Moře fotek + novinky

27.03.2010 16:05

Fotky ze středeční lítačky po poli

Protože bylo ve středu moc hezky, vytáhla jsem foťák a nafotila hromadu fotek. Většina jich je pohybových, jelikož jsem Chestera fotila  při hledání balonku... Některé jsou i pozovací. Nejvíc hrdá jsem na fotky, kde Chester dělá ksichty, ty stojí fakt zato!!!
Ochutnávka zde: 

Zbytek fotek jako obvykle na rajčeti:
 

Pátek 26. 3. - přesně 1 měsíc po operaci

Tento pátek to byl přesně jeden měsíc po Chesiho operaci. Jizva nejde skoro vidět a břicho mu začíná zarůstat... posuďte sami (doplněna fotogalerie Chester - operace)

 

 

Psí pokoj

Pomalu, ale jistě se začíná s prací na psím pokoji... v pátek jsme byli s taťkou nakoupit barvy na stěny a na trubky... kachličky na podlahu už máme, ty se kupovali minulý rok... Zítra nebo pozítřku začne taťka líčit pokoj, vše budu dokumentovat, tak se můžete těšit na další fotky :)
Pár fotek zde:

Zbytek nových fotek na rajčeti:

Dneska (neděle) už je jedna stěna pokoje zalíčená. Zatím je jen jedenkrát a fotka je pořízená čerstvě po nalíčení (proto je zeď tak šmouhovatá)

 

Pátek prochajda a první letošní koupání

V pátek jsme vyrazili po dlouhé době k lesu na pole. Chester se pořádně vylítal za balonkem a samozřejmě všechno pečlivě označkoval :-D. Vzala jsem sebou výstavní vodítko a vyzkoušeli jsme párkrát postoj a hlavně pohyb... myslím, že mu to celkem jde, ale pořád je ještě na čem pracovat. Když už jsme u těch výstav, tak v týdnu budu posílat přihlášku do Zlína, dneska totiž zveřejnili propozice :). Jinak jsme v pátek zašli letos poprvé k vodě, jelikož bylo celkem dost teplo 20°C. Voda sice moc teplá nebyla, ale to Chesterovi nevadilo. Pořádně si v ní zaplaval a zaaportoval si míček z vody. Zkoušeli jsme to i třikrát s dummíkem, ale to tak slavný nebylo, protože dummyho sice donesl až ke mně, ale pustil ho na zem a otřepal se, místo toho, aby mi ho s předsednutím předal - holt v tomhle máme ještě slabiny a jak vidím, tak jsme to minulý rok ještě pořádně nedocvičili, takže aspoň máme na léto motivaci - spravit předání aportu z vody...
Podařilo se mi nafotit několik krásných fotek, hlavně pohybových... ono se často nestává zachytit Chestera v pohybu aniž by byla fotka rozmazaná a nebo nedoostřená...
Jako příklad pár fotek zde:

Ještě před procházkou jsem pověsila Chesterův suk na železnou konstrukci a byla jsem zvědavá co bude provádět... Chester nezklamal a chtěl suk dostat dolů, takže z toho vznikla taková přetahovaná :-D

 

Zbytek fotek z procházky a z přetahované najdete dohromady v jednom fotoalbu na rajčeti