Konečně se mi po dlouhé době může panička plně věnovat

28.04.2009 19:43

Včera a v neděli se mi panička věnovala ještě míň jak za poslední dva měsíce. Byl jsem teda dost naštvanej, protože jsem ji v pondělí vůbec neviděl. Byla zalezlá doma a ležela v knížkách. Pak jsem ji nachvilku zahlídl jak jde někam pryč - prej na jízdy. Páneček mě řekl, že bude panička dělat v úterý závěrečky v autoškole, tak proto na mě nemá čas. A až udělá závěrečné zkoušky, tak se mi bude zase po dlouhé době věnovat a budeme chodit na dlouhé procházky.
Paničce jsem držel tlapky, aby jí to dobře dopadlo. A vyplatilo se. Panička úspěšně složila jak testy, technickou i jízdy (z těch měla největší strach). No a teď začneme spolu jezdit na různé výlety a akce :)

Jinak jsme vám zapomněli napsat do aktualizace z neděle, že panička koupala morčata a pořádně celou akci zdokumentovala. Ale dva adepty nestihla vykoupat a to konkrétně Jerrynu a  Rodneyho, protože už bylo celkem pozdě a my jsme chtěli ještě jet na koupačku k Jalováku, takže oba dva bude muset vykoupat o víkendu a až vyfotí i je, tak fotky přidá do fotoalba.

Mějte se zatím pěkně a užijte si prodlouženého víkendu :)))