Konečně snížek!!!

09.01.2009 22:36

V pondělí u nás začal padat sníh, napadlo ho celkem dost, na naše poměry:D, asi 10 - 15 cm. Jsme rádi aspoň za to:D. Jinak od pondělka taky hodně mrzne, teď když panička píše tuto aktualizaci náš venkovní teploměr ukazuje - 15 °C, takže pořádná kosa. No a já si tím pádem můžu hezky lebedit doma a né venku v boudě.

Panička přidala na rajče nové fotoalbum, je tam pár fotek ze soboty, kdy bylo slunečno a mrazivo. Fotky se celkem povedly. A taky pár fotek ze sněhové nadílky z úterka.

Panička v úterý vytáhla boby a zapřáhla si mě za postroj a já jsem jí hezky vozil, pak jsem s ní pořádně škubl, takže se rozplácla ve sněhu a to bych nebyl já, kdybych okolo ní (nejen okolo, ale i po paničce:D) nezačal radostně skákat a ještě jsem chytl amok, při kterým lítám jak neřízená střela:D. Samozřejmě, že můj orientační bod byla panička na kterou jsem celou dobu nalítával:D, měli jste ji vidět, nadávala jak špaček:D.

Zítra půjdeme na nějakou prochajdu, tak snad i něco vyfotíme, pokud paničce neumrznou prsty:D