Moje narozeniny

15.05.2009 00:00

Dneska jsou to přesně čtyři roky co jsem se narodil, teda aspoň panička to říkala. Já si to totiž nepamatuju :-P. Začal jsem něco tušit už když přišla panička ze školy. Skoro za mnou nešla vůbec ven a pořád byla zalezlá v kuchyni - prej to bude nějaký překvápko. O sedmi hodinách přišla konečně za mnou na dvůr a nesla velikej plech s třípatrovým dortem. Hned jak jsem ho uviděl, začaly se mi sbíhat sliny :). Dort vypadal fakt dobře a byl taky moooc dobrej - fotky jsou důkazem :D. Samozřejmě, že jsem se podělil i s Betynou a Fíkem, nejsem přece žádný hamoun :D.

Moje další dárky už nebyly, tak super - nedaly se sníst - teda kromě dvou, ale ty dostanu až zítra :(. A co jsem vlastně od paničky dostal za dárky? Tak v prvé řadě je to třípatrovej dortík, kostičku na čištění zubů - prej by měla vydržet extra dlouho, pro paničku by byl prej úspěch, kdyby ta kost vydržela dýl jak půl hodiny :D. Pak jsem dostal tyčinky na žvýkání, ovocný šampon - ale já se koupu šamponem tak jednou nebo dvakrát do roka, takže to vypadá, že ho bude používat spíš Betyna s Fíkem. Pak jsem dostal pamlsovník, kterej bude panička používat jak na výstavy se mnou tak s výmarem, další dárek byl kolík do země - prej aby mě měla panička kam uvázat, když zakládá stopu atd... Dostal jsem ještě balonek na šňůrce, ale tenhle je speciální - plave ve vodě, tak musím paničku přemluvit, abychom ho šli zítra vyzkoušet :). Taky jsem dostal pás na připoutání do auta k postroji a ještě k tomu mi panička koupila potah do auta green dog, když už mám ten postroj od green dog, tak proč ne potah že? Akorát na fotkách neni potah rozbalenej, protože ho už víc jak dva týdny používáme (jinak bych nemohl jezdit s páníkama k vodě) a neni ve zrovna nejčistějším stavu :D. Jo a ještě bych zapomněl na poslední dárek - vodítko Red Dingo, je modrý a reflexní jako můj obojek. Panička mi vodítko koupila abych měl i s obojkem a známkou takovou modrou reflexní soupravu :). Tak doufám, že jsem na nic nezapomněl :D, prej si tolik dárků ani nezasloužim, ale nevim jako proč, když jsem takovej hodnej pejsek :)

Na fotky se můžete podívat na rajčeti a na video zde