Konečně nějaké novinky :P

05.04.2009 18:25

Konečně jsem paničku dokopal k aktualizaci, pěkně na web poslední dobou kašle :( . Ale teď to napravila :).

Minulej víkend jsme si užívali jarního počasí a sluníčka. Panička toho využila a natáhla mně vlečku, byla překvapená jak mi to hezky šlo. Pak natáhla ještě dvě další, které jsem sice s menšími problémy vypracoval, ale na to, že v každé byly čtyři lomy se mnou byla panička naprosto spokojená. Taky jsme cvičili dohledávku s dummy. Tady už to bylo horší, protože poprvé panička zkusila dummy schovat tak abych to neviděl, ale i tak jsem čtyři z pěti našel vcelku rychle a s tím pátým mi panička pomohla.

Tento víkend panička dělala velkej jarní úklid, vyprala nám naše pelíšky, vydrhla mně všechny moje hračky a králíkům a morčatům vypucovali s taťkou králíkárnu. Já jsem jim s tím samozřejmě pomáhal :), nosil jsem metlu, smeták a lopatku a taky když páneček potřeboval donest řepu pro králíky, tak jsem mu ji ochotně přinesl :). Taky mi v týdnu našla panička na hlavě první klíště - fuj! Takže následovala operace vytahování klíštěte a hned po ní následovala akce se sprejem proti klíšťatům. Já jsem sice v klidu hezky seděl jak mi panička roztírala ten smrad po zádech, ale po chvíli jsem usoudil, že by to stačilo a zahájil jsem úhybné manévry, takže to nakonec vypadalo tak, že panička běhala za mnou po dvoře se sprejem a snažila se mě komplet nasmradit, což se jí asi po čtvrt hodině podařilo :(. Jinak jsme zase cvičili s dummykama, ale jenom chvilku, protože je už teplo a panička nechce, aby mě z toho lítání kleplo. Navečer jsme šli zase ven a panička mi tentokrát házela balonek na šňůrce, no a co se nestalo - hodila ho na strom :D. To je ale šikovná co? Asi po půl hodině balonek dostala ze stromu dolů, za což jsem byl rád, protože už bych se dýl nevydržel dívat na to její poskakování okolo stromu :D.

Nesmím zapomenout na videjko, který panička natočila, když jsem jí pomáhal odnášet pet flašky - najdete ho zde
Máme taky plno novinek a fotek morčat, králíků a prostě zbytku naší smečky, ale dneska nemá panička čas, takže udělá aktualizaci v týdnu :)