíl. Chester mě překvapil a choval se tam jako doma, byl v pohodě a nerozházelo ho naprosto nic.

Na výstavě jsme potkali naše internetové kamarádky Lucku a Kačenku (Caramelle Cream Belle Moravia), které byly přihlášené do třídy mladých a z 15 fen si odnesli od anglické rozhodčí Výborná 4! Takže holky velká gratulace :-). Pesani tu byli pěkní, někteří méně, jiní více. Jela jsem zde za cílem podívat se nebo respektive najít psa a nebo fenu, po které bych si za pár let vzala štěně. Bohužel mě tu žádný pejsek nechytl za srdíčko, jako tomu bylo u výmarů v případě Giny a jejího táty Draka, takže se budu po pesanech v ČR i v zahraničí rozhlížet i nadále.

Pár pesanů tu mělo stejnou barvu srti jako Chester a někteří byli i tmavší, ale těch bylo opravdu pomálu. K mé velké radosti byly na klubovce dva zlaťáci, kteří byli opravdu zlatí. Jeden v krásné rezavé barvě a druhý v rudě červené ♥, prostě lahoda pro mé oko v takovém množství povětšinou bílých psů.

 

 

 

 

 

 

 

Chester a Kačenka (Caramelle Cream Belle Moravia)

 

 

Rodney narozeniny

Včera 23. září oslavil Rodney svoje čtvrté narozeniny. Celá naše smečka mu přeje všechno nejlepší :-)

 

 Fotky šediváčků

Štěňátka měla v úterý 3. týdny. Je to neuvěřitelné jak rychle rostou. Začínají pořádně řádit v porodní bedně, zkoušejí štěkat a vrčet :-). Poprvé taky vyzkoušeli dokrmovací mlíčko :-). Foto ze 3. týdne najdete zde a bližší info najdete tady.

Jak jste si už všimli, tak jsem udělala našemu budoucímu přírůstku jeho profil na webovkách, který budu postupně upravovat a doplňovat. O nových informacích, které jsem doplnila vás budu jako vždy informovat v sekci Novinky na úvodní straně.

Po dlouhém rozmýšlení jsem se tedy rozhodla uveřejnit jeho jméno, bylo to hlavně kvůli velkým ohlasům v návštěvní knize, takže jsem si řekla, že bylo napínání už dost :-). Papírově se bude náš šediváček jmenovat Cashmere Love de Donawitz a jako volací jméno jsem po dlouhém hledání a rozmýšlení vybrala americké jméno Tyler. Chtěla jsem opět takové jméno, které má jen málo psů a které se moc nevyskytuje, přesně tak jako jméno našeho Chestera.

 

 

 

 

 

 

 

 Včera jsem si hrála a udělala siluety v postojích Axela a Giny. Až budu mít čas, tak je hodím do jejich profilů... pár fotek na ochutnávku

Safira operace

Včera 24. 9. jsme byli na 8.15 h objednaní se Safirou na operaci k odstranění její kýly, která se jí udělala po kastraci a byla dím dál větší. Safira snášela druhou operaci lépe než tu první. Máme ji zavřenou v psím pokoji, protože nemůže ještě chodit po venku a hlavně lézt po stromech, aby se jí kýla neudělala znovu. Aby měla aspoň nějaký ten pohyb, tak ji beru ven na vodítko a jdeme na procházku. Zrovna včera jsem ji vzala ven s Chesterem, no vypadalo to celkem vtipně, pes běhal po poli a kočka chodila za mnou jako pejsek na vodítku :-D.

Foto dodám během dneška...